abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98246483
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Uhm nou uhm oke uhm dit gaat iets wat gek klinken....

Soms krijg ik wel eens te horen dat ik net een wijf ben als ik met een vriendin zit te praten. En neeee zo erg ben ik niet!!!
Vrouwen voelen zich gewoon heel snel vertrouwd bij mij :)
Mooi toch (afgezien van dat je een wijf wordt genoemd)
Finally, someone let me out of my cage
pi_98246533
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef minibeer het volgende:
Dat lijkt me juist van niet, want dan kom je al snel in de friendszone.
pi_98246549
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef minibeer het volgende:

[..]

haha, ook echt reageren op zo'n post die overduidelijk alleen maar bedoeld was om zijn eigen ego te strelen ;).
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:39:50 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98246604
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef formerjellybean het volgende:
Het is gewoon leuk omdat het in groepsverband is en je krijgt allerlei oefeningen en gewoon echt gezellig , het napraten was ook wel mijn favoriet . Ik hou gewoon van gezelligheid :Y
Ik zal dat echt niet kunnen. Die verplichting ik kan daar zo slecht tegen! Helemaal niks van mij. Plannen doe ik toch al zo min mogelijk.

En ik houd ook graag van gezelligheid. Heerlijk om leuke dingen te doen en onder de mensen te zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_98246622
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:38 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat mensen een potentiėle partner moeten kunnen vertrouwen
pi_98246693
godver, ik wou vandaag voor het eerst in 3 weken weer naar college gaan, begint het keihard te plenzen
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:42:35 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98246707
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:38 schreef Techno het volgende:

[..]

Oh je bedoeld het zwakke excuus dat gebruikt word al een vrouw de persoon in kwestie niet leuk / interesant genoeg vind om wat mee te doen. Maar wel aardig genoeg als vriend? Ze maar blauwtje lopen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_98246723
Bij mij is wel ok er is aantrekking maar er moet ook het gevoel zijn dat je elkaar alles kan zeggen en daar kom je gaandeweg achter.
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:43:43 #209
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98246750
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef minibeer het volgende:
godver, ik wou vandaag voor het eerst in 3 weken weer naar college gaan, begint het keihard te plenzen
En dus? Jij bent een jongen, geen zorgen om make-up. En stel, je zou helemaal verzopen aan komen strompelen, dan zou je misschien juist wel sneller benaderd worden door anderen. Maak gebruik van dit soort momenten.
pi_98246761
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef minibeer het volgende:
Neem de auto; lekker boeiend :P... Ofja, ik irriteerde me net ook dat ik 10 seconde door de regen moest lopen van de deur tot de auto... je houdt het toch he.
pi_98246787
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh je bedoeld het zwakke excuus dat gebruikt word al een vrouw de persoon in kwestie niet leuk / interesant genoeg vind om wat mee te doen. Maar wel aardig genoeg als vriend? Ze maar blauwtje lopen?
Dat klinkt idd als een omschrijving van friendzoned...
pi_98246796
wahahaha dit weekend gaat Mart met zijn vrienden kamperen in tenten op duinrell. Ik wens ze veel succes , ze drijven weg daar _O-
pi_98246889
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
wahahaha dit weekend gaat Mart met zijn vrienden kamperen in tenten op duinrell. Ik wens ze veel succes , ze drijven weg daar _O-
Wie is dat? De befaamde kroeg-huil-jongen?
pi_98246896
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef ook_gek het volgende:
Dat ongeveer inderdaad en dus niet interessant als relatie- of neukmateriaal.
pi_98246933
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wie is dat? De befaamde kroeg-huil-jongen?
Yup, het is weer een beetje bijgepraat hoorde dinsdag wat van hem en begin van normale contact is er weer.
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:48:59 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98246967
wat is er met een kroeg huil jongen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98247003
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:
wat is er met een kroeg huil jongen?
Nou die ging huilen in de kroeg dus :Y
pi_98247195
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik zie ook nu pas dat je opmerking "ze drijven weg daar" sarcastisch bedoeld was... haha :P.
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:56:58 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98247295
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:47 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat ongeveer inderdaad en dus niet interessant als relatie- of neukmateriaal.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat klinkt idd als een omschrijving van friendzoned...
Mensen, in de friendzone kom je alleen maar als ze je niet ziet zitten.

Goed met vrouwen kunnen praten of wat dan ook zorgt er echt niet voor dat je in de friendzone komt.

Dat hele gelul dat je moet oppassen voor de friendzone slaat werkelijk nergens op. Neem dat nou van mij aan.
pi_98247346
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Goed met vrouwen kunnen praten of wat dan ook zorgt er echt niet voor dat je in de friendzone komt.

Dat hele gelul dat je moet oppassen voor de friendzone slaat werkelijk nergens op. Neem dat nou van mij aan.
Ik neem het meteen aan. Next!
pi_98247365
Ik denk dat dat niet helemaal waar is, ik denk dat je goed moet balans houden tussen vriendschappelijk en tegelijk sexy , en als die combi er niet is dan beland je wel in de friendzone.
pi_98247435
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat dat niet helemaal waar is, ik denk dat je goed moet balans houden tussen vriendschappelijk en tegelijk sexy , en als die combi er niet is dan beland je wel in de friendzone.
Yep.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:02:03 #223
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98247480
quote:

[..]

[..]

Je praat wel een beetje poep af en toe zeg. :')
Alsof iemand zien zitten altijd om eerste indruk gaat?
Als dat zo was hoefde je nooit te versieren. :')

De waarschuwing voor friend zone geldt dus voor versieren.
Ga niet de beste vriend uithangen als je andere bedoelingen hebt, waar zij nog een beetje van overtuigd moet worden - want zo gaat dat vaak, ja. Zie daar het nut en doel van versieren: ervoor zorgen dat de ander je gaat zien zitten, wanneer dat niet metéén het geval was. In 99% van de gevallen dus.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_98247498
quote:

Hoeveel vrouwen heeft deze womanizer eigenlijk al versleten?
pi_98247520
quote:
Het is de traditionele discussie: heb je je eigen succes in handen of niet? In dit geval toegepast op het krijgen van een relatie... gaat het gewoon vanzelf VS. het kunnen sturen. In hoeverre kun je sturen dat iemand je leuk vindt? Ikzelf dacht in sommige periodes dat je heel veel kon sturen en in sommige periodes dat je niets kon sturen. De laatste tijd heb ik er eigenlijk gewoon schijt aan; niet eens zin om over zoiets na te denken eigenlijk. Ik hoef geen vriendin; ik hoef geen seks en ik hoef geen dates... ik richt me nu op andere dingen. Wanneer er ooit een meid geļnteresseerd mocht raken; prima... en anders is het maar niet.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:04:10 #226
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98247540
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik neem het meteen aan. Next!
Lijkt me niet verstandig. Dan kun je net zo goed overall stoppen met versieren en gaan zitten wachten op een wederzijds geval van liefde op het eerste gezicht. In een hoektorentje van het paleis. :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:04:31 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98247558
quote:
Er is of een aantrekkings kracht of niet. Is die er niet zal die er nooit komen.

Friendzone is voor onzekere mensen die niet een goed inhoudelijk personelijk gesprek durven te hebben met een vrouw. Omdat ze anders in de "friendzone" komen. En gebruiken dat als excuus.

Of als ze een blauwtje lopen bij een vrouw omdat de aantrekkingskracht er niet is maar hem wel gewoon aardig vinden. Is het direct van ja ben de friendzone in gegaan en daarom wil ze niks verder. Had dat nooit moeten doen bla bla.

GELUL! ze vond je gewoon niet aantrekkelijk.
pi_98247615
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Lijkt me niet verstandig. Dan kun je net zo goed overall stoppen met versieren en gaan zitten wachten op een wederzijds geval van liefde op het eerste gezicht. In een hoektorentje van het paleis. :')
Nee die tijd heb ik gehad; ik heb wat nieuwe dingen gevonden die me enorm boeien de laatste tijd, dus ik vermaak me prima ook buitenshuis. Hopen op liefde is echter enorm frustrerend, dat kun je beter wegduwen want dat blokkeert je alleen maar.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:07:33 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98247673
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:02 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen heeft deze womanizer eigenlijk al versleten?
Beetje kansloos om over aantallen te praten. Maar kan tevreden terug kijken.

En heb genoeg vrouwelijk aandacht. Puur omdat ik me zelf ben.

En heb ook genoeg blauwtjes gelopen, maar hey dat krijg je als je gewoon een poging doet. Nee heb je en ja kan je krijgen. Als je gaat afwachten gebeurd er niks.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:09:49 #230
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98247762
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is de traditionele discussie: heb je je eigen succes in handen of niet? In dit geval toegepast op het krijgen van een relatie... gaat het gewoon vanzelf VS. het kunnen sturen. In hoeverre kun je sturen dat iemand je leuk vindt? Ikzelf dacht in sommige periodes dat je heel veel kon sturen en in sommige periodes dat je niets kon sturen. De laatste tijd heb ik er eigenlijk gewoon schijt aan; niet eens zin om over zoiets na te denken eigenlijk. Ik hoef geen vriendin; ik hoef geen seks en ik hoef geen dates... ik richt me nu op andere dingen. Wanneer er ooit een meid geļnteresseerd mocht raken; prima... en anders is het maar niet.
Allereerst: goede instelling. Honderd maal beter dan wanhopig raken. Je moet tenslotte allereerst met jezelf zien te leven. :D

Ten tweede: zo zwart-wit is het allemaal niet. Je kunt veel sturen, maar lang niet alles. En soms gaan dingen vanzelf, maar vaak ook niet. Het wisselt ook per persoon, per stemming, per dag, noem maar op. Heel vaag en grijs gebied, valt geen formule over te schrijven. :D
pi_98247798
Ik vind advies geven best hoor maar doen alsof je de wijsheid in pacht hebt over dit onderwerp een beetje overdreven.
Versieren gaat op verschillende manieren en het lijkt er een beetje op alsof je gewoon je gelijk wilt halen.
pi_98247802
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:04 schreef ook_gek het volgende:
Friendzone is voor onzekere mensen die niet een goed inhoudelijk personelijk gesprek durven te hebben met een vrouw. Omdat ze anders in de "friendzone" komen. En gebruiken dat als excuus.
Deze is vergezocht; die had ik er nog niet in gezien. Ik heb juist het idee dat de meeste vrouwen in mijn omgeving afhaken wanneer ik ergens wat dieper op in wil gaan... niet andersom.

quote:
Of als ze een blauwtje lopen bij een vrouw omdat de aantrekkingskracht er niet is maar hem wel gewoon aardig vinden. Is het direct van ja ben de friendzone in gegaan en daarom wil ze niks verder. Had dat nooit moeten doen bla bla.
Aantrekkingskracht is in jou ogen totaal niet te sturen; dat is iets wat je gewoon van geboorte mee krijgt of bij de mensen in dit topic, juist niet meekrijgt?
pi_98247816
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef ook_gek het volgende:
Beetje kansloos om over aantallen te praten. Maar kan tevreden terug kijken.

En heb genoeg vrouwelijk aandacht. Puur omdat ik me zelf ben.

En heb ook genoeg blauwtjes gelopen, maar hey dat krijg je als je gewoon een poging doet. Nee heb je en ja kan je krijgen. Als je gaat afwachten gebeurd er niks.
Jij presenteert je als de e.o.a. guru hier, dus vandaar de vraag.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:11:25 #234
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98247833
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

maa rik wil het verhaal erachter ff weten :D
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98247852
Versieren is gewoon even wat meer interesse in een ander tonen dan een ander en soms pikt iemand het op en soms ook niet.
Tuurlijk heb je geen controle over gevoel van de ander maar je kan wel een aanzet geven.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:13:05 #236
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98247889
quote:

[..]

Er is of een aantrekkings kracht of niet. Is die er niet zal die er nooit komen.
Onzin.

quote:

GELUL! ze vond je gewoon niet aantrekkelijk.
Dat kan, maar is dus lang niet altijd zo.
Vaak genoeg valt een vrouw pas later voor je, als ze je wat beter kent.

Of doe jij soms alleen aan one night stands?
pi_98247925
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hij was met mij , maar ook met een ander meisje. Ik kwam erachter van dat andere meisje en wilde hem erover aanspreken, meisje dumpt hem op die avond met een andere jongen.
Ik sta gewoon met een andere jongen te flirten en werd opgetild en toen was hij in een huilbui aan het uitbarsten . Dat was dus het verhaal.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:15:06 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98247956
quote:

[..]

Een van de betere tracks van de Jeugd.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:19:07 #239
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98248101
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hij was met mij , maar ook met een ander meisje. Ik kwam erachter van dat andere meisje en wilde hem erover aanspreken, meisje dumpt hem op die avond met een andere jongen.
Ik sta gewoon met een andere jongen te flirten en werd opgetild en toen was hij in een huilbui aan het uitbarsten . Dat was dus het verhaal.
Een gedicht over Maanvis
pi_98248135
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat is jou verhaal?
pi_98248147
quote:

[..]

Die clip dekt de lading wel _O-
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:22:59 #242
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98248212
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:20 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat is jou verhaal?
Maanvis hosselt chickies bij de vleet. Ook in omgeving Eindhoven.
Of kom je daar nooit meer, Maanvis? :P
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:25:08 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98248301
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ga er komende zondag weer heen, naar een groot feest met een zachte G in het Philips Stadion :D. Chicks bij de vleet daar, dus genoeg te hosselen.
Mijn verhaal is trouwens dat ik geen chicks weet te hosselen voor een relatie ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_98248311
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oww, een van die trieste gasten die iedere avond in de Playerz staat rond te gapen en dan "versiert" door een beetje leip voor een chick te gaan staan, 15x wordt afgewezen en dan de 16de keer op de bek wordt gepakt en mee naar huis wordt gesleurd en de volgende ochtend zich afvraagt wat haar naam ook alweer was?
pi_98248342
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:25 schreef Maanvis het volgende:
Mijn verhaal is trouwens dat ik geen chicks weet te hosselen voor een relatie ;).
Welkom ;)!
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:30:43 #246
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98248479
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:25 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Oww, een van die trieste gasten die iedere avond in de Playerz staat rond te gapen en dan "versiert" door een beetje leip voor een chick te gaan staan, 15x wordt afgewezen en dan de 16de keer op de bek wordt gepakt en mee naar huis wordt gesleurd en de volgende ochtend zich afvraagt wat haar naam ook alweer was?
Wat een droomscenario.
C'est la vie
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:31:42 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98248521
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind advies geven best hoor maar doen alsof je de wijsheid in pacht hebt over dit onderwerp een beetje overdreven.
Versieren gaat op verschillende manieren en het lijkt er een beetje op alsof je gewoon je gelijk wilt halen.
Ik geef alleen mijn ongezoute mening, dat houd niet in dat iemand het daar eens mee hoeft te zijn.

Betreft dit onderwerp ben ik duidelijk. Friendzone kom je alleen in als de ander je geen relatie matriaal vind en je dus een blauwtje loopt.

quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:11 schreef Techno het volgende:

[..]

Jij presenteert je als de e.o.a. guru hier, dus vandaar de vraag.
Ik ben zeker geen guru. Maar nog maals ik geef mijn ongezoute mening.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:10 schreef Axel1988 het volgende:

Aantrekkingskracht is in jou ogen totaal niet te sturen; dat is iets wat je gewoon van geboorte mee krijgt of bij de mensen in dit topic, juist niet meekrijgt?
In mijn ogen is aantrekkingskracht niet te sturen nee.

Het mooiste van aantrekkingskracht is dat het in vele vormen komt en het personelijk is. Iemand vind je leuk of niet, om wat voor reden dan ook.

Ga eens zelf na. Waarom vind je de 1 wel leuk en de ander niet? Het leuke is dat iemand anders juist de mensen die jij niet aantrekkelijk vind dat juist wel vind.

Iedereen is op zijn of haar manier aantrekkelijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Onzin.

[..]

Dat kan, maar is dus lang niet altijd zo.
Vaak genoeg valt een vrouw pas later voor je, als ze je wat beter kent.

Of doe jij soms alleen aan one night stands?
Waarom ga je met iemand verder dan 1x praten? Je vind die persoon leuk iets trekt je aan tot die persoon. Dus nee de aantrekkings kracht komt niet later. Die is er of niet.

Zo hoop dat het quote goed gegaan is, wat een hels werkje op een mobiel zeg :D
pi_98248568
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:25 schreef Maanvis het volgende:
Dus het lukt je wel om aan de praat te geraken, maar je kunt een relatie niet volhouden oid?
pi_98248652
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat een droomscenario.
Right... kom een keer kijken zou ik zeggen :P.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:35:16 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98248672
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Right... kom een keer kijken zou ik zeggen :P.
Nee hoor, ik val niet op accentjes.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')