Neeneenee, jij bent de ervarene, zo'n adviesgever in dit topic. Ik denk ook wel dat het klopt hoor, want het zou toch wel een beetje gay staan als een man naar alles en iedereen "xx..," zou sturen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is maar een mening he, geen feit ofzo
Als het slaat op versieren, dan heb je wel gelijk, ik ga niet zomaar naar elke vrouw xxx sturen. Moeten wel beetje redelijk goede vriendinnen zijn. Is het dus een relatief onbekend iemand dan zou je zomaar gelijk kunnen hebben. Tsja of je hebt net die ene homo te pakken die een beetje gay is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Neeneenee, jij bent de ervarene, zo'n adviesgever in dit topic. Ik denk ook wel dat het klopt hoor, want het zou toch wel een beetje gay staan als een man naar alles en iedereen "xx..," zou sturen.
Mja, het gaat hier om prille contacten he, dus dan kun je die xxx-jes beter achterwege laten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Als het slaat op versieren, dan heb je wel gelijk, ik ga niet zomaar naar elke vrouw xxx sturen. Moeten wel beetje redelijk goede vriendinnen zijn. Is het dus een relatief onbekend iemand dan zou je zomaar gelijk kunnen hebben. Tsja of je hebt net die ene homo te pakken die een beetje gay is.
Je bent toch geen wijf of wel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:11 schreef ook_gek het volgende:
Ik stuur altijd een x
Naar een aantal mannen ook
Wel of geen x houd echt niet in dat je iemand wel of niet leuk vind.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
ik vind xxxjes zo slijmerig.
Zag gisteren via facebook een ex van vroeger , ik was even nieuwsgierig, god wat ben ik blij dat ik die dans ontsprongen ben.
Het een vage gast met een jezuscomplex inclusief goatee ,die er van overtuigd is dat die lichtwerker is en iedereen healed![]()
![]()
Ergens is het heel raar om voor te stellen dat je daar ooit verliefd op bent geweest.
Wat maakt dat nou uit.quote:
Zou misschien wel handig zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]laat hem hier langs komen
Dan kan hij een aantal mensen healen
Uhm nou uhm oke uhm dit gaat iets wat gek klinken....quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien is die wel een manwijf
Cabaret cursussen zijn leuk en perfect om mensen te leren kennen. Ik heb een poosje toneelcursussen gedaan wat erg leuk was , dan gingen we na de lessen wat drinken, is echt een aanrader.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef Axel1988 het volgende:
Paar dagen afwezig geweest; maar bij deze nog maar een update:
- Niet meer op stap geweest van de week; vanavond echter weer Stratum onveilig maken.
- Van de week een nieuwe collega leren kennen... heel erg leuke meid... traditionele probleem: hoe stuur ik dit een positieve kant op?
- Is sterk geïnteresseerd geraakt in een Cabaret cursus welke na de zomer start.....
- Yeuh, kan sinds gisteren thuis 3D films op mijn tv kijken! (blijf een gadget geak).
Alles hangt en staat met juiste moment kiezenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, ja. Buiten dat het nogal kinderachtig is komt het ook snel verkeerd over.
Dit impliceerde toch echt iets anders...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef ook_gek het volgende:
Alles hangt en staat met juiste moment kiezen
quote:
Hahaha.. mijn moeder is zo'n boomknuffel hippie, kan ook best vermakelijk zijn hoor. Als je ze bezig ziet met hun yoga en meukquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zou misschien wel handig zijnMaar zweverige new age mensen die heel erg aan het healen zijn etc zijn niets voor mij.
Ik zou ze het liefst een dreun willen verkopen met hun vage gedoe.
Misschien heet ie Xander en is het de afkorting?? Je weet het niet....quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dit impliceerde toch echt iets anders...
[..]
Nouja, ik was in eerste instantie even gaan verdiepen in toneel cursussen naar aanleiding van advies in dit topic (gaf aan dat ik soms wat monotoom praatte). Echt toneel spelen ligt me echter niet zo, maar ik zag dat ze echt heel veel verschillende cursussen aanboden bij een theaterschool hier in de buurt, onder meer dus cabaret. Ook moeilijk denk ik; maargoed... ik heb vaker gehoord dat sommige van mijn presentaties op school af en toe neigde naar een cabaretvoorstelling; dacht misschien blijk ik er wel aanleg voor te hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Cabaret cursussen zijn leuk en perfect om mensen te leren kennen. Ik heb een poosje toneelcursussen gedaan wat erg leuk was , dan gingen we na de lessen wat drinken, is echt een aanrader.
Ik sla alles over en ga meteen wat drinkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Cabaret cursussen zijn leuk en perfect om mensen te leren kennen. Ik heb een poosje toneelcursussen gedaan wat erg leuk was , dan gingen we na de lessen wat drinken, is echt een aanrader.
Naar vrouwen stuur ik altijd een xquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dit impliceerde toch echt iets anders...
[..]
Ik ga ook nagenoeg iedere week op stap; komende week ook weer met mijn nieuwe collega's. Ik vind het prachtig, maar leer er eigenlijk nauwelijks nieuwe mensen kennen. Op sommige avonden spreek ik echter wel veel onbekende mensen aan, maar gaat nooit ergens naartoe joh.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik sla alles over en ga meteen wat drinken
Ik ga elk weekend flink op stap. Kom je ook genoeg mensen tegen
In een disco op podium of raamkozijn staan en los gaan. Daar staan de meeste vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |