Whehehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:54 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
TS: wil zo even een horloge van 21K kopen
Ja joh... kun jij helemaal niet betalen van je bijstandje!
Whehehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:59 schreef muhahaha het volgende:
TS is zeker die overvaller die op is gepakt, 2 uurtjes moest schoffelen en nu zijn beklag komt doen nadat hij zijn defecte vluchtauto naar de kwikfit heeft gebracht
Driewerf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:17 schreef DenOldenhuis het volgende:
ome vogeltjesdans lacht deze haters uit
Socios-kloontjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:42 schreef rareziekte het volgende:
je gaat toch geen 20K voor een horloge geven man, daar kan je wel 200 keer een fatsoenlijke hoer voor huren in het geval van TS
Laat hem omsmelten en koop van de goudwaarde (eurootje of 200) een mooie casio. Doe je de wereld een dienst meequote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:53 schreef Pluckie het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik zie wel een foto van die horloge..............
Kun je beter een 18 jarige chick kopen die de tijd naakt uibeeldt als je een klap op dr kont geeft. Staat mooier om je pols ook nog.quote:
Eigenlijk heb ik deze:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar wel steeds je pols verbergen omdat je zo'n lelijk kuthorloge om hebt
quote:Patek Philippe Supercomplication
One of the worlds most important timepieces, the Henry Graves Supercomplication by Patek Philippe, was sold at Sothebys in New York City today for a world record $11,002,500 the most ever paid for any timepiece anywhere in the world.
The 20 most expensive wristwatches sold at auction are all from Patek Philippe & Co. The Henry Graves supercomplication pocket watch from 1933 holds the world record for the most expensive watch ??? sold at auction in 1999 for more than $11 million.
leuk hebbedingetje maar mij iets te vrouwelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:23 schreef Nikmans het volgende:
Noobs die geen Patek Philippe kunnen betalen
[ afbeelding ]
Geveild voor 11 miljoen dollarHij ligt in mijn kluis.
[..]
Als je. Er nog es vanaf wilt; ik wil hem wel ruilen voor mijn horloge. Moek nog ergens hebben liggen maar ik vind die van jou mooierder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:23 schreef Nikmans het volgende:
Noobs die geen Patek Philippe kunnen betalen
[ afbeelding ]
Geveild voor 11 miljoen dollarHij ligt in mijn kluis.
[..]
Halloquote:
Kan je om lachen, maar ik heb dus echt een binair horloge:quote:
Ik doe dit met dat horlogequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan je om lachen, maar ik heb dus echt een binair horloge:
http://www.01theone.com/n(...)ry/Samui%20Moon.html
Dat zijn er behoorlijk veel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef znarch het volgende:
Welk (ook niet erg goedkoop) horloge was dat nou met zon open *doorzichtige* achterkant waardoor je al die radartjes zag enz?
Audemars Piguet minute repeaterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn er behoorlijk veel.
En voor zover ik weet zijn er nog geen horloges waar radartjes in zitten.
Dan mis je toch nog wat vitale informatie hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Ouqz het volgende:
Hipsters. Ik heb een Nokia C1-01 en voordat jij je mouw hebt opgehaald, weet ik de exacte tijd inclusief dag, datum, maand en jaartal.
Wat is dat nou weer..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan mis je toch nog wat vitale informatie hoor!
[ afbeelding ]
Niet eens de barometerstand kunnen aflezenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Ouqz het volgende:
Hipsters. Ik heb een Nokia C1-01 en voordat jij je mouw hebt opgehaald, weet ik de exacte tijd inclusief dag, datum, maand en jaartal.
Alsof dat een waarde is die relevant is aan de tijdseenheid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef Nikmans het volgende:
Niet eens de barometerstand kunnen aflezen
Het op zo'n manier goedpratenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:30 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Alsof dat een waarde is die relevant is aan de tijdseenheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |