Wat een leluk ding.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Staat er niet eens een foto bij. Wat zijn dat voor oplichters?
http://shop.diamondpoint.(...)gouden-horloge-41182
idd. Failer. Koop eerst maar een fatsoenlijke pc. Pauper/quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Melleyn het volgende:
Misschien moet je je Flashplayer eens updaten
Hier toch echt nietquote:
O nee die block ik, maar normaal gesproken zie ik dan een melding staan waar ik op kan klikkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Melleyn het volgende:
Misschien moet je je Flashplayer eens updaten
[ afbeelding ]
Veel teveel wijzers. Het gaat om de subtiele balans tussen schoonheid en functionaliteit.quote:
Die ken je toch niet om je pols doen, man!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:48 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen met horlogesEn dan al helemaal dat bedrag
Heb je geen mobiele telefoon ofzo?
Dus je kan de tijd alleen maar in de gaten houden met een horloge om je pols?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Die ken je toch niet om je pols doen, man!
Krijg smaakquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Veel teveel wijzers. Het gaat om de subtiele balans tussen schoonheid en functionaliteit.
Nee, maar elke keer m'n telefoon uit mijn tas halen, mapje open, scherm aan is me toch echt te veel van het goede.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dus je kan de tijd alleen maar in de gaten houden met een horloge om je pols?
Kan zijn, maar ik wil gewoon weten hoe laat het is en als ik op mijn horloge kijk genieten van een mooi apparaat rond mijn pols. 834 onderdelen en 10000 production hours en veel te veel wijzertjes doen daar afbreuk aan. Maar mischien ben jij wel zo iemand die graag eerst drie keer moet kijken voordat hij weet hoe laat het is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Krijg smaak![]()
Vacheron Constantin Tour de L’lle, may be the most complex watch ever made by human. Made of 834 parts with 10000 hours of producing time (more than one year). Indeed It’s worked for very long time, because this clock has two faces, where the back of this clock also shows the same time as the front. With gold-plated material, this clock is made only seven units anywhere in the world
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:33 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Het nut van een tijdloos horloge ontgaat mij even.
Scherpquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:33 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Het nut van een tijdloos horloge ontgaat mij even.
Zoiets als dit?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Veel teveel wijzers. Het gaat om de subtiele balans tussen schoonheid en functionaliteit.
haha ja kun je beter lekker blazen in je m3 toch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:51 schreef amenth het volgende:
mooi ding man als ik die wil kopen moet ik de helft van mn auto verkopen haha
21 000quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:05 schreef cherishable het volgende:
Wat is, in godsnaam, de waarde van een horloge van 21k?
Ik heb deze 1 keer van dichtbij bekeken bij een juwelier in Amsterdam.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |