Ik heb die ook van de H&M en die zitten prima? Ik zie wel..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:33 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
Ik kan wel van die bandeaubikini's hebben, maar NIET die van H&M.. dat zit echt voor geen meter.. (Heb 75C)
Oh Dipkip omschrijft het wel mooi zie ik net.
Ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:49 schreef Mylene het volgende:
ChipsZak heeft een nieuwtje, zie Versace for H&M
Klopt, ze vallen idd wel groot. Ik heb normaal tussen 34 en 36 en deze 34 zit gewoon ruim. Maar ik vind het voor een chino juist wel fijn eigenlijk! Het is niet dattie van mijn kont afvalt, omdat hij vrij hoog valt en smaller toeloopt naar je taille toe.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Chule het volgende:
[..]
Die chino's in maat 34 lijken wel maat 38. Veel te groot.
Oh dat blauwe broekje lijkt heel veel op die ene waarop jij zo jaloers bent dat ik die hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, die chino's vallen inderdaad groot, saaw.
Gisteren een klein bestellinkje gedaan:
[ afbeelding ]
Ja! Bij mij ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef alors het volgende:
Lol whut! Alles in behandelingook de artikelen met lange levertijd om de verzendkosten te ontwijken....
Bij mij is het juist niet in behandeling terwijl ik graag zou willen van welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef alors het volgende:
Lol whut! Alles in behandelingook de artikelen met lange levertijd om de verzendkosten te ontwijken....
ja maar afrekenen is niet altijd een succesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:29 schreef Joell het volgende:
Huh, het lijkt wel alsof de h&m net heeft bijgevuld, alles wat ik nodig hebt is er gewoon
Bij mij was alles er écht nogquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar afrekenen is niet altijd een succes
chill voor jequote:
'uitverkocht'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar afrekenen is niet altijd een succes
Mweh, ik niet, ik ben op één of andere manier altijd te laatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:37 schreef alors het volgende:
[..]
chill voor jeEr is wel aangevuld, maar ik heb wel betere aanvullings gezien zeg maar
Je kan ook bellen en dan passen ze het aanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb artikelen uit de Sale in mijn online bestelling staan, die ondertussen NOG goedkoper zijn geworden...![]()
Ff switchen dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |