Ik ben 23 en dan moet ik zeggen "waar heb ik een vriendin voor nodig?". Ik denk dat ze me uitlachen als ik dat zou zeggen. Nee, ik probeer er heel laconiek op te reageren. "Zeg, waarom heb jij nog geen vriendin?"... en dan is het meestal iets van "ach, niet zo'n behoefte aan..." of "degene die mij leuk vinden vind ik niet leuk, en andersom"... meteen gevolgd door een zin over een ander onderwerp die meer de interesse van de ander moet wekken; meestal werkt dat wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je kan ook iets zeggen als "een vriendin? Waar heb ik die zoal voor nodig dan? Volgens mij mis ik niet zoveel" en dan kijken wat voor geweldige argumenten ze verzinnen waar je haar voor nodig zou hebben, het kom vast niet veel verder dan seks op zo'n moment.
Omdat je hun weerwoorden waar je haar zo hard voor nodig hebt kan weerleggen, waarna ze er vast eerder over op zullen houden dan als je om het onderwerp heen blijft draaien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben 23 en dan moet ik zeggen "waar heb ik een vriendin voor nodig?". Ik denk dat ze me uitlachen als ik dat zou zeggen. Nee, ik probeer er heel laconiek op te reageren. "Zeg, waarom heb jij nog geen vriendin?"... en dan is het meestal iets van "ach, niet zo'n behoefte aan..." of "degene die mij leuk vinden vind ik niet leuk, en andersom"... meteen gevolgd door een zin over een ander onderwerp die meer de interesse van de ander moet wekken; meestal werkt dat wel.
Nee joh; maar het is gewoon een standaard vraag die je krijgt wanneer je iemand spreekt die je een tijdje niet hebt gesproken; of wanneer je nieuwe mensen leert kennen of op verjaardagen met familieleden. Meestal valt het allemaal wel mee... maar soms dan wordt het op een manier gevraagd waar ze je echt het bloed mee onder de nagels halen... echt alsof een vriendin iets is wat je als een pak melk bij de supermarkt haalt; en dan al helemaal wanneer het gekoppeld is aan een of ander succesverhaal van de ander wat je dan weer aan moet horen. Maar de beste oplossing is niet er lekker fel tegenin gaan; maar niet laten merken dat het je hoog zit. Ik doe liever alsof het me niet interesseerd, zo'n oninteressant mogelijk antwoord geven, zodat het gesprek meteen door gaat op iets leukers dan dit geneuzel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat je hun weerwoorden waar je haar zo hard voor nodig hebt kan weerleggen, waarna ze er vast eerder over op zullen houden dan als je om het onderwerp heen blijft draaien.
De antwoorden die ze van je krijgen zijn blijkbaar niet goed genoeg aangezien ze er vaker om vragen. Dus misschien dat je het op een andere manier kan proberen als je het echt zat bent.
Ah dan valt het mee ja, ik dacht dat het steeds dezelfde waren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee joh; maar het is gewoon een standaard vraag die je krijgt wanneer je iemand spreekt die je een tijdje niet hebt gesproken; of wanneer je nieuwe mensen leert kennen of op verjaardagen met familieleden. Meestal valt het allemaal wel mee... maar soms dan wordt het op een manier gevraagd waar ze je echt het bloed mee onder de nagels halen... echt alsof een vriendin iets is wat je als een pak melk bij de supermarkt haalt; en dan al helemaal wanneer het gekoppeld is aan een of ander succesverhaal van de ander wat je dan weer aan moet horen. Maar de beste oplossing is niet er lekker fel tegenin gaan; maar niet laten merken dat het je hoog zit. Ik doe liever alsof het me niet interesseerd, zo'n oninteressant mogelijk antwoord geven, zodat het gesprek meteen door gaat op iets leukers dan dit geneuzel.
Dat is gewoon niet waar. Zoiets kan groeien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er is of een aantrekkings kracht of niet. Is die er niet zal die er nooit komen.
Nee idd; de meeste mensen waar ik mee omga zijn zelfs ouder dan dat ik ben; dus dat soort puberaal gedrag kom ik wat minder tegen idd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:24 schreef moneyfornothing het volgende:
En ik bedoel ook niet dat je er fel tegenin moet gaan, maar omdat ik dacht dat het steeds dezelfde waren kon je de discussie aangaan zodat ze er misschien een keer klaar mee waren. Maar aangezien dit niet het geval is zou ik me er niet druk om maken verder.
Bezig met z'n P halen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar is ie eigenlijk? Heb hem al een tijd niet meer zien posten.
Waar mee moet ik Happy feliciteren?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef formerjellybean het volgende:
Late reactie maar gefeliciteerd Happy![]()
Geslaagd voor VWO examenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar mee moet ik Happy feliciteren?
Gefeliciteerd jonge damesquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geslaagd voor VWO examen. Net als Moneyfornothing trouwens.
Hoop dat je beter weer hebt dan hier.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
Nou jongens ga even een stukje lopen, tschuss!
Nee want ik kijk nooit op Televaag.nl.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoop dat je beter weer hebt dan hier.
Ow en had je dit al gezien? Moest meteen aan jou denken
Dankje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ow! Helemaal niet meer gevolgdWat goed!!
Gefeliciteerd dames![]()
Jij ook bedankt.quote:
Oh.. Sorry.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want ik kijk nooit op Televaag.nl.
En ik wil het eerlijk gezegd ook niet zien. Maar toch die nieuwsgierigheid die je er toe dwingt.![]()
Geweldigquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoop dat je beter weer hebt dan hier.
Ow en had je dit al gezien? Moest meteen aan jou denken
Ja zulke verhalen heb ik dan ook weer gehoord - lijkt me echtquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:01 schreef moneyfornothing het volgende:
Volgens mij zat degene die meteen ingeloot was in E, ze had het ook eigenlijk niet verwacht.
Nou nou mensen niet overdrijven zo erg is het ook weer niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef HappyGirl91 het volgende:
Thanks allemaal
[..]
Geweldig![]()
Volgens mij komt ons heloeffie hierbij nog net niet spontaan klaar
Zo jonge dame van welke man word jij dan nat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef HappyGirl91 het volgende:
Thanks allemaal
[..]
Geweldig![]()
Volgens mij komt ons heloeffie hierbij nog net niet spontaan klaar
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nou mensen niet overdrijven zo erg is het ook weer niet.
Van lipper natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo jonge dame van welke man word jij dan nat?
wie is dat nu weer?quote:
Ik ga echt niet de Linda kopen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:50 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Maarre.. Zeg eens eerlijk...
Je gaat nu wel die LINDA kopen, of niet
Want je viel minibeer nog net niet aan om die Kidsweek
[..]
Van lipper natuurlijk![]()
Dit ja; wat een kutkrant is dat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want ik kijk nooit op Televaag.nl.
Zelf niet vraag gewoon of je moeder dat voor je doet hahaquote:
Mijn vriend!quote:
Oh oke... Ik geloof je... Maar begint de nieuwsgierigheid nou toch niet een klein beetje te groeien?quote:
Die leest de Linda gelukkig niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelf niet vraag gewoon of je moeder dat voor je doet haha
En dan vindt ze hem terug onder jouw bed, met de pagina's aan elkaar geplaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Die leest de Linda gelukkig niet.
Zal je zien dat ze dat ding alsnog koopt voor op vakantie ofzo.
Ja natuurlijk wel, maar alsnog wil haar niet naakt zien dat is zo vreemd op de een of andere manier.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Mijn vriend!
[..]
Oh oke... Ik geloof je... Maar begint de nieuwsgierigheid nou toch niet een klein beetje te groeien?
Jouw Geraldine... In sexy lingerie.. Geraldine, naakt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |