Kun je beter een 18 jarige chick kopen die de tijd naakt uibeeldt als je een klap op dr kont geeft. Staat mooier om je pols ook nog.quote:
Eigenlijk heb ik deze:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar wel steeds je pols verbergen omdat je zo'n lelijk kuthorloge om hebt
quote:Patek Philippe Supercomplication
One of the worlds most important timepieces, the Henry Graves Supercomplication by Patek Philippe, was sold at Sothebys in New York City today for a world record $11,002,500 the most ever paid for any timepiece anywhere in the world.
The 20 most expensive wristwatches sold at auction are all from Patek Philippe & Co. The Henry Graves supercomplication pocket watch from 1933 holds the world record for the most expensive watch ??? sold at auction in 1999 for more than $11 million.
leuk hebbedingetje maar mij iets te vrouwelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:23 schreef Nikmans het volgende:
Noobs die geen Patek Philippe kunnen betalen
[ afbeelding ]
Geveild voor 11 miljoen dollarHij ligt in mijn kluis.
[..]
Als je. Er nog es vanaf wilt; ik wil hem wel ruilen voor mijn horloge. Moek nog ergens hebben liggen maar ik vind die van jou mooierder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:23 schreef Nikmans het volgende:
Noobs die geen Patek Philippe kunnen betalen
[ afbeelding ]
Geveild voor 11 miljoen dollarHij ligt in mijn kluis.
[..]
Halloquote:
Kan je om lachen, maar ik heb dus echt een binair horloge:quote:
Ik doe dit met dat horlogequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan je om lachen, maar ik heb dus echt een binair horloge:
http://www.01theone.com/n(...)ry/Samui%20Moon.html
Dat zijn er behoorlijk veel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef znarch het volgende:
Welk (ook niet erg goedkoop) horloge was dat nou met zon open *doorzichtige* achterkant waardoor je al die radartjes zag enz?
Audemars Piguet minute repeaterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn er behoorlijk veel.
En voor zover ik weet zijn er nog geen horloges waar radartjes in zitten.
Dan mis je toch nog wat vitale informatie hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Ouqz het volgende:
Hipsters. Ik heb een Nokia C1-01 en voordat jij je mouw hebt opgehaald, weet ik de exacte tijd inclusief dag, datum, maand en jaartal.
Wat is dat nou weer..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan mis je toch nog wat vitale informatie hoor!
[ afbeelding ]
Niet eens de barometerstand kunnen aflezenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Ouqz het volgende:
Hipsters. Ik heb een Nokia C1-01 en voordat jij je mouw hebt opgehaald, weet ik de exacte tijd inclusief dag, datum, maand en jaartal.
Alsof dat een waarde is die relevant is aan de tijdseenheid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef Nikmans het volgende:
Niet eens de barometerstand kunnen aflezen
Het op zo'n manier goedpratenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:30 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Alsof dat een waarde is die relevant is aan de tijdseenheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |