Wat een leluk ding.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Staat er niet eens een foto bij. Wat zijn dat voor oplichters?
http://shop.diamondpoint.(...)gouden-horloge-41182
idd. Failer. Koop eerst maar een fatsoenlijke pc. Pauper/quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Melleyn het volgende:
Misschien moet je je Flashplayer eens updaten
Hier toch echt nietquote:
O nee die block ik, maar normaal gesproken zie ik dan een melding staan waar ik op kan klikkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Melleyn het volgende:
Misschien moet je je Flashplayer eens updaten
[ afbeelding ]
Veel teveel wijzers. Het gaat om de subtiele balans tussen schoonheid en functionaliteit.quote:
Die ken je toch niet om je pols doen, man!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:48 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen met horlogesEn dan al helemaal dat bedrag
Heb je geen mobiele telefoon ofzo?
Dus je kan de tijd alleen maar in de gaten houden met een horloge om je pols?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Die ken je toch niet om je pols doen, man!
Krijg smaakquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Veel teveel wijzers. Het gaat om de subtiele balans tussen schoonheid en functionaliteit.
Nee, maar elke keer m'n telefoon uit mijn tas halen, mapje open, scherm aan is me toch echt te veel van het goede.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dus je kan de tijd alleen maar in de gaten houden met een horloge om je pols?
Kan zijn, maar ik wil gewoon weten hoe laat het is en als ik op mijn horloge kijk genieten van een mooi apparaat rond mijn pols. 834 onderdelen en 10000 production hours en veel te veel wijzertjes doen daar afbreuk aan. Maar mischien ben jij wel zo iemand die graag eerst drie keer moet kijken voordat hij weet hoe laat het is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Krijg smaak![]()
Vacheron Constantin Tour de L’lle, may be the most complex watch ever made by human. Made of 834 parts with 10000 hours of producing time (more than one year). Indeed It’s worked for very long time, because this clock has two faces, where the back of this clock also shows the same time as the front. With gold-plated material, this clock is made only seven units anywhere in the world
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:33 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Het nut van een tijdloos horloge ontgaat mij even.
Scherpquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:33 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Zoiets als dit?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Veel teveel wijzers. Het gaat om de subtiele balans tussen schoonheid en functionaliteit.
haha ja kun je beter lekker blazen in je m3 toch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:51 schreef amenth het volgende:
mooi ding man als ik die wil kopen moet ik de helft van mn auto verkopen haha
21 000quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:05 schreef cherishable het volgende:
Wat is, in godsnaam, de waarde van een horloge van 21k?
Ik heb deze 1 keer van dichtbij bekeken bij een juwelier in Amsterdam.quote:
quote:
Exclusief. Daarom.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:43 schreef monkyyy het volgende:
Waarom is hij zo duur, alleen door het goud, of zit er een speciaal mechanisme in?
Erg hequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:45 schreef RickoKun het volgende:
Wat een lelijke kut horloge, holy tering.
Dan heb je geen stijl, horloges zijn het enige sieraad voor de manquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef Markster het volgende:
Horloges, wow die heb ik serieus al sinds de komst van de eerste mobiele telefoon niet meer gebruikt.
Pic van jouw horloge?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:48 schreef DenOldenhuis het volgende:
[..]
Dan heb je geen stijl, horloges zijn het enige sieraad voor de man
Whehehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:54 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
TS: wil zo even een horloge van 21K kopen
Ja joh... kun jij helemaal niet betalen van je bijstandje!
Whehehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:59 schreef muhahaha het volgende:
TS is zeker die overvaller die op is gepakt, 2 uurtjes moest schoffelen en nu zijn beklag komt doen nadat hij zijn defecte vluchtauto naar de kwikfit heeft gebracht
Driewerf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:17 schreef DenOldenhuis het volgende:
ome vogeltjesdans lacht deze haters uit
Socios-kloontjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:42 schreef rareziekte het volgende:
je gaat toch geen 20K voor een horloge geven man, daar kan je wel 200 keer een fatsoenlijke hoer voor huren in het geval van TS
Laat hem omsmelten en koop van de goudwaarde (eurootje of 200) een mooie casio. Doe je de wereld een dienst meequote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:53 schreef Pluckie het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik zie wel een foto van die horloge..............
Kun je beter een 18 jarige chick kopen die de tijd naakt uibeeldt als je een klap op dr kont geeft. Staat mooier om je pols ook nog.quote:
Eigenlijk heb ik deze:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar wel steeds je pols verbergen omdat je zo'n lelijk kuthorloge om hebt
quote:Patek Philippe Supercomplication
One of the worlds most important timepieces, the Henry Graves Supercomplication by Patek Philippe, was sold at Sothebys in New York City today for a world record $11,002,500 the most ever paid for any timepiece anywhere in the world.
The 20 most expensive wristwatches sold at auction are all from Patek Philippe & Co. The Henry Graves supercomplication pocket watch from 1933 holds the world record for the most expensive watch ??? sold at auction in 1999 for more than $11 million.
leuk hebbedingetje maar mij iets te vrouwelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:23 schreef Nikmans het volgende:
Noobs die geen Patek Philippe kunnen betalen
[ afbeelding ]
Geveild voor 11 miljoen dollarHij ligt in mijn kluis.
[..]
Als je. Er nog es vanaf wilt; ik wil hem wel ruilen voor mijn horloge. Moek nog ergens hebben liggen maar ik vind die van jou mooierder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:23 schreef Nikmans het volgende:
Noobs die geen Patek Philippe kunnen betalen
[ afbeelding ]
Geveild voor 11 miljoen dollarHij ligt in mijn kluis.
[..]
Halloquote:
Kan je om lachen, maar ik heb dus echt een binair horloge:quote:
Ik doe dit met dat horlogequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan je om lachen, maar ik heb dus echt een binair horloge:
http://www.01theone.com/n(...)ry/Samui%20Moon.html
Dat zijn er behoorlijk veel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef znarch het volgende:
Welk (ook niet erg goedkoop) horloge was dat nou met zon open *doorzichtige* achterkant waardoor je al die radartjes zag enz?
Audemars Piguet minute repeaterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn er behoorlijk veel.
En voor zover ik weet zijn er nog geen horloges waar radartjes in zitten.
Dan mis je toch nog wat vitale informatie hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Ouqz het volgende:
Hipsters. Ik heb een Nokia C1-01 en voordat jij je mouw hebt opgehaald, weet ik de exacte tijd inclusief dag, datum, maand en jaartal.
Wat is dat nou weer..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan mis je toch nog wat vitale informatie hoor!
[ afbeelding ]
Niet eens de barometerstand kunnen aflezenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Ouqz het volgende:
Hipsters. Ik heb een Nokia C1-01 en voordat jij je mouw hebt opgehaald, weet ik de exacte tijd inclusief dag, datum, maand en jaartal.
Alsof dat een waarde is die relevant is aan de tijdseenheid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef Nikmans het volgende:
Niet eens de barometerstand kunnen aflezen
Het op zo'n manier goedpratenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:30 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Alsof dat een waarde is die relevant is aan de tijdseenheid.
Mja maar die zie je niet als je zo op je pols kijktquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:01 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik doe dit met dat horloge![]()
![]()
er staan gewoon cijfertjes bij
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:33 schreef CloseToTheEdge het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |