Ok thanks dat kan ik inderdaad ook doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan ook bellen en dan passen ze het aan
Ik heb hem in het zwart ook niet meer langs zien komen, alleen in één of ander vrolijke kleur.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef heaven7 het volgende:
M'n jumpsuit is er nog steeds niet in 36 of 38Gaat ook nooit meer gebeuren vrees ik
maar dat is raar, ik heb ook nog gewoon van alles besteld, er staat eerst dat het niet leverbaar is en dan moet je gewoon op doorgaan klikken en dan is het ineens wel op voorraadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:12 schreef heaven7 het volgende:
Godver en NIKS is daadwerkelijk leverbaar heShitH&M!
Oh, je hebt gelijk. Bij de kassa is het ineens op voorraadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef Joell het volgende:
[..]
maar dat is raar, ik heb ook nog gewoon van alles besteld, er staat eerst dat het niet leverbaar is en dan moet je gewoon op doorgaan klikken en dan is het ineens wel op voorraad
Vorige week nog wel in ieder geval. Heb hem zelf toen nog in het zwart en donkerblauw besteld. De grijze heb ik al en zit zo fijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:21 schreef wyccie het volgende:
Weten jullie of de blazer die er in zwart, grijs blauw en lichtroze is, ook nog 's ochtends in de sale is? Had 'm een tijdje geleden gezien, was 15 euro. Ik ben op zoek naar de grijze in maat 36.
Ik weet het. Heerlijke blazer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef Lolaatje het volgende:
Vorige week nog wel in ieder geval. Heb hem zelf toen nog in het zwart en donkerblauw besteld. De grijze heb ik al en zit zo fijn.
Gewoon doorklikken naar de kassaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Diconnected het volgende:
Fuu. Alles niet leverbaar in m'n mandje?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef Joell het volgende:
[..]
maar dat is raar, ik heb ook nog gewoon van alles besteld, er staat eerst dat het niet leverbaar is en dan moet je gewoon op doorgaan klikken en dan is het ineens wel op voorraad
1404 en 8964quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
is er nog een kortingscode die werkt?
Hihi, foto van je faal ^^quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:07 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
Ik dacht even kijken in dit topic en was totaal niet van plan om een bestelling te plaatsen....
Is dat 'even kijken' toch uitgelopen op een bestelling bij H&M.
Zie nu net dat de code inderdaad niet gewerkt heeft haha. Toch jammer want dan had ik de verzendkosten toch weer terug.quote:
Oh shoeps! Die had ik al in de winkel gezien, viel inderdaad enorm tegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef farfallina het volgende:
Had dit shirtje besteld omdat ik die mouwtjes zo schattig vond...
[ afbeelding ]
Vandaag m'n pakketje gekregen, en zo zien die mouwtjes er in het echt uit:
[ afbeelding ]
Die gaat dus terug.
Prob als je de broeken binnen hebt wil ik wel een reviewquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Die wil ik in het donkerblauw en zand in maat 36 of 38. Nice!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze beha's wil ik ook nog maar zie ik niet staan in mijn maat:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
whut? dat lijkt een heel ander shirt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef farfallina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gaat dus terug.
Dat shirt op de onderste foto is van de conscious collectie, die andere niet.quote:
Zo te zien vind ik die tweede veel mooier.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef farfallina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gaat dus terug.
zijn toch nog wel 2 soortgelijke t shirts op de site?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef farfallina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gaat dus terug.
Ik ook, nu wil ik die ook LOL maar welk shirt is het nou? Echt die op het plaatje of verkeerde in het zakje?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:23 schreef Deliah het volgende:
Zo te zien vind ik die tweede veel mooier.
Op de site staat die bovenste ook alszijnde van de Consious Collection, dus dan lijkt me het wel dezelfdequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ook, nu wil ik die ook LOL maar welk shirt is het nou? Echt die op het plaatje of verkeerde in het zakje?
Het shirt op de eerste foto (die van de site dus) is ook van de Conscious Collection, staat bij de beschrijving. Die labeltjes zijn wel vaker anders dan dat je op de site ziet. Het is dus echt het juiste shirtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat shirt op de onderste foto is van de conscious collectie, die andere niet.
Ik heb dat shirt ook (van de CC) en bij mij zit ie wel super mooi op de mouwen!!
Ah ok, ja ik las t al bij Alors.. Wel raar dat ze zo verschillend zijn dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:36 schreef farfallina het volgende:
[..]
Het shirt op de eerste foto (die van de site dus) is ook van de Conscious Collection, staat bij de beschrijving. Die labeltjes zijn wel vaker anders dan dat je op de site ziet. Het is dus echt het juiste shirt
Dankje!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:30 schreef alors het volgende:
Op de site staat die bovenste ook alszijnde van de Consious Collection, dus dan lijkt me het wel dezelfde
Shit, die heb ik ook besteld. Wat een lelijk ding.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef farfallina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gaat dus terug.
Paar dagen tot een week ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:10 schreef Argo het volgende:
Ik heb voor het eerst geld na de h en m overgemaakt, nu heb ik dit een uurtje geleden gedaan, en mijn saldo dat ik betaald heb staat er nog niet bij ? Hoe lang duurt dit ongeveer normaal ?
Dat kan wel even duren hoor, geef het een week, kijk dan nog eens, en pas als ze beginnen met herinneringen sturen zou ik me zorgen maken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:10 schreef Argo het volgende:
Ik heb voor het eerst geld na de h en m overgemaakt, nu heb ik dit een uurtje geleden gedaan, en mijn saldo dat ik betaald heb staat er nog niet bij ? Hoe lang duurt dit ongeveer normaal ?
Bij mij duurt dat standaard 2 weken, maak je inderdaad maar geen zorgenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:10 schreef Argo het volgende:
Ok dankjewel en ze zijn wel erg sloom!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat kan wel even duren hoor, geef het een week, kijk dan nog eens, en pas als ze beginnen met herinneringen sturen zou ik me zorgen maken.
Duurt bij ook wel zoiets, minstens een week vaak.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Joell het volgende:
[..]
Bij mij duurt dat standaard 2 weken, maak je inderdaad maar geen zorgen
Aah nee besloten alles maar te houden, en netjes betaald. Nu nog wachten tot ze het accepteren uiteraard.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Duurt bij ook wel zoiets, minstens een week vaak.
Had je toch nog iets gehouden of alleen die ene euro overgemaakt?
Haha, dat kan natuurlijk ook. Die betaling komt echt goed, het loopt er nu eenmaal niet zo vlotquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah nee besloten alles maar te houden, en netjes betaald. Nu nog wachten tot ze het accepteren uiteraard.
Ja ik maakte me zorgen want na het betalen kwam er eenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Haha, dat kan natuurlijk ook. Die betaling komt echt goed, het loopt er nu eenmaal niet zo vlot.
Is dat niet omdat je naar een girorekening overschrijft? Ik heb zelf giro dus heb dat niet, maar volgens mij komt dat er bij bankrekeningen voor te staan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik maakte me zorgen want na het betalen kwam er een
P000 (voor)
nu weet ik niet of dit klopt. Maar ik had dat over het hoofd gezien..
Aah ok dan is het allemaal goed!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dat niet omdat je naar een girorekening overschrijft? Ik heb zelf giro dus heb dat niet, maar volgens mij komt dat er bij bankrekeningen voor te staan.
Dat is inderdaad gewoon normaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ok dan is het allemaal goed!
En het klopt, heb bij mijn vorige betaling gekeken wat allang geleden is, en daar bij staat ook een P000.
als in gesorteerd of vooraangemeld bij postNL?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:29 schreef Ml-etje het volgende:
Pff die PostNL is niet echt vlot geloof ik hé?
De zending is al 2 dagen aan het liggen
Aangemeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als in gesorteerd of vooraangemeld bij postNL?
dat doet H&M toch meteen als ze t pakje gaan klaarmaken dus ligt volgens mij niet bij postnl mar bij H&M, die moeten dan t pakje nog overhandigenquote:
PostNL zet het op hun sitequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doet H&M toch meteen als ze t pakje gaan klaarmaken dus ligt volgens mij niet bij postnl mar bij H&M, die moeten dan t pakje nog overhandigen
never mind, ik lees niet goedquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
PostNL zet het op hun sitedat doet H&M niet.
Bij mijn weten geeft H&M op hun site aan dat ze het pakketje overdragen en dat de code werkt zodra PostNl de spullen heeft maar dat kan ik mis hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar vooraangemeld lijkt me dat dat betekent dat het pakje nog niet fysiek bij postnl is, toch?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Nja ik snap de post ook niet meerzie we; of ze morgen komen
Nee.quote:
quote:
Bij mij viel ie best krapquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef anisoptera het volgende:
Iemand enig idee hoe deze blouse valt?
[ afbeelding ]
Oooh mooi!! Is dat uit de nieuwe collectie ofzo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nee, niet bijgevuld.
En ik wil graag dit shirt(uit het "wat draag jij vandaag"topic):
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |