abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98246483
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Uhm nou uhm oke uhm dit gaat iets wat gek klinken....

Soms krijg ik wel eens te horen dat ik net een wijf ben als ik met een vriendin zit te praten. En neeee zo erg ben ik niet!!!
Vrouwen voelen zich gewoon heel snel vertrouwd bij mij :)
Mooi toch (afgezien van dat je een wijf wordt genoemd)
Finally, someone let me out of my cage
pi_98246533
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef minibeer het volgende:
Dat lijkt me juist van niet, want dan kom je al snel in de friendszone.
pi_98246549
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef minibeer het volgende:

[..]

haha, ook echt reageren op zo'n post die overduidelijk alleen maar bedoeld was om zijn eigen ego te strelen ;).
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:39:50 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98246604
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef formerjellybean het volgende:
Het is gewoon leuk omdat het in groepsverband is en je krijgt allerlei oefeningen en gewoon echt gezellig , het napraten was ook wel mijn favoriet . Ik hou gewoon van gezelligheid :Y
Ik zal dat echt niet kunnen. Die verplichting ik kan daar zo slecht tegen! Helemaal niks van mij. Plannen doe ik toch al zo min mogelijk.

En ik houd ook graag van gezelligheid. Heerlijk om leuke dingen te doen en onder de mensen te zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_98246622
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:38 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat mensen een potentiële partner moeten kunnen vertrouwen
pi_98246693
godver, ik wou vandaag voor het eerst in 3 weken weer naar college gaan, begint het keihard te plenzen
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:42:35 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98246707
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:38 schreef Techno het volgende:

[..]

Oh je bedoeld het zwakke excuus dat gebruikt word al een vrouw de persoon in kwestie niet leuk / interesant genoeg vind om wat mee te doen. Maar wel aardig genoeg als vriend? Ze maar blauwtje lopen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_98246723
Bij mij is wel ok er is aantrekking maar er moet ook het gevoel zijn dat je elkaar alles kan zeggen en daar kom je gaandeweg achter.
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:43:43 #209
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98246750
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef minibeer het volgende:
godver, ik wou vandaag voor het eerst in 3 weken weer naar college gaan, begint het keihard te plenzen
En dus? Jij bent een jongen, geen zorgen om make-up. En stel, je zou helemaal verzopen aan komen strompelen, dan zou je misschien juist wel sneller benaderd worden door anderen. Maak gebruik van dit soort momenten.
pi_98246761
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef minibeer het volgende:
Neem de auto; lekker boeiend :P... Ofja, ik irriteerde me net ook dat ik 10 seconde door de regen moest lopen van de deur tot de auto... je houdt het toch he.
pi_98246787
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh je bedoeld het zwakke excuus dat gebruikt word al een vrouw de persoon in kwestie niet leuk / interesant genoeg vind om wat mee te doen. Maar wel aardig genoeg als vriend? Ze maar blauwtje lopen?
Dat klinkt idd als een omschrijving van friendzoned...
pi_98246796
wahahaha dit weekend gaat Mart met zijn vrienden kamperen in tenten op duinrell. Ik wens ze veel succes , ze drijven weg daar _O-
pi_98246889
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
wahahaha dit weekend gaat Mart met zijn vrienden kamperen in tenten op duinrell. Ik wens ze veel succes , ze drijven weg daar _O-
Wie is dat? De befaamde kroeg-huil-jongen?
pi_98246896
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef ook_gek het volgende:
Dat ongeveer inderdaad en dus niet interessant als relatie- of neukmateriaal.
pi_98246933
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wie is dat? De befaamde kroeg-huil-jongen?
Yup, het is weer een beetje bijgepraat hoorde dinsdag wat van hem en begin van normale contact is er weer.
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:48:59 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98246967
wat is er met een kroeg huil jongen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98247003
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:
wat is er met een kroeg huil jongen?
Nou die ging huilen in de kroeg dus :Y
pi_98247195
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou die ging huilen in de kroeg dus :Y
Ik zie ook nu pas dat je opmerking "ze drijven weg daar" sarcastisch bedoeld was... haha :P.
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:56:58 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98247295
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:47 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat ongeveer inderdaad en dus niet interessant als relatie- of neukmateriaal.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat klinkt idd als een omschrijving van friendzoned...
Mensen, in de friendzone kom je alleen maar als ze je niet ziet zitten.

Goed met vrouwen kunnen praten of wat dan ook zorgt er echt niet voor dat je in de friendzone komt.

Dat hele gelul dat je moet oppassen voor de friendzone slaat werkelijk nergens op. Neem dat nou van mij aan.
pi_98247346
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Goed met vrouwen kunnen praten of wat dan ook zorgt er echt niet voor dat je in de friendzone komt.

Dat hele gelul dat je moet oppassen voor de friendzone slaat werkelijk nergens op. Neem dat nou van mij aan.
Ik neem het meteen aan. Next!
pi_98247365
Ik denk dat dat niet helemaal waar is, ik denk dat je goed moet balans houden tussen vriendschappelijk en tegelijk sexy , en als die combi er niet is dan beland je wel in de friendzone.
pi_98247435
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat dat niet helemaal waar is, ik denk dat je goed moet balans houden tussen vriendschappelijk en tegelijk sexy , en als die combi er niet is dan beland je wel in de friendzone.
Yep.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:02:03 #223
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98247480
quote:

[..]

[..]

Je praat wel een beetje poep af en toe zeg. :')
Alsof iemand zien zitten altijd om eerste indruk gaat?
Als dat zo was hoefde je nooit te versieren. :')

De waarschuwing voor friend zone geldt dus voor versieren.
Ga niet de beste vriend uithangen als je andere bedoelingen hebt, waar zij nog een beetje van overtuigd moet worden - want zo gaat dat vaak, ja. Zie daar het nut en doel van versieren: ervoor zorgen dat de ander je gaat zien zitten, wanneer dat niet metéén het geval was. In 99% van de gevallen dus.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_98247498
quote:

Hoeveel vrouwen heeft deze womanizer eigenlijk al versleten?
pi_98247520
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Het is de traditionele discussie: heb je je eigen succes in handen of niet? In dit geval toegepast op het krijgen van een relatie... gaat het gewoon vanzelf VS. het kunnen sturen. In hoeverre kun je sturen dat iemand je leuk vindt? Ikzelf dacht in sommige periodes dat je heel veel kon sturen en in sommige periodes dat je niets kon sturen. De laatste tijd heb ik er eigenlijk gewoon schijt aan; niet eens zin om over zoiets na te denken eigenlijk. Ik hoef geen vriendin; ik hoef geen seks en ik hoef geen dates... ik richt me nu op andere dingen. Wanneer er ooit een meid geïnteresseerd mocht raken; prima... en anders is het maar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')