Zwarte met de bovenste 15 cm elastiek en dunne bandjes met touwtjes die ook strapless kan. Geen rits!quote:
Ja helaas welquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef OneTeaspoon het volgende:
Mijn bestelling is al sinds 13e aangemeld bij de track 'n trace, maar sindsdien is er niks meer gebeurd...? Iemand hier ervaring mee?
Hier nog 1.. Ook sinds 13e. Ik wil mijn pakket!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja helaas welalleen die van mij sinds de 15e (dat staat er nu, maar hebben ze veranderd, want hij was maandag (dus ook de 13e) al aangemeld
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:40 schreef mieknok het volgende:
[..]
Hier nog 1.. Ook sinds 13e. Ik wil mijn pakket!
Bij mij heeft hij er een keer 12 dagen op gestaan geloof ik, kreeg het uiteindelijk wel maar het mocht even duren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef OneTeaspoon het volgende:
Mijn bestelling is al sinds 13e aangemeld bij de track 'n trace, maar sindsdien is er niks meer gebeurd...? Iemand hier ervaring mee?
Kom ik thuis, hangt er een H&M tas aan mijn deur!! Jej!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:40 schreef mieknok het volgende:
[..]
Hier nog 1.. Ook sinds 13e. Ik wil mijn pakket!
Was in mijn vorige post veel te positief, nu gaat gelijk alles mis![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Zwarte met de bovenste 15 cm elastiek en dunne bandjes met touwtjes die ook strapless kan. Geen rits!![]()
Eindhoven Piazza was ik maar ik zag er nog maar 1 in maat 34. Nu 10 ¤.. Mine!![]()
@Alors: inderdaad, de Divided goud/zilver collectie viel wel mee.
Ik heb ondertussen nu 3 super skin jeans. Die zitten SUPER fijn!
Die heb ik ook!! Hij's érg leukquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ] Vanmorgen eens niet uitverkocht.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef alors het volgende:
al die topics in de OP (behalve andere h&m topics) kunnen vervangen worden door deze link nu
Topicreeks: LIF: H&M
scheelt weer wat scrollen
volgende week denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef pgrferrari het volgende:
Wanneer begint de sale in de winkels dan?
Vanochtend binnengekomen. Maar er moet weer wat terug. Weet iemand of je HOME dingen ook bij de winkel mag inleveren?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef OneTeaspoon het volgende:
Mag niet, staat ook wel op je formulierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:27 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
Vanochtend binnengekomen. Maar er moet weer wat terug. Weet iemand of je HOME dingen ook bij de winkel mag inleveren?
Dan zeker even in de winkels kijken al is het wel echt een zooitje. Zeker in R'dam waar ik meestal heen gaquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:32 schreef alors het volgende:
[..]
Mag niet, staat ook wel op je formulier
Lol.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef Bloempje. het volgende:
Poep, geprobeerd te bezorgen. Maar omdat broertje herrie aan had heeft ie de bel niet gehoord
ja idd, ik had em maandag voorgemeld en toen dinsdag was ie opeens weer onvindbaar bij t&t, woensdag had ik opeens een ander collonummer en was ie wederom voorgemeldquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:18 schreef Pheerful het volgende:
15.06.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
17.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Ze nemen hun tijd wel.
Vind ut eigenlijk nog wel meevallenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:18 schreef Pheerful het volgende:
15.06.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
17.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Ze nemen hun tijd wel.
Tering, wat een klote service, en daar betaal je ook nog eens 4.90 verzendkosten voorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd, ik had em maandag voorgemeld en toen dinsdag was ie opeens weer onvindbaar bij t&t, woensdag had ik opeens een ander collonummer en was ie wederom voorgemeldnu eindelijk ook gesorteerd.
5 dagen erover doen om te sorterenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:27 schreef Joell het volgende:
[..]
Vind ut eigenlijk nog wel meevallenBij mij deed 'ie er 5 dagen over
Volgens mij hebben ze hun hardwerkende Polen ontslagen ofzo, ze kunnen het iig niet meer aan en daarom lopen ze achter en worden bestellingen uitgesteld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm mijn bestelling is uitgesteld terwijl alles op voorraad was, ik lees dat dat vaker voorkomt?![]()
Heb ik nu het 'recht' om de verzendkosten cadeau te krijgen?
Misschien zijn de Polen zelf opgestapt, de H&M betaalt vast niet veelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hun hardwerkende Polen ontslagen ofzo, ze kunnen het iig niet meer aan en daarom lopen ze achter en worden bestellingen uitgesteld.
Dat heeft niets met PostNL te maken he! Op het moment dat hij voorgemeld is, wil dat niets anders zeggen dat dat H&M een zending heeft aangemaakt bij PostNL. Dat wil (juist) niet zeggen dat deze al in het bezit is van PostNL. Zodra PostNL de zending heeft aangetroffen (dus zodra H&M het pakketje aan PostNL heeft overgedragen) wordt deze pas volgbaar en vrijwel altijd diezelfde dag gesorteerd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:49 schreef Pheerful het volgende:
5 dagen erover doen om te sorterenluie donders.
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat heeft niets met PostNL te maken he! Op het moment dat hij voorgemeld is, wil dat niets anders zeggen dat dat H&M een zending heeft aangemaakt bij PostNL. Dat wil (juist) niet zeggen dat deze al in het bezit is van PostNL. Zodra PostNL de zending heeft aangetroffen (dus zodra H&M het pakketje aan PostNL heeft overgedragen) wordt deze pas volgbaar en vrijwel altijd diezelfde dag gesorteerd.
Dat er dus soms een enorme tijd tussenzit, ligt volledig aan H&M. Het gebeurt maar sporadisch dat PostNL een zending níét dezelfde dag sorteert.
Zodra op 'mijn pagina' bij geleverde artikelen je status is veranderd van 'bestelling is in behandeling' naar 'bestelling is onderweg' oid, en de regel roze is, is je zending gemiddeld binnen 2 dagen bij PostNL te zien.
"Muziek"quote:
Dat snap ik, maar ik bedoel wat voor muziek.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef Bloempje. het volgende:
Chauffeur is al een tijdje onderweg, ik hoop dat ie snel komt want ik moet over een kwartier weg en dan is er niemand thuis
[..]
"Muziek"
gooi een raampje inquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef CelinoPino het volgende:
Neee.mijn bestelling is bij de buurvrouw afgeleverd, maar die is ook niet thuis
Ik denk niet daat mijn buuf daar blij mee zal zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:12 schreef alors het volgende:
[..]
gooi een raampje in
Mijn bestelling is er en gelukkig valt niet alles mee, zou een te duur grapje worden anders
Ja, maar van de meeste dingen staat geen plaatje meer onlinequote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:15 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ik denk niet daat mijn buuf daar blij mee zal zijnhopelijk blijft ze iig niet de hele dag weg zoals meestal.
![]()
Zaten er nog leuke dingen tussen je bestelling?
5 euro voor leren logg slippers is niet duurquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar van de meeste dingen staat geen plaatje meer onlineo.a. leren logg slippers
voor 5 euro, dat kanten hemdje van 3,95 in poederkleur (wat echt een mooie poederbeige kleur is en geen rozige kleur zoals op het plaatje lijkt), nog een donkerblauw linnen shirt en misschien nog een linnen blazer en een shortje
de rest gaat sowieso weer terug.
Ja, je kunt een code op je retourformulier invullen dat het een verkeerd artikel is (8 volgens mij, maar staat wel op je formulier). Vaak krijg je dan later een kortingsbon toegestuurd voor het ongemak.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:07 schreef Pheerful het volgende:
Hell no, heb vandaag mijn bestelling ontvangen, zit er ipv een jas, een fucking tafelkleed in?
Op de brief staat nog, Jack Marine blauw. En nu zit er een witte tafelkleed in.
Moet ik dit gewoon terugsturen?
Ik heb al 2 keer aangebeldquote:
Het is mij wel eerder opgevallen dat bij een artikel dat later geleverd zou worden iets stond als: resterend bedrag te laag, bestelling wordt geannuleerd. Heb het er toen zelf maar uitgegooid, maar neem aan dat ze het er anders ook verwijderd hadden. Kan dat het geval zijn geweest?quote:Op zondag 19 juni 2011 09:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat zijn ze daar bij de H&M eigenlijk aan het doen??
Ik had een bestelling klaar staan van 14 artikelen, waarvan 1 een latere leverdatum had.
Gister besloot ik om het eerste gedeelte te laten leveren, maar nu hebben ze dat laatste artikel gewoon VERWIJDERD UIT MIJN BESTELLING?!?![]()
Het is gewoon weg. En uiteraard staat het niet meer op de site... Godver!
Als je alles terugstuurt betaal je niks. De verzendkosten en die losse euro zijn alleen als je een deel van je bestelling wil houden en de rest terugstuurt. Je kunt hem het beste gewoon aannemen en dan terugsturen.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:09 schreef Argo het volgende:
Yo, nu heb ik wat besteld bij h en m, maar na lang nadenken wou ik het toch annuleren. Maar ze zeggen dat het 1 euro kost om het terug te sturen. Maar, kan ik het niet weigeren bij de postbode ?
Er stond dat die tussen de 20ste en 24ste weg zou worden gedaan tis nu de 19de en gisteren was ik weg. Maar dat ding is dus zo zoek als wat. En staat nu bij verzonden!
Dus ik vraag het volgende
Hoe stuur ik het terug betaal ik dan alleen een euro of ook de rest aan verzendkosten
Kan ik het niet gewoon weigeren aan de deur ?
Als je alles terugstuurt betaal je een euro.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je alles terugstuurt betaal je niks. De verzendkosten en die losse euro zijn alleen als je een deel van je bestelling wil houden en de rest terugstuurt. Je kunt hem het beste gewoon aannemen en dan terugsturen.
En als ik een deel neem en wat terugstuur betaal ik ook 1 euro ? Plus moet ik de zak sowieso open maken voordat ik het terug stuur en dan zo terug sturen, of kan ik het ook terug sturen met gewoon een doos ?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je alles terugstuurt betaal je een euro.
Als je een deel houdt en een deel terugstuurt betaal je 5,95 (4,95 voor verzendkosten + 1 euro voor retour).quote:Op zondag 19 juni 2011 16:17 schreef Argo het volgende:
[..]
En als ik een deel neem en wat terugstuur betaal ik ook 1 euro ? Plus moet ik de zak sowieso open maken voordat ik het terug stuur en dan zo terug sturen, of kan ik het ook terug sturen met gewoon een doos ?
Maar het lijkt me het makkelijkste als ik alles terug stuur, die ene euro doet het hem niet, maar ik neem aan dat ik hem dan gewoon naar het postkantoor kan brengen en daar laat afgeven ?
En weigeren bij deur dus geen optie ? :p
Nehh, k denk het niet, ze zijn écht super dik bij mij, k kom er amper m'n schoenen mee inquote:Op zondag 19 juni 2011 16:45 schreef Envoi het volgende:
Leuke schoenen!
Denk dat ik die hello kitty sokken ook nog maar erbij gooi. Zijn zo leukAlleen staan er geen maten bij, dus neem aan het 1 maat is? Nu vraag ik me af, werkt dit ook als je maat 40 hebt?
Of worden ze dan helemaal dun en uitgerekt?
Ik denk wel dat je de zak open moet maken zodat je het retourformulier kunt invullen.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:17 schreef Argo het volgende:
[..]
En als ik een deel neem en wat terugstuur betaal ik ook 1 euro ? Plus moet ik de zak sowieso open maken voordat ik het terug stuur en dan zo terug sturen, of kan ik het ook terug sturen met gewoon een doos ?
Maar het lijkt me het makkelijkste als ik alles terug stuur, die ene euro doet het hem niet, maar ik neem aan dat ik hem dan gewoon naar het postkantoor kan brengen en daar laat afgeven ?
En weigeren bij deur dus geen optie ? :p
Is dat veranderd?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je alles terugstuurt betaal je een euro.
Waar stuur ik het dan mee terug ? Gewoon de zak af tapen en dan terug sturen, en die 1 euro moet ik dan overmaken ? Of hoe zit dat ?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je de zak open moet maken zodat je het retourformulier kunt invullen.
dat jaquote:Op zondag 19 juni 2011 18:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Waar stuur ik het dan mee terug ? Gewoon de zak af tapen en dan terug sturen, en die 1 euro moet ik dan overmaken ? Of hoe zit dat ?
Grote maten.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:04 schreef rena het volgende:
Ik was vorige week in de winkel (Oude gracht & Steenweg Utrecht) en er was al wel wat sale, maar nog niet ontzettend veel.
Wat is Bib?
Ik weet niet hoe duur die zijn, maar bij de Sting heb je ook superfijne voor iets van 9,95. Stretch en dikke kwaliteit, in tegenstelling (meestal) tot die van de H&Mquote:Op maandag 20 juni 2011 18:27 schreef heaven7 het volgende:
Ik word supersacherijnig van deze topjes
[ afbeelding ]
Ik moet en zal de zwarte hebben en die wordt verdorie steeds uitgesteld! Nu al naar eind juli
Kun je ze niet in de winkel halen?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:27 schreef heaven7 het volgende:
Ik word supersacherijnig van deze topjes
[ afbeelding ]
Ik moet en zal de zwarte hebben en die wordt verdorie steeds uitgesteld! Nu al naar eind juli
Linkje naar die chino?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik BAAL echt dat die Chino nu 9,95 is en de maat 34 elke fucking dag uitverkocht is![]()
![]()
... Ik wil écht die donkerblauwe!
Maar goed, wel wat basics ingeslagen voor heel weinig geld, thanks to the sale...
[ afbeelding ]
http://files.hm.com/media(...)96_12016_08_3730.jpgquote:
Die van H&M zijn ¤4,95 en érg fijn!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur die zijn, maar bij de Sting heb je ook superfijne voor iets van 9,95. Stretch en dikke kwaliteit, in tegenstelling (meestal) tot die van de H&M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |