Ik heb je zien lopen op pinkpop! Ik zie je sowieso wel vaker in de stad, moeilijk te missen. Wel ruig hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 03:58 schreef Fusionfreak het volgende:
Na een hele dag op Pinkpop geweest te zijn ben ik nu wel gaar, heb nu mijn huiskleren aan.
Foto is ongeveer 15 minuten genomen.
Paars wijd tuniekjurkje, dat een beetje oversized (te wijd is) maar wel heerlijk zacht en soepel zit.
Geel topje eronder
Groene fluwele wijde broek
Zachte zwarte gewatteerde Crocs
[ afbeelding ]
Danku en ik was de auto's aan het wassen dus vandaar wat oudere schoenen aangedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]volgende keer wel wat toffere schoenen onder dragen.
(past wel bij het jasje daar niet van)
Tof.quote:
Nice!quote:
Is die blazer nog te koop?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, van de Vero Moda! Ik vond hem zo tof dat ik er maar meteen twee kocht.
Leuk hoofd jurkje!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef linpunt het volgende:
Wat droeg je gisteren?
Omdat ik niet sneller kon zijn met foto..
[ afbeelding ]
Waarom haal je je hoofd weg? Stond die er niet leuk op?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef linpunt het volgende:
Wat droeg je gisteren?
[ afbeelding ]
Mooi! Alleen die tas doet mij een beetje denken aan zo'n ouderwetse oma-boodschappentasquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef linpunt het volgende:
Wat droeg je gisteren?
[ afbeelding ]
Als de zon schijnt moet ik altijd niezen op foto's.quote:
Hij is van de oma van mijn vriend geweest.. daarom is hij zo tofquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Mooi! Alleen die tas doet mij een beetje denken aan zo'n ouderwetse oma-boodschappentas![]()
River Island heeft ook van dit soort jurkjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij lijkt heeeel erg op een jurkje van New Yorker die ik ook heb, maar deze heeft nog van die " fladderende" mouwen.
Wel leuk! Ik kan hem alleen niet zonder panty aan want hij is te kort.
Mooie jas!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef linpunt het volgende:
Wat droeg je gisteren?
[ afbeelding ]
Thnxquote:
Hemdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Is dat een shirt of een hemd daaronder?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto, precies dezelfde outfit, dan mag het wel toch?
edit: maar andere schoenen, beige hakken, bekend van vorige foto
Mooooiquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als de zon schijnt moet ik altijd niezen op foto's.
Oh ook zo'n slechte foto maar hier kan je iets beter zien hoe het jurkje eruit ziet. Met mouwtjes namelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef electronique het volgende:
[..]
![]()
jullie huis ziet er trouwens zó gezellig uit haha
Micheal Kors via Net-a-porter.com. Maar hij is al zo'n .. 4 jaar oud denk ik..?quote:
Thanksquote:Op maandag 20 juni 2011 10:02 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
[..]
Mooooi
Waar koop jij die jurkjes?
Heel leuk, alleen die panty/ legging of hoe je het ook wilt noemenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
Micheal Kors via Net-a-porter.com. Maar hij is al zo'n .. 4 jaar oud denk ik..?
Ik wilde hem eerst van Burberry, maar die voering is weer zo.. erm.. omdat zoveel kamperts met een Burberry okseltasje lopen knap ik er best op af..
(Net-a-porter heeft nu vet veel dingen met 50% korting![]()
![]()
)
[..]
Thanks![]()
Erm, overal vandaan. Het roze jurkje had ik op de H&M site gekocht. Het is eigenlijk een shirt.. maar toen ik het pakje openmaakte kwam hij echt veelste lang..
Dus met een roze lang hemd eronder heb je toch een leuk jurkje
Maar over het algemeen; asos.com, depots (waar je 10% van de "echte" prijs betaald omdat het last season was of nog ouder), marktjes in Parijs, waterlooplein, vintagewinkels (Colette en I love Vintage Amsterdam).. etc..
[ afbeelding ]
Gelijk hierna ging het weer hosen.
Ik heb familie daar wonen, 2 daagjes weer om te vieren dat ik klaar ben met een projectquote:Op maandag 20 juni 2011 20:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Heel leuk, alleen die panty/ legging of hoe je het ook wilt noemen
Doet mij net als die boodschappentas van laatst ook denken aan iets wat oma's ook dragen.
Woon je tevens in Parijs, of ben je daar toevallig?
Nee, ik ga heel veel foto's maken met mijn schoonvaders camera.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef Tamashii het volgende:
Hey linpunt! Je gaat toch niks kopen he :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |