Eigenlijk hoor jij je moeder op stang te jagenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef HappyGirl91 het volgende:
Sorry, offtopic, ik zal het hierna echt niet meer doen, hoor, maar:
IK BEN GESLAAGD!!!![]()
![]()
Zat al sinds 15.00 te wachten maar ze hadden mijn moeder op haar mobiel gebeld, die op het werk zat - en die vond het wel grappig om me een sms'je met "ja, ze hebben gebeld.... en ik ben zo kwaad. Tot zo!" te sturenKomt ze binnen met een bos bloemen, is het "Ja, wie zegt dat die voor jou zijn?
"
Maar ik ben dus geslaagd - al dat gestress van die 2 uur is helemaal tenietgedaan door het gevoel van euforie dat ik nu voel![]()
Ik ga er niet vanuit dat ik hier nog iemand tegen ga komen eigenlijk; maar mooi dat je nog hoop hebt voor mequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat is waar, maarja wie weet hoef je je over een paar jaar al niet meer te verklaren en heb je er al een paar afgewerkt.![]()
Ik dacht ook ooit nooit jongens te kunnen krijgen, alleen was ik toen nogal jong en kwam de omschakeling nog mooi op tijd in mijn puberteit. Wel met wat geluk qua omstandigheden maar toen het eenmaal een keer goed gegaan was ging het daarna alleen maar beter en soepeler.
hehe, leuk die moeders altijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuke moeder heb jij
Ik heb vorig jaar de hele ochtend bij die fucking telefoon gezeten ik hoor niks komt mijn moeder om 14:00 thuis. Nou ze hebben om 10 uur gebeld je bent geslaagd hoor.
Ik:![]()
![]()
![]()
Wat ga je studeren komend jaar?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
Straks ben ik eindelijk "Ghislaine, studente" en niet meer "Ghislaine, scholiere"
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuke moeder heb jij
Ik heb vorig jaar de hele ochtend bij die fucking telefoon gezeten ik hoor niks komt mijn moeder om 14:00 thuis. Nou ze hebben om 10 uur gebeld je bent geslaagd hoor.
Ik:![]()
![]()
![]()
Als ik word uitgeloot voor geneeskunde wordt het MIK, allebei leuke studies, alleen wil ik het liefst patholoog-anatoom worden en daar heb je toch echt geneeskunde voor nodig.quote:
Gaat wel goedkomen; je mag volgens mij eventueel volgend jaar ook nog meedoen met de lotingquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
Als ik word uitgeloot voor geneeskunde wordt het MIK, allebei leuke studies, alleen wil ik het liefst patholoog-anatoom worden en daar heb je toch echt geneeskunde voor nodig.
Maar beide studies spreken me ontzettend aan, dus ik zit nu sowieso gebakken
Als ze al overleden zijn ja... in haar gevalquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:38 schreef pl4kkie het volgende:
Dat is toch in mensen snijden voor onderzoek enzo ?
Klopt, alleen decentrale selectie mag maar 1x per universiteit geloof ik, dus daarmee wou ik liever wachten tot ik wat meer kans maakte qua buitenschoolse activiteiten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gaat wel goedkomen; je mag volgens mij eventueel volgend jaar ook nog meedoen met de loting.
Ja dat, en biopten onderzoeken en zo, ook heel boeiendquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als ze al overleden zijn ja... in haar geval.
Yaay gefeliciteerd!! En wat een heerlijk gevoel hè?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef HappyGirl91 het volgende:
Sorry, offtopic, ik zal het hierna echt niet meer doen, hoor, maar:
IK BEN GESLAAGD!!!![]()
![]()
Zat al sinds 15.00 te wachten maar ze hadden mijn moeder op haar mobiel gebeld, die op het werk zat - en die vond het wel grappig om me een sms'je met "ja, ze hebben gebeld.... en ik ben zo kwaad. Tot zo!" te sturenKomt ze binnen met een bos bloemen, is het "Ja, wie zegt dat die voor jou zijn?
"
Maar ik ben dus geslaagd - al dat gestress van die 2 uur is helemaal tenietgedaan door het gevoel van euforie dat ik nu voel![]()
Ik ben wel losser in contact, maar ben vaak niet bewust met mijn bewegingen bezig. Het gaat meer automatisch allemaal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
vreemd eigenlijk
ja wel logisch ook eigenlijk
maar moet ik dan inbeelden dat je losser wordt in contact. dat je sneller zwoel gaat kijken en wat losser wordt met je handen. plus meer bewust van je eigen lichaam ( "straks kan ik jou laten zien waar mijn ex zo van heeft genoten")
"smooth" heet dat volgens mij
Voor jezelf is het prettig om niet zo'n sterk verlangen naar een vriendin te hebben, maar wat niet is kan nog komen dus ik sluit het niet meteen uit dat het nog gaat gebeuren hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat ik hier nog iemand tegen ga komen eigenlijk; maar mooi dat je nog hoop hebt voor me. Verder vind ik het teleurstellend, maar ik verlang tevens steeds minder naar een vriendin. De enige redenen waarom ik nog een vriendin zou willen, is om mensen de mond te kunnen snoeren die maar blijven vragen waarom ik geen vriendin heb; en om ervoor te zorgen dat bepaalde opmerkingen hierover mijn ego niet meer aantasten... zoveel mensen die er zo makkelijk en denegrerend over praten en dat raakt me steeds weer.
Oe tof, een paar vriendinnen doen ook geneeskunde, eentje was meteen ingeloot en de andere de tweede keer, en die vinden het helemaal geweldig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Leuk
![]()
[..]
Als ik word uitgeloot voor geneeskunde wordt het MIK, allebei leuke studies, alleen wil ik het liefst patholoog-anatoom worden en daar heb je toch echt geneeskunde voor nodig.
Maar beide studies spreken me ontzettend aan, dus ik zit nu sowieso gebakken
Ik heb een hekel aan dat soort haantjesgedrag; ik stuur het gesprek meestal zsm een andere kant op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar goed dat soort mensen hou je altijd, misschien eens een leuk weerwoord verzinnen waarmee je ze alsnog de mond snoert zonder aan de vriendin te moeten.
Het is vaak wel leuk om dat soort mensen op hun plaats te zetten, maar het gespreksonderwerp veranderen is wel verstandiger/beter eigenlijk ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat soort haantjesgedrag; ik stuur het gesprek meestal zsm een andere kant op.
Dat heeft geen zin; op ieder weerwoord komt weer een weerwoord.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is vaak wel leuk om dat soort mensen op hun plaats te zetten, maar het gespreksonderwerp veranderen is wel verstandiger/beter eigenlijk ja.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Yaay gefeliciteerd!! En wat een heerlijk gevoel hè?
Wat een gelukquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Oe tof, een paar vriendinnen doen ook geneeskunde, eentje was meteen ingeloot en de andere de tweede keer, en die vinden het helemaal geweldig.
Ik heb ook twee vrienden die geneeskunde studeren; heel erg handig vaak vooral...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Oe tof, een paar vriendinnen doen ook geneeskunde, eentje was meteen ingeloot en de andere de tweede keer, en die vinden het helemaal geweldig.
Als je bijvoorbeeld zegt: "Liever single dan zo'n lelijke trol" ben je dan een haantje?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb een hekel aan dat soort haantjesgedrag; ik stuur het gesprek meestal zsm een andere kant op.
Ah dat laatste krijg ik vaak niet terug, misschien dat ik het daarom sneller doe.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin; op ieder weerwoord komt weer een weerwoord.
Volgens mij zat degene die meteen ingeloot was in E, ze had het ook eigenlijk niet verwacht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Wat een geluk
Ik heb ook horrorverhalen gehoord over mensen die in categorie B zaten en dan 3x werden uitgeloot
Yep; ik zou zoiets dus nooit zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld zegt: "Liever single dan zo'n lelijke trol" ben je dan een haantje?
Ik ben een haantje.quote:
Ik vind het gewoon associaal en denegrerend om te zeggen; daarom doe ik het niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat ze in dat geval geen weerwoord hebben?
Ach ja over mij zijn er genoeg die denken in hun "Als was de vetzak de laatste vent op aarde dan zou ik het nog niet hem doen" kan mij niet echt boeien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon associaal en denegrerend om te zeggen; daarom doe ik het niet.
Zit een verschil in tussen of ze dat denken of dat ze dat ook daadwerkelijk tegen je zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja over mij zijn er genoeg die denken in hun "Als was de vetzak de laatste vent op aarde dan zou ik het nog niet hem doen" kan mij niet echt boeien.
Tegen iemand zeggen is wat anders ik dacht meer over zo over iemand spreken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zit een verschil in tussen of ze dat denken of dat ze dat ook daadwerkelijk tegen je zeggen.
Op die fiets; ja dat is wat anders dan waar we het over hadden trouwens, maar oke. Ik denk trouwens dat je er stiekem wel mee zit, anders zou je het wss ook niet posten. Ik zou er iig wel mee zitten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Tegen iemand zeggen is wat anders ik dacht meer over zo over iemand spreken.
Je kan ook iets zeggen als "een vriendin? Waar heb ik die zoal voor nodig dan? Volgens mij mis ik niet zoveel" en dan kijken wat voor geweldige argumenten ze verzinnen waar je haar voor nodig zou hebben, het kom vast niet veel verder dan seks op zo'n moment.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Yep; ik zou zoiets dus nooit zeggen.
Ik geef alleen een voorbeeld hoe mensen over mij zouden kunnen denken aangezien ik niet de meest aantrekkelijke man op deze aardbodem ben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Op die fiets; ja dat is wat anders dan waar we het over hadden trouwens, maar oke. Ik denk trouwens dat je er stiekem wel mee zit, anders zou je het wss ook niet posten. Ik zou er iig wel mee zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |