Nou ik smsde mijn toenmalige vriendin die nog al gek was van orale bevredeging dat ik dat als goedmakertje voor een fijne lunch en een leuke avond dat wel even ging doen,quote:
*proestquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:22 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Nou ik smsde mijn toenmalige vriendin die nog al gek was van orale bevredeging dat ik dat als goedmakertje voor een fijne lunch en een leuke avond dat wel even ging doen,
Antwoord van mijn moeder: nou weet ik dat we van de veluwe afkomen maar je kunt ook overdrijven he....
ROFL, dit overtreft FJB's slaapkamer avontuur van gisteren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:22 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Nou ik smsde mijn toenmalige vriendin die nog al gek was van orale bevredeging dat ik dat als goedmakertje voor een fijne lunch en een leuke avond dat wel even ging doen,
Antwoord van mijn moeder: nou weet ik dat we van de veluwe afkomen maar je kunt ook overdrijven he....
Ja anders maak je er een spel vanquote:
Ja en nee. Der is een klein misverstand ze dacht dat het over zaterdag avond ging maar het is morgenaaf.quote:[img]http://i.fokzin e.net/p/9s.gif[/img] Op donderdag 16 juni 2011 12:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Die smiley belooft weinig goeds.
Het is ook een verhaal wat het erg goed doet met famillie feestjes en bbq's.quote:
ik ben ook aan het werkquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja anders maak je er een spel van
Kom hup zeggen en niet uitstrekken over 20 reacties.
Nee top dit is duidelijk pfffquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja en nee. Der is een klein misverstand ze dacht dat het over zaterdag avond ging maar het is morgenaaf.
Dan ga je toch zaterdagavond, wat is het probleem?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja en nee. Der is een klein misverstand ze dacht dat het over zaterdag avond ging maar het is morgenaaf.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:22 schreef Arthur_Dent het volgende:
dan kan ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan ga je toch zaterdagavond, wat is het probleem?
Haha 1 ding weet je zeker! Je bent niet uitgenodigt voor haar verjaardagquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
dan kan ik niet.
Hee, ja het gaat goed! Nou uhm ik vier me vejaardag zaterdag avond . Dus ik weet nog niet of ik uit ga. X
Nu eerst ff eten en dan terug smsen.
ik zou ook geen vreemde debiel uitnodigen op me verjaardagquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha 1 ding weet je zeker! Je bent niet uitgenodigt voor haar verjaardag
Sms gewoon terug van, nou dat maakt helemaal niks uit. Ik doelde namelijk op vrijdag!
Ah dit is een goeie. Dan weet ik dat. Een jongeman die met een x of dubbel-x reageert, wil Meer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen: als een man dat doet, komt het op mij over alsof hij 'meer' met me wil dan alleen vriendschap. Subtiele, niet storende hint.
Het is maar een mening he, geen feit ofzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ah dit is een goeie. Dan weet ik dat. Een jongeman die met een x of dubbel-x reageert, wil Meer.
Dan wil ik dus meer met een hoop vriendinnen van mij, dat wist ik nog niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is maar een mening he, geen feit ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |