SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Draag jij je broek een beetje laag?
Broek laag kan ook vet zijn, mits niet helemaal op je enkels.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef MineraalWater het volgende:
Ja, die draag ik inderdaad laag,
Ik kan hem ook niet hoger dragen omdat hij anders automatisch naar beneden zakt, Ik ben nou eenmaal niet de "grootste" in de breedte
Ik snap helemaal wat jullie bedoelen, hij moet inderdaad wat hoger gedragen worden.
Klopt, Vind het bij deze broek wel vet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:02 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Broek laag kan ook vet zijn, mits niet helemaal op je enkels.
Riem iets strakker doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef MineraalWater het volgende:
Ja, die draag ik inderdaad laag,
Ik kan hem ook niet hoger dragen omdat hij anders automatisch naar beneden zakt, Ik ben nou eenmaal niet de "grootste" in de breedte
Ik snap helemaal wat jullie bedoelen, hij moet inderdaad wat hoger gedragen worden.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoiVan welk merk is die broek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat je goed! Ofzo, denk ik dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 03:35 schreef Fusionfreak het volgende:
Was vandaag zo goed als in zwart/wit gekleeed. Heb de foto nu pas kunnen plaatsen.
Een plaatje waard, ja toch!![]()
Wit tuniekjurkje dat onder wijd uitloopt en achter iets langer is.
Zwarte elastieke taille band
Daaronder een zwart topje
Zwart/wit gestreept strik bolerovestje
Zwarte 3/4 legging
Witte linnen instappers
Oorringen van 2,5 cm doorsnede
Zwarte Kipling schoudertas
[ afbeelding ]
Ik heb er een van River Island en die lijkt er precies op.quote:
Goed idee, Maar helaas hadden ze daar geen andere riemen die mijn schoenen matchte.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:28 schreef alexandervdb het volgende:
@MineraalWater > Koop een riem op maat, zeker met zon smal middeltje staat het debiel om een grote riem te hebben waarvan er nog 4/5 gaten over zijn. Het komt zelfs voorbij je eigen middel.
Neway, rest prima voor basic 15yo
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:28 schreef alexandervdb het volgende:
@MineraalWater > Koop een riem op maat, zeker met zon smal middeltje staat het debiel om een grote riem te hebben waarvan er nog 4/5 gaten over zijn. Het komt zelfs voorbij je eigen middel.
Neway, rest prima voor basic 15yo
Ik zou je niet al te zorgen maken over de lengte van je riem, heel veel verschil maak het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Goed idee, Maar helaas hadden ze daar geen andere riemen die mijn schoenen matchte.
Toch maar even verder zoeken
Schattigquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan beter, dus let alleen op wat ik aan heb.
Ik was aan t kloten op werk
En ik had eerst een goeie panty aan maar bij het verslepen van een installatie heb ik mijn voet verwond en toen zat er allemaal bloed op..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoiLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat jurkjequote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan beter, dus let alleen op wat ik aan heb.
Ik was aan t kloten op werk
En ik had eerst een goeie panty aan maar bij het verslepen van een installatie heb ik mijn voet verwond en toen zat er allemaal bloed op..![]()
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Die riem op de foto is sowieso geen gezicht, kan die nog beter geen riem dragen..quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Ik zou je niet al te zorgen maken over de lengte van je riem, heel veel verschil maak het niet.
Dat is echt zo'n detail waar je je niet echt zorgen over hoeft te maken.
Waarom draag je eigenlijk vrouwendingen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 03:35 schreef Fusionfreak het volgende:
Was vandaag zo goed als in zwart/wit gekleeed. Heb de foto nu pas kunnen plaatsen.
Een plaatje waard, ja toch!![]()
Wit tuniekjurkje dat onder wijd uitloopt en achter iets langer is.
Zwarte elastieke taille band
Daaronder een zwart topje
Zwart/wit gestreept strik bolerovestje
Zwarte 3/4 legging
Witte linnen instappers
Oorringen van 2,5 cm doorsnede
Zwarte Kipling schoudertas
[ afbeelding ]
H&M divided, ze pakte m gister net uit in Apeldoorn toen ik binnen kwam stappenquote:
Ik wil graag als vrouw gezien en behandeld worden, accepteer dat ik man ben, maar ik accepteer geen mannenkleding, hooguit een spijkerbroek en enkele soorten schoenen die ook door vrouwen gedragen kunnen worden, maar probeer toch zoveel mogelijk ''vrouwelijk'' uit te zien zoals mijn haar lang laten groeien, gebruik een strak medicijnen regime voor mijn haar en mijn slank figuur op peil houden, verder scheer ik alle overtollige lichaamsbeharing weg (heb maar zeer lichte beharing).En in mijn karakter en omgang kom ik bij veel mensen meer vrouwelijk dan mannelijk over.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:50 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Waarom draag je eigenlijk vrouwendingen?
Klinkt als een hele goede reden om vrouwenkleding te dragenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:09 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik wil graag als vrouw gezien en behandeld worden, accepteer dat ik man ben, maar ik accepteer geen mannenkleding, hooguit een spijkerbroek en enkele soorten schoenen die ook door vrouwen gedragen kunnen worden, maar probeer toch zoveel mogelijk ''vrouwelijk'' uit te zien zoals mijn haar lang laten groeien, gebruik een strak medicijnen regime voor mijn haar en mijn slank figuur op peil houden, verder scheer ik alle overtollige lichaamsbeharing weg (heb maar zeer lichte beharing).En in mijn karakter en omgang kom ik bij veel mensen meer vrouwelijk dan mannelijk over.
Als kind wilde ik al graag als een meisje uitzien, tijdens carnaval mocht ik mij verkleden als een soort prinsesje, met jurkje, pruik en een gebreid vestje over dat jurkje. De carnaval vond ik altijd een leuke periode dan leefde ik helemaal op, want dan mocht ik tenminste 4 tot 5 dagen met dat jurkje over straat lopen en naar de optochten kijken, de combinatie jurkje en gebreid vesje is mij tot op de dag van vandaag altijd bijgebleven en is dan ook een van mijn favoriete kledingcombinatie's, Als tiener trok ik wel eens stiekem kleren van mijn moeder aan en leefde ik helemaal op, een heel apart gevoel, het zelfde gelukkige gevoel wat ik al als jongen van 10 jaar had toen ik tijdens carnaval mij als meisje mocht verkleden.
Even serieus: Grunn toch? Sowieso dat jij je niets van andere aantrekt respecteer ik wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:09 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik wil graag als vrouw gezien en behandeld worden, accepteer dat ik man ben, maar ik accepteer geen mannenkleding, hooguit een spijkerbroek en enkele soorten schoenen die ook door vrouwen gedragen kunnen worden, maar probeer toch zoveel mogelijk ''vrouwelijk'' uit te zien zoals mijn haar lang laten groeien, gebruik een strak medicijnen regime voor mijn haar en mijn slank figuur op peil houden, verder scheer ik alle overtollige lichaamsbeharing weg (heb maar zeer lichte beharing).En in mijn karakter en omgang kom ik bij veel mensen meer vrouwelijk dan mannelijk over.
Als kind wilde ik al graag als een meisje uitzien, tijdens carnaval mocht ik mij verkleden als een soort prinsesje, met jurkje, pruik en een gebreid vestje over dat jurkje. De carnaval vond ik altijd een leuke periode dan leefde ik helemaal op, want dan mocht ik tenminste 4 tot 5 dagen met dat jurkje over straat lopen en naar de optochten kijken, de combinatie jurkje en gebreid vesje is mij tot op de dag van vandaag altijd bijgebleven en is dan ook een van mijn favoriete kledingcombinatie's, Als tiener trok ik wel eens stiekem kleren van mijn moeder aan en leefde ik helemaal op, een heel apart gevoel, het zelfde gelukkige gevoel wat ik al als jongen van 10 jaar had toen ik tijdens carnaval mij als meisje mocht verkleden.
Prada, Marokkanenmerkquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:47 schreef linpunt het volgende:
Die poppen van prada zijn groot en staan op een ding, de fotomaakster was ook lang, dus ik ben ook weer niet zooooo klein.
Das fake shit, dit op de achtergrond komt gewoon uit de Prada collectie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Prada, Marokkanenmerk
Ofnja, die petjes, schoenen en nektasjes teminste.
Flauw en niet grappig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is vergeten zich te laten ombouwen.
Waar the fuck slaat dat nou weer op? Rot op, dat is echt belachelijk kwetsend en achterbaks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben jij trouwens niet die troll die bij TOS werkte?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar the fuck slaat dat nou weer op? Rot op, dat is echt belachelijk kwetsend en achterbaks.
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal er verder niets meer over zeggen want die discussie is al vaak genoeg geweest geloof ik...
Het gaat hier toch niet om de kleren zelf, stomme doos.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef Tamashii het volgende:
Nee, het is een verschil dat jij het er blijkbaar niet uit vind zien. Dat mag je best zeggen. Maar over het algemeen vind ik dat het niet stijlloos is wat hij draagt, vaak in verhouding, goede kleurenmatch, de goede maat... Ja dat jij je ergens aan stoort, is jouw probleem en hoort verder niet hier in dit topic thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |