SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Draag jij je broek een beetje laag?
Broek laag kan ook vet zijn, mits niet helemaal op je enkels.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef MineraalWater het volgende:
Ja, die draag ik inderdaad laag,
Ik kan hem ook niet hoger dragen omdat hij anders automatisch naar beneden zakt, Ik ben nou eenmaal niet de "grootste" in de breedte
Ik snap helemaal wat jullie bedoelen, hij moet inderdaad wat hoger gedragen worden.
Klopt, Vind het bij deze broek wel vet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:02 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Broek laag kan ook vet zijn, mits niet helemaal op je enkels.
Riem iets strakker doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef MineraalWater het volgende:
Ja, die draag ik inderdaad laag,
Ik kan hem ook niet hoger dragen omdat hij anders automatisch naar beneden zakt, Ik ben nou eenmaal niet de "grootste" in de breedte
Ik snap helemaal wat jullie bedoelen, hij moet inderdaad wat hoger gedragen worden.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoiVan welk merk is die broek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat je goed! Ofzo, denk ik dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 03:35 schreef Fusionfreak het volgende:
Was vandaag zo goed als in zwart/wit gekleeed. Heb de foto nu pas kunnen plaatsen.
Een plaatje waard, ja toch!![]()
Wit tuniekjurkje dat onder wijd uitloopt en achter iets langer is.
Zwarte elastieke taille band
Daaronder een zwart topje
Zwart/wit gestreept strik bolerovestje
Zwarte 3/4 legging
Witte linnen instappers
Oorringen van 2,5 cm doorsnede
Zwarte Kipling schoudertas
[ afbeelding ]
Ik heb er een van River Island en die lijkt er precies op.quote:
Goed idee, Maar helaas hadden ze daar geen andere riemen die mijn schoenen matchte.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:28 schreef alexandervdb het volgende:
@MineraalWater > Koop een riem op maat, zeker met zon smal middeltje staat het debiel om een grote riem te hebben waarvan er nog 4/5 gaten over zijn. Het komt zelfs voorbij je eigen middel.
Neway, rest prima voor basic 15yo
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:28 schreef alexandervdb het volgende:
@MineraalWater > Koop een riem op maat, zeker met zon smal middeltje staat het debiel om een grote riem te hebben waarvan er nog 4/5 gaten over zijn. Het komt zelfs voorbij je eigen middel.
Neway, rest prima voor basic 15yo
Ik zou je niet al te zorgen maken over de lengte van je riem, heel veel verschil maak het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Goed idee, Maar helaas hadden ze daar geen andere riemen die mijn schoenen matchte.
Toch maar even verder zoeken
Schattigquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan beter, dus let alleen op wat ik aan heb.
Ik was aan t kloten op werk
En ik had eerst een goeie panty aan maar bij het verslepen van een installatie heb ik mijn voet verwond en toen zat er allemaal bloed op..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoiLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat jurkjequote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan beter, dus let alleen op wat ik aan heb.
Ik was aan t kloten op werk
En ik had eerst een goeie panty aan maar bij het verslepen van een installatie heb ik mijn voet verwond en toen zat er allemaal bloed op..![]()
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |