abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98255696
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klopt, I love it!
En zo leuk is het hebben van exen ook weer niet natuurlijk. :P
pi_98255766
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:08 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En zo leuk is het hebben van exen ook weer niet natuurlijk. :P
Ach, het is sociaal geaccepteerd, dus dan is het prima. Ik kan niet gewoon zeggen dat ik geen exen heb, zonder dat ik mij uitgebreid nader moet verklaren.
pi_98255916
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:09 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ach, het is sociaal geaccepteerd, dus dan is het prima. Ik kan niet gewoon zeggen dat ik geen exen heb, zonder dat ik mij uitgebreid nader moet verklaren.
Dat is waar, maarja wie weet hoef je je over een paar jaar al niet meer te verklaren en heb je er al een paar afgewerkt. :P
Ik dacht ook ooit nooit jongens te kunnen krijgen, alleen was ik toen nogal jong en kwam de omschakeling nog mooi op tijd in mijn puberteit. Wel met wat geluk qua omstandigheden maar toen het eenmaal een keer goed gegaan was ging het daarna alleen maar beter en soepeler.
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:20:44 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98256284
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Zij liet haar kat bij jou , mijn lieve kat zou niet achtergelaten worden bij exen hoor daar voor hou ik te veel van haar.
Nou was niet anders. Zij woont weer bij haar ouders en haar broertje is zwaar alergies voor katten.

En haar kat kan eindelijk goed met de mijne opschietten en hij heeft het prima bij me. Tot aan een eigen slaapkamer aan toe :D

En zo zijn er nog wat prive redenen.
Wel staat de afspraak dat stel om wat voor reden dan ook ze weg moeten zij ze beiden neemt. En samen naar een oplossing zoeken.

Maar goed dit is zwaar off topic
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:21:20 #55
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98256310
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]
toen het eenmaal een keer goed gegaan was ging het daarna alleen maar beter en soepeler.
vreemd eigenlijk
ja wel logisch ook eigenlijk

maar moet ik dan inbeelden dat je losser wordt in contact. dat je sneller zwoel gaat kijken en wat losser wordt met je handen. plus meer bewust van je eigen lichaam ( "straks kan ik jou laten zien waar mijn ex zo van heeft genoten")
"smooth" heet dat volgens mij
pi_98256324
Sorry, offtopic, ik zal het hierna echt niet meer doen, hoor, maar:

IK BEN GESLAAGD!!! *O* *O*

Zat al sinds 15.00 te wachten maar ze hadden mijn moeder op haar mobiel gebeld, die op het werk zat - en die vond het wel grappig om me een sms'je met "ja, ze hebben gebeld.... en ik ben zo kwaad. Tot zo!" te sturen :+ Komt ze binnen met een bos bloemen, is het "Ja, wie zegt dat die voor jou zijn? :+ "
Maar ik ben dus geslaagd - al dat gestress van die 2 uur is helemaal tenietgedaan door het gevoel van euforie dat ik nu voel O+ O+
pi_98256359
Gefeliciteerd HappyGirl! *O*
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:23:35 #58
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98256423
Feli :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98256436
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef [b]IK BEN GESLAAGD!!! *O* *O*
Ook voor jou: gefeliciteerd!
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:24:49 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98256493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef HappyGirl91 het volgende:

Zat al sinds 15.00 te wachten maar ze hadden mijn moeder op haar mobiel gebeld, die op het werk zat - en die vond het wel grappig om me een sms'je met "ja, ze hebben gebeld.... en ik ben zo kwaad. Tot zo!" te sturen :+ Komt ze binnen met een bos bloemen, is het "Ja, wie zegt dat die voor jou zijn? :+ "
Maar ik ben dus geslaagd - al dat gestress van die 2 uur is helemaal tenietgedaan door het gevoel van euforie dat ik nu voel O+ O+
Leuke moeder heb jij _O-

Ik heb vorig jaar de hele ochtend bij die fucking telefoon gezeten ik hoor niks komt mijn moeder om 14:00 thuis. Nou ze hebben om 10 uur gebeld je bent geslaagd hoor.

Ik: :( :( _O- :D
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98256495
quote:

Eigenlijk hoor jij je moeder op stang te jagen :P
Gefeliciteerd!
Finally, someone let me out of my cage
pi_98256568
:* Bedankt allemaal! Ben wel ff bezig met updaten van m'n statussen op al die social media denk ik, en het bellen van iedereen :D Maar ik doe het met heeeel veel plezier O+ Ik ben gewoon fucking geslaagd! Straks ben ik eindelijk "Ghislaine, studente" en niet meer "Ghislaine, scholiere" *O*
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:28:06 #63
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98256685
Van harte gefeliciteerd Happygirl !! :*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_98256826
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat is waar, maarja wie weet hoef je je over een paar jaar al niet meer te verklaren en heb je er al een paar afgewerkt. :P
Ik dacht ook ooit nooit jongens te kunnen krijgen, alleen was ik toen nogal jong en kwam de omschakeling nog mooi op tijd in mijn puberteit. Wel met wat geluk qua omstandigheden maar toen het eenmaal een keer goed gegaan was ging het daarna alleen maar beter en soepeler.
Ik ga er niet vanuit dat ik hier nog iemand tegen ga komen eigenlijk; maar mooi dat je nog hoop hebt voor me :P. Verder vind ik het teleurstellend, maar ik verlang tevens steeds minder naar een vriendin. De enige redenen waarom ik nog een vriendin zou willen, is om mensen de mond te kunnen snoeren die maar blijven vragen waarom ik geen vriendin heb; en om ervoor te zorgen dat bepaalde opmerkingen hierover mijn ego niet meer aantasten... zoveel mensen die er zo makkelijk en denegrerend over praten en dat raakt me steeds weer.
pi_98256838
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Leuke moeder heb jij _O-

Ik heb vorig jaar de hele ochtend bij die fucking telefoon gezeten ik hoor niks komt mijn moeder om 14:00 thuis. Nou ze hebben om 10 uur gebeld je bent geslaagd hoor.

hehe, leuk die moeders altijd
Finally, someone let me out of my cage
pi_98256877
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
Straks ben ik eindelijk "Ghislaine, studente" en niet meer "Ghislaine, scholiere" *O*
Wat ga je studeren komend jaar?
pi_98257036
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Leuke moeder heb jij _O-

:+ Leuk :D
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat ga je studeren komend jaar?
Als ik word uitgeloot voor geneeskunde wordt het MIK, allebei leuke studies, alleen wil ik het liefst patholoog-anatoom worden en daar heb je toch echt geneeskunde voor nodig.
Maar beide studies spreken me ontzettend aan, dus ik zit nu sowieso gebakken *O*
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:38:50 #68
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98257196
Dat is toch in mensen snijden voor onderzoek enzo ?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_98257414
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
Als ik word uitgeloot voor geneeskunde wordt het MIK, allebei leuke studies, alleen wil ik het liefst patholoog-anatoom worden en daar heb je toch echt geneeskunde voor nodig.
Maar beide studies spreken me ontzettend aan, dus ik zit nu sowieso gebakken *O*
Gaat wel goedkomen; je mag volgens mij eventueel volgend jaar ook nog meedoen met de loting ;).
pi_98257432
quote:
12s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:38 schreef pl4kkie het volgende:
Dat is toch in mensen snijden voor onderzoek enzo ?
Als ze al overleden zijn ja... in haar geval :P.
pi_98257541
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Gaat wel goedkomen; je mag volgens mij eventueel volgend jaar ook nog meedoen met de loting ;).
Klopt, alleen decentrale selectie mag maar 1x per universiteit geloof ik, dus daarmee wou ik liever wachten tot ik wat meer kans maakte qua buitenschoolse activiteiten.
Maar ik ben nu wel héél benieuwd naar mijn cijfers - en lotingsklasse
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als ze al overleden zijn ja... in haar geval :P.
Ja dat, en biopten onderzoeken en zo, ook heel boeiend :Y
pi_98257588
quote:

Yaay gefeliciteerd!! En wat een heerlijk gevoel hè? :P
pi_98257746
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

vreemd eigenlijk
ja wel logisch ook eigenlijk

maar moet ik dan inbeelden dat je losser wordt in contact. dat je sneller zwoel gaat kijken en wat losser wordt met je handen. plus meer bewust van je eigen lichaam ( "straks kan ik jou laten zien waar mijn ex zo van heeft genoten")
"smooth" heet dat volgens mij
Ik ben wel losser in contact, maar ben vaak niet bewust met mijn bewegingen bezig. Het gaat meer automatisch allemaal.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik ga er niet vanuit dat ik hier nog iemand tegen ga komen eigenlijk; maar mooi dat je nog hoop hebt voor me :P. Verder vind ik het teleurstellend, maar ik verlang tevens steeds minder naar een vriendin. De enige redenen waarom ik nog een vriendin zou willen, is om mensen de mond te kunnen snoeren die maar blijven vragen waarom ik geen vriendin heb; en om ervoor te zorgen dat bepaalde opmerkingen hierover mijn ego niet meer aantasten... zoveel mensen die er zo makkelijk en denegrerend over praten en dat raakt me steeds weer.
Voor jezelf is het prettig om niet zo'n sterk verlangen naar een vriendin te hebben, maar wat niet is kan nog komen dus ik sluit het niet meteen uit dat het nog gaat gebeuren hoor. ;)
Maar goed dat soort mensen hou je altijd, misschien eens een leuk weerwoord verzinnen waarmee je ze alsnog de mond snoert zonder aan de vriendin te moeten. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

:+ Leuk :D

[..]

Oe tof, een paar vriendinnen doen ook geneeskunde, eentje was meteen ingeloot en de andere de tweede keer, en die vinden het helemaal geweldig. :D
pi_98257890
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar goed dat soort mensen hou je altijd, misschien eens een leuk weerwoord verzinnen waarmee je ze alsnog de mond snoert zonder aan de vriendin te moeten. :P
Ik heb een hekel aan dat soort haantjesgedrag; ik stuur het gesprek meestal zsm een andere kant op.
pi_98257990
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan dat soort haantjesgedrag; ik stuur het gesprek meestal zsm een andere kant op.
Het is vaak wel leuk om dat soort mensen op hun plaats te zetten, maar het gespreksonderwerp veranderen is wel verstandiger/beter eigenlijk ja.
pi_98258065
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het is vaak wel leuk om dat soort mensen op hun plaats te zetten, maar het gespreksonderwerp veranderen is wel verstandiger/beter eigenlijk ja.
Dat heeft geen zin; op ieder weerwoord komt weer een weerwoord.
pi_98258084
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:48 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Yaay gefeliciteerd!! En wat een heerlijk gevoel hè? :P
:Y *O*
quote:
Oe tof, een paar vriendinnen doen ook geneeskunde, eentje was meteen ingeloot en de andere de tweede keer, en die vinden het helemaal geweldig. :D
Wat een geluk ^O^
Ik heb ook horrorverhalen gehoord over mensen die in categorie B zaten en dan 3x werden uitgeloot :N
pi_98258118
quote:
Ik heb ook twee vrienden die geneeskunde studeren; heel erg handig vaak vooral...
pi_98258128
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef Axel1988 het volgende:
Als je bijvoorbeeld zegt: "Liever single dan zo'n lelijke trol" ben je dan een haantje? :+
pi_98258156
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat heeft geen zin; op ieder weerwoord komt weer een weerwoord.
Ah dat laatste krijg ik vaak niet terug, misschien dat ik het daarom sneller doe. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

:Y *O*

[..]

Wat een geluk ^O^
Ik heb ook horrorverhalen gehoord over mensen die in categorie B zaten en dan 3x werden uitgeloot :N
Volgens mij zat degene die meteen ingeloot was in E, ze had het ook eigenlijk niet verwacht. :P
pi_98258165
quote:
12s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:00 schreef Techno het volgende:

[..]

Als je bijvoorbeeld zegt: "Liever single dan zo'n lelijke trol" ben je dan een haantje? :+
Yep; ik zou zoiets dus nooit zeggen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:02:11 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98258196
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Yep
Ik ben een haantje. ;(
C'est la vie
pi_98258223
quote:
Yep
Omdat ze in dat geval geen weerwoord hebben?
pi_98258264
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Omdat ze in dat geval geen weerwoord hebben?
Ik vind het gewoon associaal en denegrerend om te zeggen; daarom doe ik het niet.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:04:58 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98258293
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon associaal en denegrerend om te zeggen; daarom doe ik het niet.
Ach ja over mij zijn er genoeg die denken in hun "Als was de vetzak de laatste vent op aarde dan zou ik het nog niet hem doen" kan mij niet echt boeien.
C'est la vie
pi_98258372
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach ja over mij zijn er genoeg die denken in hun "Als was de vetzak de laatste vent op aarde dan zou ik het nog niet hem doen" kan mij niet echt boeien.
Zit een verschil in tussen of ze dat denken of dat ze dat ook daadwerkelijk tegen je zeggen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:07:13 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98258403
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zit een verschil in tussen of ze dat denken of dat ze dat ook daadwerkelijk tegen je zeggen.
Tegen iemand zeggen is wat anders ik dacht meer over zo over iemand spreken.
C'est la vie
pi_98258488
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Tegen iemand zeggen is wat anders ik dacht meer over zo over iemand spreken.
Op die fiets; ja dat is wat anders dan waar we het over hadden trouwens, maar oke. Ik denk trouwens dat je er stiekem wel mee zit, anders zou je het wss ook niet posten. Ik zou er iig wel mee zitten.
pi_98258492
quote:

[..]

Yep; ik zou zoiets dus nooit zeggen.
Je kan ook iets zeggen als "een vriendin? Waar heb ik die zoal voor nodig dan? Volgens mij mis ik niet zoveel" en dan kijken wat voor geweldige argumenten ze verzinnen waar je haar voor nodig zou hebben, het kom vast niet veel verder dan seks op zo'n moment.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:11:08 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98258563
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Op die fiets; ja dat is wat anders dan waar we het over hadden trouwens, maar oke. Ik denk trouwens dat je er stiekem wel mee zit, anders zou je het wss ook niet posten. Ik zou er iig wel mee zitten.
Ik geef alleen een voorbeeld hoe mensen over mij zouden kunnen denken aangezien ik niet de meest aantrekkelijke man op deze aardbodem ben.
C'est la vie
pi_98258671
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je kan ook iets zeggen als "een vriendin? Waar heb ik die zoal voor nodig dan? Volgens mij mis ik niet zoveel" en dan kijken wat voor geweldige argumenten ze verzinnen waar je haar voor nodig zou hebben, het kom vast niet veel verder dan seks op zo'n moment.
Ik ben 23 en dan moet ik zeggen "waar heb ik een vriendin voor nodig?". Ik denk dat ze me uitlachen als ik dat zou zeggen. Nee, ik probeer er heel laconiek op te reageren. "Zeg, waarom heb jij nog geen vriendin?"... en dan is het meestal iets van "ach, niet zo'n behoefte aan..." of "degene die mij leuk vinden vind ik niet leuk, en andersom"... meteen gevolgd door een zin over een ander onderwerp die meer de interesse van de ander moet wekken; meestal werkt dat wel.
pi_98258805
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik ben 23 en dan moet ik zeggen "waar heb ik een vriendin voor nodig?". Ik denk dat ze me uitlachen als ik dat zou zeggen. Nee, ik probeer er heel laconiek op te reageren. "Zeg, waarom heb jij nog geen vriendin?"... en dan is het meestal iets van "ach, niet zo'n behoefte aan..." of "degene die mij leuk vinden vind ik niet leuk, en andersom"... meteen gevolgd door een zin over een ander onderwerp die meer de interesse van de ander moet wekken; meestal werkt dat wel.
Omdat je hun weerwoorden waar je haar zo hard voor nodig hebt kan weerleggen, waarna ze er vast eerder over op zullen houden dan als je om het onderwerp heen blijft draaien.
De antwoorden die ze van je krijgen zijn blijkbaar niet goed genoeg aangezien ze er vaker om vragen. Dus misschien dat je het op een andere manier kan proberen als je het echt zat bent.
pi_98258996
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Omdat je hun weerwoorden waar je haar zo hard voor nodig hebt kan weerleggen, waarna ze er vast eerder over op zullen houden dan als je om het onderwerp heen blijft draaien.
De antwoorden die ze van je krijgen zijn blijkbaar niet goed genoeg aangezien ze er vaker om vragen. Dus misschien dat je het op een andere manier kan proberen als je het echt zat bent.
Nee joh; maar het is gewoon een standaard vraag die je krijgt wanneer je iemand spreekt die je een tijdje niet hebt gesproken; of wanneer je nieuwe mensen leert kennen of op verjaardagen met familieleden. Meestal valt het allemaal wel mee... maar soms dan wordt het op een manier gevraagd waar ze je echt het bloed mee onder de nagels halen... echt alsof een vriendin iets is wat je als een pak melk bij de supermarkt haalt; en dan al helemaal wanneer het gekoppeld is aan een of ander succesverhaal van de ander wat je dan weer aan moet horen. Maar de beste oplossing is niet er lekker fel tegenin gaan; maar niet laten merken dat het je hoog zit. Ik doe liever alsof het me niet interesseerd, zo'n oninteressant mogelijk antwoord geven, zodat het gesprek meteen door gaat op iets leukers dan dit geneuzel.
pi_98259015
Late reactie maar gefeliciteerd Happy *O* *O*
pi_98259107
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee joh; maar het is gewoon een standaard vraag die je krijgt wanneer je iemand spreekt die je een tijdje niet hebt gesproken; of wanneer je nieuwe mensen leert kennen of op verjaardagen met familieleden. Meestal valt het allemaal wel mee... maar soms dan wordt het op een manier gevraagd waar ze je echt het bloed mee onder de nagels halen... echt alsof een vriendin iets is wat je als een pak melk bij de supermarkt haalt; en dan al helemaal wanneer het gekoppeld is aan een of ander succesverhaal van de ander wat je dan weer aan moet horen. Maar de beste oplossing is niet er lekker fel tegenin gaan; maar niet laten merken dat het je hoog zit. Ik doe liever alsof het me niet interesseerd, zo'n oninteressant mogelijk antwoord geven, zodat het gesprek meteen door gaat op iets leukers dan dit geneuzel.
Ah dan valt het mee ja, ik dacht dat het steeds dezelfde waren. :)

En ik bedoel ook niet dat je er fel tegenin moet gaan, maar omdat ik dacht dat het steeds dezelfde waren kon je de discussie aangaan zodat ze er misschien een keer klaar mee waren. Maar aangezien dit niet het geval is zou ik me er niet druk om maken verder.
pi_98259135
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er is of een aantrekkings kracht of niet. Is die er niet zal die er nooit komen.

Dat is gewoon niet waar. Zoiets kan groeien.
pi_98259167
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:24 schreef moneyfornothing het volgende:
En ik bedoel ook niet dat je er fel tegenin moet gaan, maar omdat ik dacht dat het steeds dezelfde waren kon je de discussie aangaan zodat ze er misschien een keer klaar mee waren. Maar aangezien dit niet het geval is zou ik me er niet druk om maken verder.
Nee idd; de meeste mensen waar ik mee omga zijn zelfs ouder dan dat ik ben; dus dat soort puberaal gedrag kom ik wat minder tegen idd.
pi_98259237
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:16 schreef Techno het volgende:

[..]

Waar is ie eigenlijk? Heb hem al een tijd niet meer zien posten.
Bezig met z'n P halen.
pi_98259690
Trouwens; van de week een leuke meid op het werk leren kennen. Ik werk er pas en ken eigenlijk iedereen nog maar zeer oppervlakkig. De mix tussen jongens en meiden is vrij gezond en de sfeer is zeer informeel; vooral in de kantine tijdens de pauzes. Ook gaan er wel vaker mensen samen op stap vanuit het werk, ik ga binnenkort ook mee. Maar toch vraag ik me weer af... hoe kan ik nou de interesse van die meid wekken? Hoe kan ik het lot wat in de goede richting sturen? Of is het gewoon heel basaal zoals ik nu, en eigenlijk altijd al, doe... praten zodra er de kans voor is en hopen op het beste?
pi_98259695
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef formerjellybean het volgende:
Late reactie maar gefeliciteerd Happy *O* *O*
Waar mee moet ik Happy feliciteren?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')