Dan discrimineren die werkgevers dus. Het staat duidelijk in de grondwet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als geen enkele werkgever jou aanneemt om de debiele keuzes die JIJ maakt, vind jij het wel sjiek als anderen daarvoor moeten betalen?
Laat die sprinkhanen maar mooi een ander land vinden om kaal te vreten.
Als ik vantevoren niet weet hoe ze werken is de koekenbakker spekkoper!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:17 schreef niels0 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak maar mensen met gezichtstatoeage mogen dat van mij zelf weten, als 'ie z'n werk maar goed doet.
Edit: Laat ik een voorbeeld nemen. Als ik moet kiezen tussen 2 lassers. 1 heeft een representaitef uiterlijk maar is een koekenbakker, de ander heeft gezichtstatoeage maar last als de beste.
Ik weet wel wie ik zou kiezen hoor.
johhhh wat een hekel aan de edele kunst van theedrinken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik klaag dat het is mislukt. Ik klaag dat mensen er zelf een zooitje van maken. Ik klaag dat we er nog geld aan besteden.
Zo lang ik meebetaal aan tenten die niet willen werken en wel van mijn geld thee willen drinken mag ik klagen.
Dan zou je een slechte personeelsfunctionaris zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als ik vantevoren niet weet hoe ze werken is de koekenbakker spekkoper!
Een werkgever mag gewoon eisen stellen hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:20 schreef niels0 het volgende:
Dan discrimineren die werkgevers dus. Het staat duidelijk in de grondwet.
En what about de werknemer zelf? Die heeft geen eeeeeenkele verantwoordelijkheid in de ideale samenleving van nielsje. Nee, lekker de werkende Nederlander uitzuigen met torenhoge belastingen en dat geld met koffers tegelijk naar gasten toewerpen die zelf de bewuste keuze gemaakt hebben zich buiten de maatschappij te plaatsen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dan discrimineren die werkgevers dus. Het staat duidelijk in de grondwet.
Is het ook.. Het is een klein probleem die men opblaast in de hysterie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:13 schreef MadScientist het volgende:
Zo'n wet die de niqaab verboden maakt is ook symboolpolitiek.
Indien de aard van het werk daarom vraagt, mee eens. Ik ben verplicht met een oranje overall te lopen, geen probleem mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Een werkgever mag gewoon eisen stellen hoor.
Je bent het dus met me eens dat Donner een verkeerde weg is ingeslagen door bepaalde kleren te willen verbieden in openbare ruimtes?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima. Maar als je daardoor geen baan kan krijgen, dan heb je mooi pech.
"De integratie"?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
johhhh wat een hekel aan de edele kunst van theedrinken.
Overigens is de integratie niet mislukt, maar nee.... je mag niet klagen over dat de integratie milslukt is en dat het overheidsbeleid die te bevorderen mislukt is..
Je vindt het in weze prima dat de overheid de integratie verwaarloosd.
Daar ben ik nooit een voorstander van geweest. Laat die pinguins lekker rondlopen. Gewoon geen enkele aandacht aan schenken (dus ook niet helpen in winkels enzo). Als JIJ ervoor kiest je buiten de maatschappij te plaatsen, dan is dat toch echt JOUW keuze en dan draai JIJ maar mooi op voor de gevolgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat Donner een verkeerde weg is ingeslagen door bepaalde kleren te willen verbieden in openbare ruimtes?
Kijk, zo simpel kan het ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit een voorstander van geweest. Laat die pinguins lekker rondlopen. Gewoon geen enkele aandacht aan schenken (dus ook niet helpen in winkels enzo). Als JIJ ervoor kiest je buiten de maatschappij te plaatsen, dan is dat toch echt JOUW keuze en dan draai JIJ maar mooi op voor de gevolgen.
Kristalhelder.
Nou het is gewoon not done hier dat iemand er als een schilderij of ijzerwinkel bijloopt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dan zou je een slechte personeelsfunctionaris zijn.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit een voorstander van geweest.
Ten koste van winst? Geld stinkt niet; als een medewerker van mij een klant zou weigeren vanwege zijn kleren zou ik die werknemer op staande voet ontslaan.quote:Laat die pinguins lekker rondlopen. Gewoon geen enkele aandacht aan schenken (dus ook niet helpen in winkels enzo).
Je overdrijft. Is het trouwens echt nodig mij te willen kleineren?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En what about de werknemer zelf? Die heeft geen eeeeeenkele verantwoordelijkheid in de ideale samenleving van nielsje. Nee, lekker de werkende Nederlander uitzuigen met torenhoge belastingen en dat geld met koffers tegelijk naar gasten toewerpen die zelf de bewuste keuze gemaakt hebben zich buiten de maatschappij te plaatsen?
Jij bent niet lekker.
Diversiteit als doel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je overdrijft. Is het trouwens echt nodig mij te willen kleineren?
Ik vind diversiteit in de samenleving juist erg belangrijk. Ik moet er niet aan denken dat we allemaal Johnnies en Anita's zouden zijn.
Wat jij vindt mag je van mij zelf weten maar ik heb geen probleem met hoofddoekjes. Waar ik wel een probleem mee heb zijn burgelijke en intolerante mensen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Diversiteit als doel?
En wat is er precies divers aan een schoolklas met 25 hoofddoekjes?
De weldenkende gewoon meedraaiende diverse moslims in Nederland snappen onze (financiele) aandacht naar een groep verkleedzuchtigen ook niet hoor.
Pcies.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:33 schreef niels0 het volgende:
Ik vind diversiteit in de samenleving juist erg belangrijk. Ik moet er niet aan denken dat we allemaal Johnnies en Anita's zouden zijn.
Geld is geen religie, kom nou.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Ten koste van winst? Geld stinkt niet; als een medewerker van mij een klant zou weigeren vanwege zijn kleren zou ik die werknemer op staande voet ontslaan.
Niets, maar dat wordt dan ook niet bedoeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef El_Matador het volgende:
En wat is er precies divers aan een schoolklas met 25
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of jij 25 hoofddoekjes wel "lekker divers" vond.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wat jij vindt mag je van mij zelf weten maar ik heb geen probleem met hoofddoekjes. Waar ik wel een probleem mee heb zijn burgelijke en intolerante mensen.
Gelukkig ben je geen ondernemer.... dat blijkt wel uit deze simpele stellingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Ten koste van winst? Geld stinkt niet; als een medewerker van mij een klant zou weigeren vanwege zijn kleren zou ik die werknemer op staande voet ontslaan.
25 hoofddoekjes in een klas klinkt niet erg divers nee maar wat probeer je er mee te zeggen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of jij 25 hoofddoekjes wel "lekker divers" vond.
Je wil niet weten hoeveel moslims erg burgerlijk (geen idee waar je in dit verband op doelt) en intolerant zijn...
Altijd eisen, nooit toegeven. "Ies diescriemienasie, menier van het MDI!".
Ah, de "Nederlandse cultuur" wordt afgebrand omdat het te vaag zou zijn, maar "diversiteit" is het nieuwe doel waar miljarden aan gespendeerd moeten worden, omdat het wel leuk staat, zo'n knuffelmoslimpje naast Wouter Bos.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niets, maar dat wordt dan ook niet bedoeld.
Het resultaat van dat geweldige "diversiteitsdenken" van je.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
25 hoofddoekjes in een klas klinkt niet erg divers nee maar wat probeer je er mee te zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |