als in gesorteerd of vooraangemeld bij postNL?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:29 schreef Ml-etje het volgende:
Pff die PostNL is niet echt vlot geloof ik hé?
De zending is al 2 dagen aan het liggen
Aangemeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als in gesorteerd of vooraangemeld bij postNL?
dat doet H&M toch meteen als ze t pakje gaan klaarmaken dus ligt volgens mij niet bij postnl mar bij H&M, die moeten dan t pakje nog overhandigenquote:
PostNL zet het op hun sitequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doet H&M toch meteen als ze t pakje gaan klaarmaken dus ligt volgens mij niet bij postnl mar bij H&M, die moeten dan t pakje nog overhandigen
never mind, ik lees niet goedquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
PostNL zet het op hun sitedat doet H&M niet.
Bij mijn weten geeft H&M op hun site aan dat ze het pakketje overdragen en dat de code werkt zodra PostNl de spullen heeft maar dat kan ik mis hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar vooraangemeld lijkt me dat dat betekent dat het pakje nog niet fysiek bij postnl is, toch?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Nja ik snap de post ook niet meerzie we; of ze morgen komen
Nee.quote:
quote:
Bij mij viel ie best krapquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef anisoptera het volgende:
Iemand enig idee hoe deze blouse valt?
[ afbeelding ]
Oooh mooi!! Is dat uit de nieuwe collectie ofzo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nee, niet bijgevuld.
En ik wil graag dit shirt(uit het "wat draag jij vandaag"topic):
nee. ik had de wekker om half 6 gezet... op mijn vrije dag.quote:
valt klein, staat er ook bij als je hem aanklikt, en hij is helemaal verkreukt. Daarom heb ik hem eerder teruggestuurd, maar nu staat erbij dat je dat eruit kan strijken (in het label stond geloof ik dat je hem helemaal niet mocht strijken, dus daarom dacht ik eerst, dan houdt het op).quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef anisoptera het volgende:
Iemand enig idee hoe deze blouse valt?
[ afbeelding ]
Ik heb t in dat topic gevraagd, is splinternieuw van Divided..quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oooh mooi!! Is dat uit de nieuwe collectie ofzo?
Nice... Dat ie maar snel op de site komt dan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb t in dat topic gevraagd, is splinternieuw van Divided..
Ze hebben net aangevuld. Tussen 08.30 en 09.30.quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Gisteren ook al opgestaan, maar toen was ik een kwartier later. Wist dus niet of hetgeen ik wil er wel bij zat.
Ik donder mijn bed maar weer in.
Lekker waardeloosquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:23 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
nee. ik had de wekker om half 6 gezet... op mijn vrije dag.
Vriend moest werken om 9uur, dus ik om 8uur kijken..nog steeds niet, ik denk kijk nu ff... en jaaa hoor. Ik snel klikken op die 2 rokjes waarvoor ik de wekker had gezet...uitverkocht..![]()
![]()
morgenvroeg maar kijken dan![]()
heb uiteraard wel andere dingen gekocht
Niet op de NL shop, op andere shops wel, maar dat is niks om jaloers op te zijn, 4 polyester jurkjes/jumpsuits met dezelfde patroontjes en modellen als de laatste 'nieuwe' dingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:45 schreef Tamashii het volgende:
Is er ook een nieuwe collectie gekomen vandaag?
Yup, als je hem wil bestellenl, moet je hem een maatje groter bestellen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:43 schreef alors het volgende:
[..]
valt klein, staat er ook bij als je hem aanklikt, en hij is helemaal verkreukt. Daarom heb ik hem eerder teruggestuurd, maar nu staat erbij dat je dat eruit kan strijken (in het label stond geloof ik dat je hem helemaal niet mocht strijken, dus daarom dacht ik eerst, dan houdt het op).
Ik zag dat jurkje in de winkel hangen en ik vond hem ontzettend vaal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo retoursbestelling klaar gemaakt
[ afbeelding ][ afbeelding ]
jurkje valt tegen, sandaaltjes zijn te groot en uiteraard gaan die afgrijselijke gouden dingen die ik niet eens besteld had ook terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |