Ik las het net, ja. Wat zal ik ervan zeggen:quote:
Ik zou ook niet weten welke richting ze met haar op moeten, hetzelfde met Jessica..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik las het net, ja. Wat zal ik ervan zeggen:
ASJEBLIEFT NIET!!!!!!!!!!!! Linda is passé, klaar, het karakter is net zo zwart-wit als een koe en daarbij: wat kunnen ze nou nog voor interessants doen met haar?
Doe liever mensen als Robert, Remco, Sil, Karin en Martine
Niets, Jessica al helemáál niet: Oom Govert is weg, Hedwig is weg, en daarbij, als zij terugkomt zou Julian ook terugmoeten en ik weet zeker dat Cas Jansen écht niet terugwilt, dus dan moeten ze daar ook weer iets op bedenken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten welke richting ze met haar op moeten, hetzelfde met Jessica..
wat moeten die nu in het huidige gtst?
dat bedoel ik, die hebben op dit moment niet veel in gtst te zoeken..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niets, Jessica al helemáál niet: Oom Govert is weg, Hedwig is weg, en daarbij, als zij terugkomt zou Julian ook terugmoeten en ik weet zeker dat Cas Jansen écht niet terugwilt, dus dan moeten ze daar ook weer iets op bedenken.
Laat Benny maar terugkomen, om Jef te zoeken en wraak op Tanya/Tineke te nemen..quote:De makers zouden dan beter mensen kunnen laten terugkomen die nog een binding hebben met de oude garde, dus Laura, Jef, Janine, Rik en Ludo.
Benny??? Of bedoel je Remco?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat bedoel ik, die hebben op dit moment niet veel in gtst te zoeken..
[..]
Laat Benny maar terugkomen, om Jef te zoeken en wraak op Tanya/Tineke te nemen..
En Stefano mag altijd terugkomen, zou leuk zijn als hij ook op de bruiloft komt.
quote:
Het is ook maar afwachten of Bennie de Haan terug wilt keren, maar een terugkeer van die 2 zal ik niet veel moeite hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat Tim Gunther niet meer terug wilt keren, anders zie ik John Alberts ook graag zijn rentree maken
quote:Ik zie het al voor me: John en Remco die strijden om het respect van JefGaan ze elkaars werk lopen saboteren
Bennie den Haan heeft al een paar keer aangegeven een terugkeer wel te zien zitten, dus Remco is mogelijk. Van Tim Gunther denk ik niet dat-ie het wilt, hij schijnt wel van de anonimiteit te houden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is ook maar afwachten of Bennie de Haan terug wilt keren, maar een terugkeer van die 2 zal ik niet veel moeite hebben.
Maakt niets uit, en daarbij is dat van Nick en Stefano al een aantal jaar geledenquote:[..]
Maar dat hebben we eigenlijk met Nick en Stefano al gehad
Dat is dan geregeldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bennie den Haan heeft al een paar keer aangegeven een terugkeer wel te zien zitten, dus Remco is mogelijk. Van Tim Gunther denk ik niet dat-ie het wilt, hij schijnt wel van de anonimiteit te houden.
maar dat was echt een bazen verhaallijn....quote:[..]
Maakt niets uit, en daarbij is dat van Nick en Stefano al een aantal jaar geleden
Dan nog Robert, Sil en Karin terug en de Alberts-family is weer aardig grootquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is dan geregeldHopelijk komen de schrijvers tot hetzelfde idee
Toen Nick de telefoon bij zijn autoradio hield en je dat nummer hoorde, vond ik het al geniaal, maar toen die het zelf ook nog ging meebrullen kwam ik niet meer bijquote:[..]
maar dat was echt een bazen verhaallijn....
the winner takes it all
Dat is inderdaad de reden dat hij zeker niet meer terugkeert.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:04 schreef PeterKelder het volgende:
Van Tim Gunther denk ik niet dat-ie het wilt, hij schijnt wel van de anonimiteit te houden.
dat was echt geweldig jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:12 schreef PeterKelder het volgende:
Toen Nick de telefoon bij zijn autoradio hield en je dat nummer hoorde, vond ik het al geniaal, maar toen die het zelf ook nog ging meebrullen kwam ik niet meer bij
Is wel te hopen, maar vrees het ergstequote:Ik hoop dat-ie bij zijn terugkeer weer van dat soort geniale dingen doet
Erg jammer is dat, een recast van John zie ik namelijk niet zittenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de reden dat hij zeker niet meer terugkeert.
NICK!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat was echt geweldig ja
[..]
Is wel te hopen, maar vrees het ergste
om nog even te genieten:
Had Pete niet de doodstraf gekregen ofzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:19 schreef Frey het volgende:
Toch zou ik graag Pete Jenssens weer even terugzien. Dat hij wraak komt nemen op Laura en Jef.
Meteen een spannende verhaallijn voor hen.
Volgens de bio op de GTST site leeft hij nog. Nou kloppen die ook niet altijd, maar ik kan me ook zoiets herinneren. Hij werd eerst ter dood veroordeeld, maar later kreeg Jef bericht dat de straf was omgezet in levenslang.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:20 schreef PeterKelder het volgende:
Had Pete niet de doodstraf gekregen ofzo
Het was niet echt storend dat hij er opnieuw in kwam. Vond hem wel hot toen hij de eerste keer erin kwam, tenminste wat ik me een beetje van kan herinneren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:45 schreef roos85 het volgende:
trouwens ziet er best knullig uit dat Martijn en Wout door dezelfde acteur gespeeld zijn
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/oudinwoners.xml
Hm, dus het zóu in principe kunnen. Het enige punt is dat Bartho het indertijd al verschrikkelijk vond om te spelen, mede omdat het nog langer ging duren dan aanvankelijk was bedoeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Volgens de bio op de GTST site leeft hij nog. Nou kloppen die ook niet altijd, maar ik kan me ook zoiets herinneren. Hij werd eerst ter dood veroordeeld, maar later kreeg Jef bericht dat de straf was omgezet in levenslang.
er zat natuurlijk heel wat jaren tussen, maar als je het zo op de site ziet staan vind ik het er best knullig uitzien, en daarbij de verhaallijnen meegeteld..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het was niet echt storend dat hij er opnieuw in kwam. Vond hem wel hot toen hij de eerste keer erin kwam, tenminste wat ik me een beetje van kan herinneren.
Toch heeft het mij geen moment verveeld. Mooie opbouw, veel spanning en een geweldige climax. Jef die zogenaamd dood was en vervolgens met pistool voor Pete verscheen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:24 schreef PeterKelder het volgende:
Hm, dus het zóu in principe kunnen. Het enige punt is dat Bartho het indertijd al verschrikkelijk vond om te spelen, mede omdat het nog langer ging duren dan aanvankelijk was bedoeld.
Ja, je zou inderdaad kunnen denken dat het een vergissing is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
er zat natuurlijk heel wat jaren tussen, maar als je het zo op de site ziet staan vind ik het er best knullig uitzien, en daarbij de verhaallijnen meegeteld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |