abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98292859
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:20 schreef niels0 het volgende:

[..]

Dan discrimineren die werkgevers dus. Het staat duidelijk in de grondwet.
En what about de werknemer zelf? Die heeft geen eeeeeenkele verantwoordelijkheid in de ideale samenleving van nielsje. Nee, lekker de werkende Nederlander uitzuigen met torenhoge belastingen en dat geld met koffers tegelijk naar gasten toewerpen die zelf de bewuste keuze gemaakt hebben zich buiten de maatschappij te plaatsen?

Jij bent niet lekker. :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_98292879
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:13 schreef MadScientist het volgende:
Zo'n wet die de niqaab verboden maakt is ook symboolpolitiek.
Is het ook.. Het is een klein probleem die men opblaast in de hysterie.
pi_98292895
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Een werkgever mag gewoon eisen stellen hoor.
Indien de aard van het werk daarom vraagt, mee eens. Ik ben verplicht met een oranje overall te lopen, geen probleem mee.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:23:42 #184
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_98292896
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Prima. Maar als je daardoor geen baan kan krijgen, dan heb je mooi pech.

Je bent het dus met me eens dat Donner een verkeerde weg is ingeslagen door bepaalde kleren te willen verbieden in openbare ruimtes?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_98292936
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

johhhh wat een hekel aan de edele kunst van theedrinken.
Overigens is de integratie niet mislukt, maar nee.... je mag niet klagen over dat de integratie milslukt is en dat het overheidsbeleid die te bevorderen mislukt is..
Je vindt het in weze prima dat de overheid de integratie verwaarloosd.
"De integratie"? :D

En dat heeft een grote bek over Wilders die het over "de islam" heeft.

Gekker wordt het niet.

Of alle linksen zitten keihard te trollen hier. Je kan gewoon niet serieus menen dat je vindt dat anderen moeten opdraaien voor de debiele keuzes van een individu.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_98292975
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:23 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Je bent het dus met me eens dat Donner een verkeerde weg is ingeslagen door bepaalde kleren te willen verbieden in openbare ruimtes?
Daar ben ik nooit een voorstander van geweest. Laat die pinguins lekker rondlopen. Gewoon geen enkele aandacht aan schenken (dus ook niet helpen in winkels enzo). Als JIJ ervoor kiest je buiten de maatschappij te plaatsen, dan is dat toch echt JOUW keuze en dan draai JIJ maar mooi op voor de gevolgen.

Kristalhelder.

pi_98293111
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar ben ik nooit een voorstander van geweest. Laat die pinguins lekker rondlopen. Gewoon geen enkele aandacht aan schenken (dus ook niet helpen in winkels enzo). Als JIJ ervoor kiest je buiten de maatschappij te plaatsen, dan is dat toch echt JOUW keuze en dan draai JIJ maar mooi op voor de gevolgen.

Kristalhelder.
Kijk, zo simpel kan het ook.

Al die vreemde bochten elke keer, dat ze er zelf niet misselijk van worden.
pi_98293157
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef niels0 het volgende:

[..]

Dan zou je een slechte personeelsfunctionaris zijn.
Nou het is gewoon not done hier dat iemand er als een schilderij of ijzerwinkel bijloopt.

Zie je het voor je,...Bram M die met een picasso op zijn gezicht de rechter moet overtuigen van zijn gelijk ? Denk niet dat de rechter hem serieus neemt.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:32:09 #189
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_98293251
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar ben ik nooit een voorstander van geweest.
^O^

quote:
Laat die pinguins lekker rondlopen. Gewoon geen enkele aandacht aan schenken (dus ook niet helpen in winkels enzo).
Ten koste van winst? Geld stinkt niet; als een medewerker van mij een klant zou weigeren vanwege zijn kleren zou ik die werknemer op staande voet ontslaan. w/
pi_98293293
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En what about de werknemer zelf? Die heeft geen eeeeeenkele verantwoordelijkheid in de ideale samenleving van nielsje. Nee, lekker de werkende Nederlander uitzuigen met torenhoge belastingen en dat geld met koffers tegelijk naar gasten toewerpen die zelf de bewuste keuze gemaakt hebben zich buiten de maatschappij te plaatsen?

Jij bent niet lekker. :D
Je overdrijft. Is het trouwens echt nodig mij te willen kleineren?
Ik vind diversiteit in de samenleving juist erg belangrijk. Ik moet er niet aan denken dat we allemaal Johnnies en Anita's zouden zijn.
pi_98293436
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:33 schreef niels0 het volgende:

[..]

Je overdrijft. Is het trouwens echt nodig mij te willen kleineren?
Ik vind diversiteit in de samenleving juist erg belangrijk. Ik moet er niet aan denken dat we allemaal Johnnies en Anita's zouden zijn.
Diversiteit als doel? :o

En wat is er precies divers aan een schoolklas met 25 hoofddoekjes?

De weldenkende gewoon meedraaiende diverse moslims in Nederland snappen onze (financiele) aandacht naar een groep verkleedzuchtigen ook niet hoor. :D

pi_98293559
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Diversiteit als doel? :o

En wat is er precies divers aan een schoolklas met 25 hoofddoekjes?

De weldenkende gewoon meedraaiende diverse moslims in Nederland snappen onze (financiele) aandacht naar een groep verkleedzuchtigen ook niet hoor. :D
Wat jij vindt mag je van mij zelf weten maar ik heb geen probleem met hoofddoekjes. Waar ik wel een probleem mee heb zijn burgelijke en intolerante mensen.
pi_98293610
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:33 schreef niels0 het volgende:
Pcies.
pi_98293620
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:32 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

^O^

[..]

Ten koste van winst? Geld stinkt niet; als een medewerker van mij een klant zou weigeren vanwege zijn kleren zou ik die werknemer op staande voet ontslaan. w/
Geld is geen religie, kom nou.

Als een klant jouw medewerker verrot scheldt, vind jij dat jouw medewerker dat moet pikken?
En mensen die weigeren jou aan te kijken?

Hoe zit dat eigenlijk met anti-islamitische PVV-klanten die jouw Marokkaanse werkneemster verrot schelden en schreeuwen dat "smerige moslims vergast dienen te worden"?

Dat is anders zeker he? Dat is den vijand, toch? Wat moslims zijn voor Wilders, zijn PVV'ers voor PvdA'ers.

En ondertussen jammert de boel maar voort. :r

pi_98293673
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef El_Matador het volgende:

En wat is er precies divers aan een schoolklas met 25
Niets, maar dat wordt dan ook niet bedoeld.
pi_98293695
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:39 schreef niels0 het volgende:

[..]

Wat jij vindt mag je van mij zelf weten maar ik heb geen probleem met hoofddoekjes. Waar ik wel een probleem mee heb zijn burgelijke en intolerante mensen.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of jij 25 hoofddoekjes wel "lekker divers" vond.

Je wil niet weten hoeveel moslims erg burgerlijk (geen idee waar je in dit verband op doelt) en intolerant zijn...

Altijd eisen, nooit toegeven. "Ies diescriemienasie, menier van het MDI!". :r

pi_98293747
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:32 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

^O^

[..]

Gelukkig ben je geen ondernemer.... dat blijkt wel uit deze simpele stelling ;). Dat is namelijk totaal geen reden voor ontslag op staande voet :)
pi_98293764
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoeveel moslims erg burgerlijk (geen idee waar je in dit verband op doelt) en intolerant zijn...

25 hoofddoekjes in een klas klinkt niet erg divers nee maar wat probeer je er mee te zeggen?
pi_98293774
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niets, maar dat wordt dan ook niet bedoeld.
Ah, de "Nederlandse cultuur" wordt afgebrand omdat het te vaag zou zijn, maar "diversiteit" is het nieuwe doel waar miljarden aan gespendeerd moeten worden, omdat het wel leuk staat, zo'n knuffelmoslimpje naast Wouter Bos.

Werkelijk, ik vraag me serieus af hoe iemand zo enorm dom kan denken.

En het mooiste is nog dat juist die mensen Wilders (die net zulke domme dingen denkt) uitlachen. _O-

pi_98293869
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:43 schreef niels0 het volgende:

[..]

25 hoofddoekjes in een klas klinkt niet erg divers nee maar wat probeer je er mee te zeggen?
Het resultaat van dat geweldige "diversiteitsdenken" van je.

Als het maar een kleurtje of kopvodje heeft, dan is het al gauw goed. Blanke "intolerante" mensen dienen de strop te krijgen.

Ik ga wat nuttigs doen, dit soort getrol valt niet tegenop te redeneren.

pi_98293935
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het resultaat van dat geweldige "diversiteitsdenken" van je.

Als het maar een kleurtje of kopvodje heeft, dan is het al gauw goed. Blanke "intolerante" mensen dienen de strop te krijgen.

Ik ga wat nuttigs doen, dit soort getrol valt niet tegenop te redeneren.
:W
pi_98293951
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98294133
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:13 schreef MadScientist het volgende:
Zo'n wet die de niqaab verboden maakt is ook symboolpolitiek. Ik woon nu zo'n 9 jaar in Amsterdam en ik heb volgens mij 1x iemand in zo'n ding zien lopen. Hoeveel mensen zouden er dan in NL rondlopen met een niqaab? Weinig.
Net als dat 130 mogen rijden. Een broodkruimel die de kiezer wordt toegeworpen, die hem met veel plezier oppeuzelt.
Drogreden. Ik heb nog nooit iemand vermoord zien worden, dus dat hoeft niet verboden te worden
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:51:31 #204
117098 Hathor
Effe niet
pi_98294175
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:39 schreef niels0 het volgende:

[..]

Intolerante mensen...zoals de meeste moslims?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_98294189
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, de "Nederlandse cultuur" wordt afgebrand omdat het te vaag zou zijn, maar "diversiteit" is het nieuwe doel waar miljarden aan gespendeerd moeten worden, omdat het wel leuk staat, zo'n knuffelmoslimpje naast Wouter Bos.

Werkelijk, ik vraag me serieus af hoe iemand zo enorm dom kan denken.

En het mooiste is nog dat juist die mensen Wilders (die net zulke domme dingen denkt) uitlachen. _O-
Lol, wat een verzuurd gekanker en gezeik. Jouw probleem dat je diversiteit niet kunt handelen. Heb je vooralsnog echt alleen maar jezelf mee.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:53:24 #206
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_98294264
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:34 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Gaan ze nu Victoria Koblenko uitzetten?? *O*
Niets liever. Wat een plastic nepkutje is dat zeg.
Ik hoop dat het weer goed komt met Levsjenko en dat ze daarna samen naar Grozny gaan verhuizen waar hij in de herfst van zijn carriere nog wat roebels gaat ophalen
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:53:38 #207
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_98294272
Noch diversiteit noch homogeniteit zijn (nastrevenswaardige) doelen op zich.

quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geld is geen religie, kom nou.
Tijd voor een inburgerings-ondernemingscursus?
quote:
Als een klant jouw medewerker verrot scheldt, vind jij dat jouw medewerker dat moet pikken?
En mensen die weigeren jou aan te kijken?
Van je personeel mag je wel een zekere 'professionaliteit' verwachten imho.
quote:
Hoe zit dat eigenlijk met anti-islamitische PVV-klanten die jouw Marokkaanse werkneemster verrot schelden en schreeuwen dat "smerige moslims vergast dienen te worden"? Dat is anders zeker he? Dat is den vijand, toch?

Verbaal of fysiek geweld is wat anders dan kleren dragen (al staan er dingen als hakenkruizen of 'all cops are bastards' op).
pi_98294275
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Pcies.
Ja want dat is het alternatief. OF veel moslims en negers, OF alleen maar J&A.

Trouwens, in de wijken waar ik tot voor kort woonde bestonden de klassen uit alleen maar Mohammeds en Fatima's, maar dat is zeker wel helemaal ok!?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98294355
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Intolerante mensen...zoals de meeste moslims?
De moslims die ik ken zijn vriendelijke en respectabele mensen. Veel Nederlanders, merk ik, zijn erg intolerant geworden de laatste 10 jaar.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:56:07 #210
117098 Hathor
Effe niet
pi_98294383
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:55 schreef niels0 het volgende:

[..]

De moslims die ik ken zijn vriendelijke en respectabele mensen. Veel Nederlanders, merk ik, zijn erg intolerant geworden de laatste 10 jaar.
Goh...hoe zou dat nou toch komen...
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')