I know. Maar het varieert wel van de naar binnen gedraaide voetjes.quote:
De foto is niet samengedrukt, maar met een groothoeklens dicht op de spiegel krijg je wel vertekening. Maar ik kan mijn taille bijna met mijn handen omvatten, dus smal is het wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:54 schreef n8n het volgende:
is die foto samengedrukt of heb je echt een taille met de omtrek van een bovenbeen?
denkt na... ok okquote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De foto is niet samengedrukt, maar met een groothoeklens dicht op de spiegel krijg je wel vertekening. Maar ik kan mijn taille bijna met mijn handen omvatten, dus smal is het wel.
Nope heb ik al een tijdjequote:Op zondag 12 juni 2011 16:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kom vechten dan mattie![]()
Nice! Nieuwe schoenen, of heb ik deze gewoon nog niet voorbij zien komen?
Aaaaah, jammer dat ik je niet op Pinkpop heb gezien. Hoe kan ik zo'n flamboyant uitziende man nou missen?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:58 schreef Fusionfreak het volgende:
Na een hele dag op Pinkpop geweest te zijn ben ik nu wel gaar, heb nu mijn huiskleren aan.
Foto is ongeveer 15 minuten genomen.
Paars wijd tuniekjurkje, dat een beetje oversized (te wijd is) maar wel heerlijk zacht en soepel zit.
Geel topje eronder
Groene fluwele wijde broek
Zachte zwarte gewatteerde Crocs
[ afbeelding ]
Tijdens Pinkpop had ik ook wat anders aan, zwarte wijde fluwelen broek, zwarte wijde korte )zelf gebreide) trui, en onder die trui een bordeauxrode wijd tuniekje dat onder die trui uitkwam. Zwarte leren All stars.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Moffol het volgende:
[..]
Aaaaah, jammer dat ik je niet op Pinkpop heb gezien. Hoe kan ik zo'n flamboyant uitziende man nou missen?
Vrouwen met een smalle taillequote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De foto is niet samengedrukt, maar met een groothoeklens dicht op de spiegel krijg je wel vertekening. Maar ik kan mijn taille bijna met mijn handen omvatten, dus smal is het wel.
Dat heb ik zelf ook, dat ik bij dit gedeelte erg smal ben, en bij sommige kleding (jurkjes ed) kan je dat dan ook bij mij goed zien.quote:
Sjah, aangezien ik 100% straight ben, moet ik toegeven dat ik dat liever bij een dame dan bij een heer ziequote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf ook, dat ik bij dit gedeelte erg smal ben, en bij sommige kleding (jurkjes ed) kan je dat dan ook bij mij goed zien.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:45 schreef bokkepoot het volgende:
Me today
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |