Die wil ik in het donkerblauw en zand in maat 36 of 38. Nice!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
http://files.hm.com/media(...)96_12016_08_3730.jpg
Sale --> broeken --> pagina 2
(ik kan niet direct linken volgens mij)
lucky guys, ik pas die broeken in de kleinste maat niet eensquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Die wil ik in het donkerblauw en zand in maat 36 of 38. Nice!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze beha's wil ik ook nog maar zie ik niet staan in mijn maat:
Ze zitten altijd raar idd ://quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef heaven7 het volgende:
Oh die bandeaxdingen zijn ondingen! Tenminste, als je tetten groter dan maatje A zijn
Als ze zo zitten als de bikini's vind ik ze wel fijn denk ik?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef heaven7 het volgende:
Oh die bandeaxdingen zijn ondingen! Tenminste, als je tetten groter dan maatje A zijn
Ik had de blauwe gepast.. erm.. NOOOOOOO.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Als ze zo zitten als de bikini's vind ik ze wel fijn denk ik?
Absoluut, wat een verschrikking.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef heaven7 het volgende:
Die chino's in maat 34 lijken wel maat 38. Veel te groot.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Probability het volgende:
[..]
ja beetje jammer dat het allemaal polyster is, bah.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef linpunt het volgende:
[..]
lucky guys, ik pas die broeken in de kleinste maat niet eens
Dus enjoy
Ze hebben heel erg veel leuke jurkjes voor de zomer dit seizoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ze zitten altijd raar idd ://
Serieus? Ik heb ze namelijk nog niet echt nader kunnen bestuderen in de winkelquote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
ja beetje jammer dat het allemaal polyster is, bah.
En die bandeaubh's heb ik ook bestelddie bikini's zitten prima, en ik heb cup c
Ik wacht in spanning. Hier zit vulling in, ik heb die zonder ook gepast, maar die drukken wel behoorlijk plat.
Zitten no way als de bikini's!! Slappe zooi die geen ondersteuning bieden en idd laten bluppen en hangenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:33 schreef Probability het volgende:
[..]
O maar ik heb niet echt ondersteuning nodig dus zal wel goed komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:59 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Zitten no way als de bikini's!! Slappe zooi die geen ondersteuning bieden en idd laten bluppen en hangen
Ik heb dat ook niet nodig, maar naast niet ondersteunen knellen ze ook maf aan de bovenkant. Mijn dames zijn niet al te fors en steken dus gezellig vooruit, maar die maffe bandeaubh gevallen knellen aan de bovenkant in je tiet waardoor jequote:Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef Probability het volgende:
O maar ik heb niet echt ondersteuning nodig dus zal wel goed komen.
*haalt ze gelijk uit dr bestelling*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet nodig, maar naast niet ondersteunen knellen ze ook maf aan de bovenkant. Mijn dames zijn niet al te fors en steken dus gezellig vooruit, maar die maffe bandeaubh gevallen knellen aan de bovenkant in je tiet waardoor je
a. doubleboob krijgt - niet heet
b. je harry's twee cupmaten kleiner ogen - ook geen plus
c. ze acuut naar het zuiden wijzen, een soort push-down effect eigenlijk - need I say more?
Ik kan wel van die bandeaubikini's hebben, maar NIET die van H&M.. dat zit echt voor geen meter.. (Heb 75C)quote:Op maandag 20 juni 2011 22:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Die is er nu in elke maat nog, ik heb ze ook in mn mandje gemikt!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:27 schreef heaven7 het volgende:
Ik word supersacherijnig van deze topjes
[ afbeelding ]
Ik moet en zal de zwarte hebben en die wordt verdorie steeds uitgesteld! Nu al naar eind juli
Jaa, ben benieuwd!quote:
quote:De speciale collectie bestaat uit veel leer, prints en kleur en omvat naast dames- en herenkleding een aantal interieurartikelen.
Ja maar die leverdatum gaat 3 keer per dag op en neer van 'op voorraad' naar 8 juli naar 29 juliquote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die is er nu in elke maat nog, ik heb ze ook in mn mandje gemikt!
Klopt ja, het is bij mij het enige artikel met een latere leverdatum.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:34 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja maar die leverdatum gaat 3 keer per dag op en neer van 'op voorraad' naar 8 juli naar 29 juli
Dat zwarte sportbroekje is wel een beetje wijd van onderen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, die chino's vallen inderdaad groot, saaw.
Gisteren een klein bestellinkje gedaan:
[ afbeelding ]
Oh, jammer. Maar hij is bedoeld als slaapbroekje dus daar zal ie wel goed zat voor zijn. Was nu 1,95 dus kan me er geen buil aan vallenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zwarte sportbroekje is wel een beetje wijd van onderen.
Als ik er in sport trekt ie trouwens ook hele tijd omhoog waardoor mijn kont ineens zichtbaar wordt.
Ik heb die ook van de H&M en die zitten prima? Ik zie wel..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:33 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
Ik kan wel van die bandeaubikini's hebben, maar NIET die van H&M.. dat zit echt voor geen meter.. (Heb 75C)
Oh Dipkip omschrijft het wel mooi zie ik net.
Ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:49 schreef Mylene het volgende:
ChipsZak heeft een nieuwtje, zie Versace for H&M
Klopt, ze vallen idd wel groot. Ik heb normaal tussen 34 en 36 en deze 34 zit gewoon ruim. Maar ik vind het voor een chino juist wel fijn eigenlijk! Het is niet dattie van mijn kont afvalt, omdat hij vrij hoog valt en smaller toeloopt naar je taille toe.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Chule het volgende:
[..]
Die chino's in maat 34 lijken wel maat 38. Veel te groot.
Oh dat blauwe broekje lijkt heel veel op die ene waarop jij zo jaloers bent dat ik die hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, die chino's vallen inderdaad groot, saaw.
Gisteren een klein bestellinkje gedaan:
[ afbeelding ]
Ja! Bij mij ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef alors het volgende:
Lol whut! Alles in behandelingook de artikelen met lange levertijd om de verzendkosten te ontwijken....
Bij mij is het juist niet in behandeling terwijl ik graag zou willen van welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef alors het volgende:
Lol whut! Alles in behandelingook de artikelen met lange levertijd om de verzendkosten te ontwijken....
ja maar afrekenen is niet altijd een succesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:29 schreef Joell het volgende:
Huh, het lijkt wel alsof de h&m net heeft bijgevuld, alles wat ik nodig hebt is er gewoon
Bij mij was alles er écht nogquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar afrekenen is niet altijd een succes
chill voor jequote:
'uitverkocht'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar afrekenen is niet altijd een succes
Mweh, ik niet, ik ben op één of andere manier altijd te laatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:37 schreef alors het volgende:
[..]
chill voor jeEr is wel aangevuld, maar ik heb wel betere aanvullings gezien zeg maar
Je kan ook bellen en dan passen ze het aanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb artikelen uit de Sale in mijn online bestelling staan, die ondertussen NOG goedkoper zijn geworden...![]()
Ff switchen dus...
Ok thanks dat kan ik inderdaad ook doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan ook bellen en dan passen ze het aan
Ik heb hem in het zwart ook niet meer langs zien komen, alleen in één of ander vrolijke kleur.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef heaven7 het volgende:
M'n jumpsuit is er nog steeds niet in 36 of 38Gaat ook nooit meer gebeuren vrees ik
maar dat is raar, ik heb ook nog gewoon van alles besteld, er staat eerst dat het niet leverbaar is en dan moet je gewoon op doorgaan klikken en dan is het ineens wel op voorraadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:12 schreef heaven7 het volgende:
Godver en NIKS is daadwerkelijk leverbaar heShitH&M!
Oh, je hebt gelijk. Bij de kassa is het ineens op voorraadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef Joell het volgende:
[..]
maar dat is raar, ik heb ook nog gewoon van alles besteld, er staat eerst dat het niet leverbaar is en dan moet je gewoon op doorgaan klikken en dan is het ineens wel op voorraad
Vorige week nog wel in ieder geval. Heb hem zelf toen nog in het zwart en donkerblauw besteld. De grijze heb ik al en zit zo fijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:21 schreef wyccie het volgende:
Weten jullie of de blazer die er in zwart, grijs blauw en lichtroze is, ook nog 's ochtends in de sale is? Had 'm een tijdje geleden gezien, was 15 euro. Ik ben op zoek naar de grijze in maat 36.
Ik weet het. Heerlijke blazer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef Lolaatje het volgende:
Vorige week nog wel in ieder geval. Heb hem zelf toen nog in het zwart en donkerblauw besteld. De grijze heb ik al en zit zo fijn.
Gewoon doorklikken naar de kassaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Diconnected het volgende:
Fuu. Alles niet leverbaar in m'n mandje?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef Joell het volgende:
[..]
maar dat is raar, ik heb ook nog gewoon van alles besteld, er staat eerst dat het niet leverbaar is en dan moet je gewoon op doorgaan klikken en dan is het ineens wel op voorraad
1404 en 8964quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
is er nog een kortingscode die werkt?
Hihi, foto van je faal ^^quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:07 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
Ik dacht even kijken in dit topic en was totaal niet van plan om een bestelling te plaatsen....
Is dat 'even kijken' toch uitgelopen op een bestelling bij H&M.
Zie nu net dat de code inderdaad niet gewerkt heeft haha. Toch jammer want dan had ik de verzendkosten toch weer terug.quote:
Oh shoeps! Die had ik al in de winkel gezien, viel inderdaad enorm tegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef farfallina het volgende:
Had dit shirtje besteld omdat ik die mouwtjes zo schattig vond...
[ afbeelding ]
Vandaag m'n pakketje gekregen, en zo zien die mouwtjes er in het echt uit:
[ afbeelding ]
Die gaat dus terug.
Prob als je de broeken binnen hebt wil ik wel een reviewquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Probability het volgende:
[..]
whut? dat lijkt een heel ander shirt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef farfallina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gaat dus terug.
Dat shirt op de onderste foto is van de conscious collectie, die andere niet.quote:
Zo te zien vind ik die tweede veel mooier.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef farfallina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gaat dus terug.
zijn toch nog wel 2 soortgelijke t shirts op de site?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef farfallina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gaat dus terug.
Ik ook, nu wil ik die ook LOL maar welk shirt is het nou? Echt die op het plaatje of verkeerde in het zakje?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:23 schreef Deliah het volgende:
Zo te zien vind ik die tweede veel mooier.
Op de site staat die bovenste ook alszijnde van de Consious Collection, dus dan lijkt me het wel dezelfdequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ook, nu wil ik die ook LOL maar welk shirt is het nou? Echt die op het plaatje of verkeerde in het zakje?
Het shirt op de eerste foto (die van de site dus) is ook van de Conscious Collection, staat bij de beschrijving. Die labeltjes zijn wel vaker anders dan dat je op de site ziet. Het is dus echt het juiste shirtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat shirt op de onderste foto is van de conscious collectie, die andere niet.
Ik heb dat shirt ook (van de CC) en bij mij zit ie wel super mooi op de mouwen!!
Ah ok, ja ik las t al bij Alors.. Wel raar dat ze zo verschillend zijn dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:36 schreef farfallina het volgende:
[..]
Het shirt op de eerste foto (die van de site dus) is ook van de Conscious Collection, staat bij de beschrijving. Die labeltjes zijn wel vaker anders dan dat je op de site ziet. Het is dus echt het juiste shirt
Dankje!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:30 schreef alors het volgende:
Op de site staat die bovenste ook alszijnde van de Consious Collection, dus dan lijkt me het wel dezelfde
Shit, die heb ik ook besteld. Wat een lelijk ding.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef farfallina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gaat dus terug.
Paar dagen tot een week ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:10 schreef Argo het volgende:
Ik heb voor het eerst geld na de h en m overgemaakt, nu heb ik dit een uurtje geleden gedaan, en mijn saldo dat ik betaald heb staat er nog niet bij ? Hoe lang duurt dit ongeveer normaal ?
Dat kan wel even duren hoor, geef het een week, kijk dan nog eens, en pas als ze beginnen met herinneringen sturen zou ik me zorgen maken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:10 schreef Argo het volgende:
Ik heb voor het eerst geld na de h en m overgemaakt, nu heb ik dit een uurtje geleden gedaan, en mijn saldo dat ik betaald heb staat er nog niet bij ? Hoe lang duurt dit ongeveer normaal ?
Bij mij duurt dat standaard 2 weken, maak je inderdaad maar geen zorgenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:10 schreef Argo het volgende:
Ok dankjewel en ze zijn wel erg sloom!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat kan wel even duren hoor, geef het een week, kijk dan nog eens, en pas als ze beginnen met herinneringen sturen zou ik me zorgen maken.
Duurt bij ook wel zoiets, minstens een week vaak.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Joell het volgende:
[..]
Bij mij duurt dat standaard 2 weken, maak je inderdaad maar geen zorgen
Aah nee besloten alles maar te houden, en netjes betaald. Nu nog wachten tot ze het accepteren uiteraard.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Duurt bij ook wel zoiets, minstens een week vaak.
Had je toch nog iets gehouden of alleen die ene euro overgemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |