abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98293935
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het resultaat van dat geweldige "diversiteitsdenken" van je.

Als het maar een kleurtje of kopvodje heeft, dan is het al gauw goed. Blanke "intolerante" mensen dienen de strop te krijgen.

Ik ga wat nuttigs doen, dit soort getrol valt niet tegenop te redeneren.
:W
pi_98293951
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of jij 25 hoofddoekjes wel "lekker divers" vond.

Je wil niet weten hoeveel moslims erg burgerlijk (geen idee waar je in dit verband op doelt) en intolerant zijn...

Altijd eisen, nooit toegeven. "Ies diescriemienasie, menier van het MDI!". :r
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98294133
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:13 schreef MadScientist het volgende:
Zo'n wet die de niqaab verboden maakt is ook symboolpolitiek. Ik woon nu zo'n 9 jaar in Amsterdam en ik heb volgens mij 1x iemand in zo'n ding zien lopen. Hoeveel mensen zouden er dan in NL rondlopen met een niqaab? Weinig.
Net als dat 130 mogen rijden. Een broodkruimel die de kiezer wordt toegeworpen, die hem met veel plezier oppeuzelt.
Drogreden. Ik heb nog nooit iemand vermoord zien worden, dus dat hoeft niet verboden te worden
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:51:31 #204
117098 Hathor
Effe niet
pi_98294175
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:39 schreef niels0 het volgende:

[..]

Wat jij vindt mag je van mij zelf weten maar ik heb geen probleem met hoofddoekjes. Waar ik wel een probleem mee heb zijn burgelijke en intolerante mensen.
Intolerante mensen...zoals de meeste moslims?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_98294189
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, de "Nederlandse cultuur" wordt afgebrand omdat het te vaag zou zijn, maar "diversiteit" is het nieuwe doel waar miljarden aan gespendeerd moeten worden, omdat het wel leuk staat, zo'n knuffelmoslimpje naast Wouter Bos.

Werkelijk, ik vraag me serieus af hoe iemand zo enorm dom kan denken.

En het mooiste is nog dat juist die mensen Wilders (die net zulke domme dingen denkt) uitlachen. _O-
Lol, wat een verzuurd gekanker en gezeik. Jouw probleem dat je diversiteit niet kunt handelen. Heb je vooralsnog echt alleen maar jezelf mee.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:53:24 #206
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_98294264
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:34 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Gaan ze nu Victoria Koblenko uitzetten?? *O*
Niets liever. Wat een plastic nepkutje is dat zeg.
Ik hoop dat het weer goed komt met Levsjenko en dat ze daarna samen naar Grozny gaan verhuizen waar hij in de herfst van zijn carriere nog wat roebels gaat ophalen
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:53:38 #207
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_98294272
Noch diversiteit noch homogeniteit zijn (nastrevenswaardige) doelen op zich.

quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geld is geen religie, kom nou.
Tijd voor een inburgerings-ondernemingscursus?
quote:
Als een klant jouw medewerker verrot scheldt, vind jij dat jouw medewerker dat moet pikken?
En mensen die weigeren jou aan te kijken?
Van je personeel mag je wel een zekere 'professionaliteit' verwachten imho.
quote:
Hoe zit dat eigenlijk met anti-islamitische PVV-klanten die jouw Marokkaanse werkneemster verrot schelden en schreeuwen dat "smerige moslims vergast dienen te worden"? Dat is anders zeker he? Dat is den vijand, toch?

Verbaal of fysiek geweld is wat anders dan kleren dragen (al staan er dingen als hakenkruizen of 'all cops are bastards' op).
“An interesting thing is a good thing.”
pi_98294275
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Pcies.
Ja want dat is het alternatief. OF veel moslims en negers, OF alleen maar J&A.

Trouwens, in de wijken waar ik tot voor kort woonde bestonden de klassen uit alleen maar Mohammeds en Fatima's, maar dat is zeker wel helemaal ok!?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98294355
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Intolerante mensen...zoals de meeste moslims?
De moslims die ik ken zijn vriendelijke en respectabele mensen. Veel Nederlanders, merk ik, zijn erg intolerant geworden de laatste 10 jaar.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:56:07 #210
117098 Hathor
Effe niet
pi_98294383
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:55 schreef niels0 het volgende:

[..]

De moslims die ik ken zijn vriendelijke en respectabele mensen. Veel Nederlanders, merk ik, zijn erg intolerant geworden de laatste 10 jaar.
Goh...hoe zou dat nou toch komen...
pi_98294399
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Goh...hoe zou dat nou toch komen...
Ook onder elkaar.
pi_98294424
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lol, wat een verzuurd gekanker en gezeik. Jouw probleem dat je diversiteit niet kunt handelen. Heb je vooralsnog echt alleen maar jezelf mee.
Gast, je KENT me helemaal niet! _O-

Ik kan "diversiteit" prima handelen. Ik weiger echter mee te betalen aan mensen die WILLENS EN WETENS de boel flessen.

Mijn individuele keuze zou ook zijn om om 11:00 te beginnen. Mijn werkgever vindt dat "diverse" idee van mij niet zo'n goed plan. Ga ik daarom als een getergde moslim janken, kronkelen en anderen de schuld geven?

Nee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:58:20 #213
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_98294483
quote:

[..]

Veel is er niet veranderd... De gekken schreeuwen gewoon het hardst (zoals altijd) en de media happen omdat gekken nu eenmaal interessanter de middelmatige gewone mensen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_98294497
quote:

[..]

Hoe zou dat komen dat veel Nederlanders intolerant worden? Misschien zijn ze het zat???
pi_98294547
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hoe zou dat komen dat veel Nederlanders intolerant worden? Misschien zijn ze het zat???
Mensen laten zich gek maken denk ik. Geef jij hier de intolerantie van moslims de schuld van de intolerantie van nederlanders?
pi_98294574
quote:

[..]

Ja zo is het: moslims zijn vriendelijk, Nederlanders zijn intolerant.
pi_98294614
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja zo is het: moslims zijn vriendelijk, Nederlanders zijn intolerant.
Je leest te suggestief meen ik.
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 15:01:32 #218
249559 crew  Lavenderr
pi_98294631
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef niels0 het volgende:

[..]

Je leest te suggestief meen ik.
Suggestief lezen? Hoe werkt dat?
pi_98294692
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja want dat is het alternatief. OF veel moslims en negers, OF alleen maar J&A.
Chinezen, Indo's, Surinamers, Cabo's, Colombianen, Ghanezen, Indiers, Polen... was dat nu zo moeilijk?
pi_98294792
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Suggestief lezen? Hoe werkt dat?
Taal kun je op school leren. In deze context was het het veranderen van 'de moslims die ik ken' naar 'moslims' en 'veel nederlanders' naar 'nederlanders'. ;)
pi_98294851
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gast, je KENT me helemaal niet! _O-

Ik kan "diversiteit" prima handelen. Ik weiger echter mee te betalen aan mensen die WILLENS EN WETENS de boel flessen.

Mijn individuele keuze zou ook zijn om om 11:00 te beginnen. Mijn werkgever vindt dat "diverse" idee van mij niet zo'n goed plan. Ga ik daarom als een getergde moslim janken, kronkelen en anderen de schuld geven?

Nee.
Ik hoef je ook niet te kennen om te zien dat je posts nogal bol staan van gekanker en hoongelach jouwerzijds.
pi_98294902
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja, en hoogopgeleide immigranten vluchten hier weer weg omdat ze niet het idee krijgen hier welkom te zijn. Leuk, dat fingerpointen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:19:29 #223
117098 Hathor
Effe niet
pi_98295316
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, en hoogopgeleide immigranten vluchten hier weer weg omdat ze niet het idee krijgen hier welkom te zijn. Leuk, dat fingerpointen.
Ik heb eerder het idee dat hoogopgeleide immigranten "wegvluchten" om het voor beginnend zelfstandig ondernemers aangelegde oerwoud van bureaucratie te ontlopen, dan voor wat meningen van individuen.
pi_98295441
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:59 schreef niels0 het volgende:

[..]

Mensen laten zich gek maken denk ik. Geef jij hier de intolerantie van moslims de schuld van de intolerantie van nederlanders?
Waarom hebben deze mensen geen problemen met chinezen of surinamers maar wel met marokanen?? Waar zou dit aan liggen??

quote:

[..]

Dat is helaas jammer, ik had graag gezien dat de laagopgeleiden weg zouden gaan maar ja....die krijgen gratis geld.
Een hoogopgeleide buitenlander ziet idd wel dat je niet in Nederland moet blijven. Als je geld wilt verdienen door middel van arbeid kun je beter in een ander land zijn dat klopt en dat hebben zij dan ook goed gezien.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:24:51 #225
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98295511
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat hoogopgeleide immigranten "wegvluchten" om het voor beginnend zelfstandig ondernemers aangelegde oerwoud van bureaucratie te ontlopen, dan voor wat meningen van individuen.
Ik denk dat hoogopgeleide migranten helemaal niet allemaal hetzelfde denken. :)

quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waarom hebben deze mensen geen problemen met chinezen of surinamers maar wel met marokanen?? Waar zou dit aan liggen??
Onwetendheid en dat zeg ik als Surinaamse Nederlander.
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')