Erm, vast wel. Het is namelijk gewoon een basic beige pump..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:00 schreef Tamashii het volgende:
Kun je die van FC nog steeds ergens bestellen?
Nice, alleen vind ik die grote bloem-ring beetje overdreven, maar zeker leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef Omdatappel het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
en dit.
[ afbeelding ]
Wazig en vanuit een vreemde hoek.
Simpel maar leukquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:16 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nice, alleen vind ik die grote bloem-ring beetje overdreven, maar zeker leuk
Dankje! De blouse is van Vero Moda. Ik heb 'm gekocht via Wehkamp.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:22 schreef Skadhi het volgende:
Erg leuk Omdatappel!
Waar heb je blouse vandaan?
Ah, vind de pasvorm best mooi. Maar daar heb ik er dus al 2 vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:09 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
H&M Sliq, dry denim variant.
Leuk! Alleen de ring is inderdaad net iets te. Misschien is een kleinere, wat minder overdreven ring leuker. De riem vind ik ook wel jammer. Maar da's gewoon persoonlijk, ik hou niet zo van riemen. Het geeft meestal wel een stoere touch maar zonder is wel iets meer basic.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef Omdatappel het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
en dit.
[ afbeelding ]
Mooi! Ik had alleen voor OF de sjaal en de ring OF de blouse, maar that's just me. Leuke schoenen! waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef Omdatappel het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
en dit.
[ afbeelding ]
Is die nog in de winkel te koop?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:09 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
H&M Sliq, dry denim variant.
Hij verscheen af en toe passant in de sale sectie op de site,quote:
deze is al eerder gepost, omdat ik me toen ergerde aan de afgesleten schoenen.quote:
Kom vechten dan mattiequote:
Die laarsjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef Omdatappel het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
en dit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |