Dat heeft geen zin; op ieder weerwoord komt weer een weerwoord.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is vaak wel leuk om dat soort mensen op hun plaats te zetten, maar het gespreksonderwerp veranderen is wel verstandiger/beter eigenlijk ja.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Yaay gefeliciteerd!! En wat een heerlijk gevoel hè?
Wat een gelukquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Oe tof, een paar vriendinnen doen ook geneeskunde, eentje was meteen ingeloot en de andere de tweede keer, en die vinden het helemaal geweldig.
Ik heb ook twee vrienden die geneeskunde studeren; heel erg handig vaak vooral...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Oe tof, een paar vriendinnen doen ook geneeskunde, eentje was meteen ingeloot en de andere de tweede keer, en die vinden het helemaal geweldig.
Als je bijvoorbeeld zegt: "Liever single dan zo'n lelijke trol" ben je dan een haantje?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb een hekel aan dat soort haantjesgedrag; ik stuur het gesprek meestal zsm een andere kant op.
Ah dat laatste krijg ik vaak niet terug, misschien dat ik het daarom sneller doe.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin; op ieder weerwoord komt weer een weerwoord.
Volgens mij zat degene die meteen ingeloot was in E, ze had het ook eigenlijk niet verwacht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Wat een geluk
Ik heb ook horrorverhalen gehoord over mensen die in categorie B zaten en dan 3x werden uitgeloot
Yep; ik zou zoiets dus nooit zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld zegt: "Liever single dan zo'n lelijke trol" ben je dan een haantje?
Ik ben een haantje.quote:
Ik vind het gewoon associaal en denegrerend om te zeggen; daarom doe ik het niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat ze in dat geval geen weerwoord hebben?
Ach ja over mij zijn er genoeg die denken in hun "Als was de vetzak de laatste vent op aarde dan zou ik het nog niet hem doen" kan mij niet echt boeien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon associaal en denegrerend om te zeggen; daarom doe ik het niet.
Zit een verschil in tussen of ze dat denken of dat ze dat ook daadwerkelijk tegen je zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja over mij zijn er genoeg die denken in hun "Als was de vetzak de laatste vent op aarde dan zou ik het nog niet hem doen" kan mij niet echt boeien.
Tegen iemand zeggen is wat anders ik dacht meer over zo over iemand spreken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zit een verschil in tussen of ze dat denken of dat ze dat ook daadwerkelijk tegen je zeggen.
Op die fiets; ja dat is wat anders dan waar we het over hadden trouwens, maar oke. Ik denk trouwens dat je er stiekem wel mee zit, anders zou je het wss ook niet posten. Ik zou er iig wel mee zitten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Tegen iemand zeggen is wat anders ik dacht meer over zo over iemand spreken.
Je kan ook iets zeggen als "een vriendin? Waar heb ik die zoal voor nodig dan? Volgens mij mis ik niet zoveel" en dan kijken wat voor geweldige argumenten ze verzinnen waar je haar voor nodig zou hebben, het kom vast niet veel verder dan seks op zo'n moment.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Yep; ik zou zoiets dus nooit zeggen.
Ik geef alleen een voorbeeld hoe mensen over mij zouden kunnen denken aangezien ik niet de meest aantrekkelijke man op deze aardbodem ben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Op die fiets; ja dat is wat anders dan waar we het over hadden trouwens, maar oke. Ik denk trouwens dat je er stiekem wel mee zit, anders zou je het wss ook niet posten. Ik zou er iig wel mee zitten.
Ik ben 23 en dan moet ik zeggen "waar heb ik een vriendin voor nodig?". Ik denk dat ze me uitlachen als ik dat zou zeggen. Nee, ik probeer er heel laconiek op te reageren. "Zeg, waarom heb jij nog geen vriendin?"... en dan is het meestal iets van "ach, niet zo'n behoefte aan..." of "degene die mij leuk vinden vind ik niet leuk, en andersom"... meteen gevolgd door een zin over een ander onderwerp die meer de interesse van de ander moet wekken; meestal werkt dat wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je kan ook iets zeggen als "een vriendin? Waar heb ik die zoal voor nodig dan? Volgens mij mis ik niet zoveel" en dan kijken wat voor geweldige argumenten ze verzinnen waar je haar voor nodig zou hebben, het kom vast niet veel verder dan seks op zo'n moment.
Omdat je hun weerwoorden waar je haar zo hard voor nodig hebt kan weerleggen, waarna ze er vast eerder over op zullen houden dan als je om het onderwerp heen blijft draaien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben 23 en dan moet ik zeggen "waar heb ik een vriendin voor nodig?". Ik denk dat ze me uitlachen als ik dat zou zeggen. Nee, ik probeer er heel laconiek op te reageren. "Zeg, waarom heb jij nog geen vriendin?"... en dan is het meestal iets van "ach, niet zo'n behoefte aan..." of "degene die mij leuk vinden vind ik niet leuk, en andersom"... meteen gevolgd door een zin over een ander onderwerp die meer de interesse van de ander moet wekken; meestal werkt dat wel.
Nee joh; maar het is gewoon een standaard vraag die je krijgt wanneer je iemand spreekt die je een tijdje niet hebt gesproken; of wanneer je nieuwe mensen leert kennen of op verjaardagen met familieleden. Meestal valt het allemaal wel mee... maar soms dan wordt het op een manier gevraagd waar ze je echt het bloed mee onder de nagels halen... echt alsof een vriendin iets is wat je als een pak melk bij de supermarkt haalt; en dan al helemaal wanneer het gekoppeld is aan een of ander succesverhaal van de ander wat je dan weer aan moet horen. Maar de beste oplossing is niet er lekker fel tegenin gaan; maar niet laten merken dat het je hoog zit. Ik doe liever alsof het me niet interesseerd, zo'n oninteressant mogelijk antwoord geven, zodat het gesprek meteen door gaat op iets leukers dan dit geneuzel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat je hun weerwoorden waar je haar zo hard voor nodig hebt kan weerleggen, waarna ze er vast eerder over op zullen houden dan als je om het onderwerp heen blijft draaien.
De antwoorden die ze van je krijgen zijn blijkbaar niet goed genoeg aangezien ze er vaker om vragen. Dus misschien dat je het op een andere manier kan proberen als je het echt zat bent.
Ah dan valt het mee ja, ik dacht dat het steeds dezelfde waren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee joh; maar het is gewoon een standaard vraag die je krijgt wanneer je iemand spreekt die je een tijdje niet hebt gesproken; of wanneer je nieuwe mensen leert kennen of op verjaardagen met familieleden. Meestal valt het allemaal wel mee... maar soms dan wordt het op een manier gevraagd waar ze je echt het bloed mee onder de nagels halen... echt alsof een vriendin iets is wat je als een pak melk bij de supermarkt haalt; en dan al helemaal wanneer het gekoppeld is aan een of ander succesverhaal van de ander wat je dan weer aan moet horen. Maar de beste oplossing is niet er lekker fel tegenin gaan; maar niet laten merken dat het je hoog zit. Ik doe liever alsof het me niet interesseerd, zo'n oninteressant mogelijk antwoord geven, zodat het gesprek meteen door gaat op iets leukers dan dit geneuzel.
Dat is gewoon niet waar. Zoiets kan groeien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er is of een aantrekkings kracht of niet. Is die er niet zal die er nooit komen.
Nee idd; de meeste mensen waar ik mee omga zijn zelfs ouder dan dat ik ben; dus dat soort puberaal gedrag kom ik wat minder tegen idd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:24 schreef moneyfornothing het volgende:
En ik bedoel ook niet dat je er fel tegenin moet gaan, maar omdat ik dacht dat het steeds dezelfde waren kon je de discussie aangaan zodat ze er misschien een keer klaar mee waren. Maar aangezien dit niet het geval is zou ik me er niet druk om maken verder.
Bezig met z'n P halen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar is ie eigenlijk? Heb hem al een tijd niet meer zien posten.
Waar mee moet ik Happy feliciteren?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef formerjellybean het volgende:
Late reactie maar gefeliciteerd Happy![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |