quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:32 schreef Mikkie het volgende:
Koop een setje velgen + banden via MP en je bent klaar. Kost je wat geld, maar je slaat jezelf voor je kop als je om 300 euro te besparen een keer je remweg niet haalt, met tot gevolg dat je een kind op je kap hebt of je auto kort rijdt op een ander. Dan is de schade een stuk groter...
Bovendien slijten je winterbanden dan niet en kun je die er gewoon in de winter weer onder leggen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:03 schreef Marco001 het volgende:
precies, je hoeft nu in principe niet meer dan zo'n 200,- kwijt te zijn..
http://link.marktplaats.nl/457117483
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:10 schreef Purdey het volgende:
Volgende week met de Micra naar de Nissan dealer, ik heb de uitlaat beschermkap eraf geredenBen te hard over een van de drempels in de straat gereden, en toen begon de boel te rinkelen. Bleek die kap op straat te hangen. Iemand enig idee hoeveel me dat gaat kosten?
Duur geintje?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:38 schreef Purdey het volgende:
Ik moet een hele nieuwe plaat hebben. Deze is totaal doorgeroest en die haakjes/lipjes waar de boutjes doorheen zitten zijn afgebroken.
Geen idee nog. Man van de werkplaats zei dat het waarschijnlijk alleen bij die kap blijft, wat als een demper werkt. Kon ook zijn dat er meerdere dingen down there vervangen moeten worden. Laat eerst even een prijsindicatie doen.quote:
Als er 1 ding komt, komt alles tegelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Geen idee nog. Man van de werkplaats zei dat het waarschijnlijk alleen bij die kap blijft, wat als een demper werkt. Kon ook zijn dat er meerdere dingen down there vervangen moeten worden. Laat eerst even een prijsindicatie doen.
Zulke dingen gebeuren altijd als je net werkloos benKarma?
Fijn dat je me moed inpraatquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als er 1 ding komt, komt alles tegelijk.
Dat is waarquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Aan een "het komt wel goed" heb je ook niet zoveel
"komt wel goed schatje"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef gateway het volgende:
[..]
"komt wel goed schatje"RoosvicéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Ik denk praktischquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:58 schreef Kriegel het volgende:
Dan vind ik een gewone ZX toch veel leuker, Sjoerd.
Nee, vind het in evenwicht qua overhang aan de voor en achter kant.. De 5-deurs is naar mijn idee gewoon te lang aan de voorkant.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:08 schreef Kriegel het volgende:
"Uit proportie" geldt dan weer niet voor een vijfdeurs waar (schijnbaar op goed geluk) een stuk aan vastgelast is?
[ afbeelding ]
Wow, nice 4x4quote:
Kom je wel eens richting/langs Utrecht?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:44 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Wow, nice 4x4![]()
Nee, maar blijf me elke keer weer verbazen hoe goed tie in de lak zit. Mag natuurlijk ook wel met die peperdure middeltjes die je op je lak smeert![]()
Ga binnenkort maar eens zo'n Mothers clay kit aanschaffen, ben benieuwd
Zo'n uitlaatje heeft mijn pa nu ook.. Had er eerst een mooi origineel sportstukje opzitten, maar toen de uitlaat lek was heeft hij hem door zoeen laten vervangen..quote:
Op z'n tijd, meestal erlangsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kom je wel eens richting/langs Utrecht?
Ja, dat hebben ze bij mij dus ook gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zo'n uitlaatje heeft mijn pa nu ook.. Had er eerst een mooi origineel sportstukje opzitten, maar toen de uitlaat lek was heeft hij hem door zoeen laten vervangen..Geen gezicht nu, als je gewent was aan de achterkant met sportstukje..
Maar als we toch achterkantjes posten:
[ afbeelding ]
niet de beste foto, maarach...
Kun je wel een keer een sample van een wax of iets meepakken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:37 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Op z'n tijd, meestal erlangsQue?
Coolquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef Goddelijker het volgende:
Kun je wel een keer een sample van een wax of iets meepakken.
Moet je maar even roepen wat voor iets je mee wilt nemen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
CoolZal het onthouden, moet waarschijnlijk binnenkort nog een keer naar Apeldoorn dus dat moet wel even te combineren zijn
Nogal wiedesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:35 schreef Purdey het volgende:
Net even een rondje gemaakt met m'n auto, rammelt als een gek. Alsof er een rits blikjes achter de auto hangt, en ik 'just married' ben
Maandag middag om 12:00 heb ik een date met de werkplaatsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Wanneer gaat dat ding naar de garage?
Ssssst, niet te hard.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat het enkel een dubbel eindstuk is?
Zal ik je laguna dan aanpassen aan mijn smaak?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik moet stiekem monsterd's Micra zo aanpakken als die in de OP
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zal ik je laguna dan aanpassen aan mijn smaak?
Je was toch onder andere opzoek naar andere velgen?![]()
[ afbeelding ]
Komt goed, thanks alvastquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Moet je maar even roepen wat voor iets je mee wilt nemen...
Wax, klei, polish, shampoo...
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik rij regelmatig landelijke wegen en zie daar verschillende konijnen, eekhoorns en ander grut oversteken, maar het enige dat ik ooit plat heb gereden was een vogel die de hele tijd braaf bleef zitten en last-minute nog wilde oversteken...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:41 schreef Dennis101 het volgende:
Net alweer het derde konijn aangereden deze week, ondanks dat ik net 50 ging was het toch nog een behoorlijke klap (voor m'n gevoel harder dan toen ik er met 140 overheen ging), maar gelukkig geen schade, is toch even schrikken.
Gewoon de wielen te heet wassenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik moet stiekem monsterd's Micra zo aanpakken als die in de OP
De eerste keer reed ik op een donkere weg een heuvel(tje) op, kom ik die heuvel over, zet mijn groot licht aan en zitten er 2 konijnen in mijn lampen te staren (die waren dus allebei plat). Vannacht kwam er een konijn in volle vaart voor mijn auto langs, ik remde nog, maar hij zat al onder mijn wiel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik rij regelmatig landelijke wegen en zie daar verschillende konijnen, eekhoorns en ander grut oversteken, maar het enige dat ik ooit plat heb gereden was een vogel die de hele tijd braaf bleef zitten en last-minute nog wilde oversteken...
Is helemaal goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:18 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Komt goed, thanks alvast![]()
Komt een PM naar je toe als ik die richting op ga okay
Dark Roasted Blendquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hier zitten best interessante concepten tussen!
Hm, als een absolute noodmaatregel wel. Maar de komende weken ga ik toch niet rijden dus vind het zonde om daar nu 100 euro in te steken.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:38 schreef von_Preussen het volgende:
Onderweg tanken behoorde niet tot de mogelijkheden?
Je had er natuurlijk ook 5 liter oid in kunnen gooien, dat maakt het toch net wat minder spannendquote:Op zondag 19 juni 2011 15:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hm, als een absolute noodmaatregel wel. Maar de komende weken ga ik toch niet rijden dus vind het zonde om daar nu 100 euro in te steken.
Daar verneuk ik de statistieken mee!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je had er natuurlijk ook 5 liter oid in kunnen gooien, dat maakt het toch net wat minder spannend
Die vraag stelde ik laatst dus ook!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:16 schreef jortkeldert het volgende:
Vraagje; ik heb nog winterbanden op mijn auto. Werd zo geleverd. Scheelt dat echt veel qua slijtage? Zo ja, dan moet ik een nieuw setje kopen. Momenteel heb ik 18" std Audi TT velgen.
RS velgen lijken me wel wat, maar waar kan ik die kopen? Bij veel shops heb ik het idee dat ze imitatie velgen aanbieden.
Hoor graag
Valt wel mee toch? Als je een fatsoenlijke pers hebt is het zo gebeurd...quote:Op maandag 20 juni 2011 08:45 schreef Rensjebree het volgende:
Ik moet van het weekend even nieuwe wiel lagers in de golf van m'n chick zetten
Klote werk :-/
De lokale kwikfit heeft hun pers beschikbaar gesteld...quote:Op maandag 20 juni 2011 09:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Als je een fatsoenlijke pers hebt is het zo gebeurd...
Welke moet je doen? Voor of achter?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:10 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
De lokale kwikfit heeft hun pers beschikbaar gesteld...
Alleen jammer dat dat je de heleboel er af moet slopen :-/
Wiellagers heb ik nog nooit gedaan.. maar het zal wel mee vallen..
Je kan aangeven dat het een partial fillup is, dan houdt hij daar gewoon rekening mee. Of je bewaart het bonnetje, en telt het aantal liters op bij de volgende tankbeurt. Mogelijkheden genoegquote:Op zondag 19 juni 2011 15:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar verneuk ik de statistieken mee!
Voor..quote:
Zeker welquote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef L0we het volgende:
Dat is nog eens leuk geregeld.
Dealers zijn over het algemeen wat duurder dan de algemene onderdelenzaken & garages, maar vaak (lang niet altijd) krijg je er ook wel heel wat service voor terug!
Tof.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:56 schreef Dubish het volgende:
Zo, net een bestelling geplaatst bij CC.
Meguiars - Gold Class High Tech Applicator Pad (Soft Foam) - 2 Pack
Poorboys World - Mega Mega Plush - 40x68cm
Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - 235ml
Poorboys World - Spray and Rinse Wheel Cleaner - 946ml
Voor zo'n bak mag een reguliere APK eigenlijk geen probleem zijn. Kan hooguit afgekeurd worden op van die kneutpunten (kapotte lamp, leeg ruitenwisservloeistofreservoir ofzo).quote:
Auto is inmiddels goedgekeurdquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor zo'n bak mag een reguliere APK eigenlijk geen probleem zijn. Kan hooguit afgekeurd worden op van die kneutpunten (kapotte lamp, leeg ruitenwisservloeistofreservoir ofzo).
Haha, nee dat is dan weer te klein voor me. Nee, ik geloof niet dat de auto bestaat met zulke specificatiesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:02 schreef Kriegel het volgende:
Een Smart Forfour.
De prijs dan niet, maar ze worden wel betaalbaarder.
Er wordt me telkens Micra ingefluisterd maar ik wil geen hatchbackquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:09 schreef Kriegel het volgende:
Ik denk inderdaad dat je een paar concessies zult moeten doen.
Echt he, een beetje leuke auto rijden wordt helemaal kapot gemaakt door de belasting. Misschien toch maar op Pools kenteken rondrijden. En elk half jaartje pinnen in polen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:21 schreef Kriegel het volgende:
Bijna geen enkele sedan weegt tegenwoordig nog minder dan 1200 kg, dus je hebt weinig keus. Een oudere Volvo is vaak wel licht (doch veilig) en kan voor z'n tijd leuk uitgerust zijn, maar dat hoekige uiterlijk moet je kunnen waarderen.
Ik raadde gisteren in dat vakantietopic nog een Volvo 460 aan, die zijn echt voor een habbekrats te krijgen en dan heb je behoorlijk veel auto, maar ze zijn ouderwets.
Ga lekker fietsen als je geen auto kunt betalenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Echt he, een beetje leuke auto rijden wordt helemaal kapot gemaakt door de belasting. Misschien toch maar op Pools kenteken rondrijden. En elk half jaartje pinnen in polen?
Fietsen is geen optie, niet voor de ritten die ik met de auto moet maken. De verzekering staat verder gewoon op mijn naamquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga lekker fietsen als je geen auto kunt betalenDit is net zo als verzekering op naam van iemand anders zetten...
http://link.marktplaats.nl/460692276quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Fietsen is geen optie, niet voor de ritten die ik met de auto moet maken. De verzekering staat verder gewoon op mijn naam![]()
Die 460 is niet eens zo zwaar, zal er eens naar kijken.
Bij geen hatchback willen vallen al aardig wat auto's afquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Er wordt me telkens Micra ingefluisterd maar ik wil geen hatchbackAlmera sedan dan maar? Volvo?
\Helemaal voor max 1000,- met enige lux en een verbruik van 1:20... Onmogelijk...quote:Op zondag 26 juni 2011 03:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij geen hatchback willen vallen al aardig wat auto's af..
Volvo 460 dieselquote:Op zondag 26 juni 2011 09:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
\Helemaal voor max 1000,- met enige lux en een verbruik van 1:20... Onmogelijk...
Was Zweden, niet Finland.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:34 schreef Marco001 het volgende:
Finse auto's kosten wel behoorlijk. En inderdaad, absurd veel ford en vw is mij ook opgevallen.. geen enkele hyundai of KIA gezien...
Trouwens, busreis? Wil ook zo graag weer eens die kant op... finse vrouwen/meisjes. En de goede muziek..:) en de goede mountainbike mogelijkheden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |