Die Colombiaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:16 schreef Axel1988 het volgende:
Mh, wederom zeer triest wielrennieuws... wat is dat toch dit jaar... net nu ik zelf binnenkort ga kijken naar de Tour....
*oeps, zeer offtopic besef ik nu
Ja die idd; ingereden op een groep supporters; dus ik ben gewaarschuwd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:18 schreef Halcon het volgende:
Is toch die kerel die toen verrassend de bolletjestrui pakte in de Tour? Paar jaar terug. Nog weleens zien fietsen in de 8 van Chaam (tenminste, als hij het is).
Bedankt, deelnemer, je hebt toch gelijk gehad, dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Verliefd worden, verliefd zijn, eerst uitstellen en dan tot diep in de nacht studeren en toch slagen. Wel knap.
Haha, jullie zitten elkaar voorturend te plagen. Het lijkt wel een amerikaanse comedie.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef Axel1988 het volgende:
Oew yeah; ik ga nu de stad in; vanaaf ff helemaal kapot gaan met een gezellige groep. Tot snel!
Dat zou geweldig zijn. Niet zo bang en onzeker joh, dat kun je best leren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh makkelijk?
ben zowat non-stop bezig geweest vandaag met zoeken, maar één ding gevonden en niet eens in iets "hips"..
maar je hebt dan sowieso aanspraak van leeftijdsgenoten en .. ja het is echt helemaal ideaal voor een versierbasis.
Volgens mij verwart ze bepaalde gevoelens met elkaar. Aandacht, liefde, seks, intimiteitquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef formerjellybean het volgende:
huh ze houdt niet van geile mensen , maar loopt hier vaak te vragen om de handelingen
Dat zal best . Het stormt hier en denk aan tentjes in Duinrellquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij verwart ze bepaalde gevoelens met elkaar. Aandacht, liefde, seks, intimiteit
Vol medelijden zie ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zal best . Het stormt hier en denk aan tentjes in Duinrell
Tegenstrijdigheid kent geen tijd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef formerjellybean het volgende:
huh ze houdt niet van geile mensen , maar loopt hier vaak te vragen om de handelingen
mmm zo raar is dat niet zulke gedachten. Die heb ik ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Daalder82 het volgende:
Hoi mensen: ik ben er nog steeds. Laatste delen niet gelezen, ik voel me nu moe en kut ... Het gaat weer eens matigjes, waar zijn mijn ballen gebleven? Hoe moeilijk is het nu om vreemde mensen/vrouwen aan te spreken... Het lijkt net alsof de gedachten "achteraf was dat niet zo handig geweest.." bij mij ook komen voordat ik überhaupt iets uitvoer.
Ik begrijp niet waarom het bij de meet zo goed ging en dan ga ik weer twijfelen aan mezelf, misschien zit het hierboven toch net iets anders in elkaar dan bij anderen (of die durven meer schijt te hebben), ik zou toch niet voor jan lul de diagnose van lichte autisme (pdd-nos) gekregen hebben toen. Of het kwam misschien doordat mensen van de groep elkaar nog niet goed kenden... En dan ga ik weer twijfelen
.
Anyway, ik heb in ieder geval me net ingeschreven op kamernet, misschien dat ik later op Fok! een topic open zodat ik nog eens hier van deze kamer af kom, dan kan ik in ieder geval rustig achter de computer zitten ....![]()
nadenken... Of gewoon doen en de gedachten afvechten, analyseren doe ik maar achteraf (dit is voor mij gemakkelijk gedacht)...
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, ik heb het een beetje gehad met mezelf nu (geen rare gedachten maar extreme frustratie)... Maar zit nog niet op het breekpunt.
Fuck, hoe moet ik ooit aan een relatie komen met deze gedachten![]()
![]()
Edit: deze gedachte "achteraf was dat niet zo handig geweest.." kwam kort bij me op voordat ik op invoeren drukte, dit lijkt me niet gezond...
Daarom kleine stapjes niet te veel willen in een keerquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Zal die gedachten eens uit je meppen![]()
![]()
Het is toch het meeste gewoon ondernemen maar als je het niet gewend bent zul je er even meer moeite mee hebben .
Ik denk dat een paar slechte ervaringen toen ik jong en nog naïever wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Zal die gedachten eens uit je meppen![]()
![]()
Het is toch het meeste gewoon ondernemen maar als je het niet gewend bent zul je er even meer moeite mee hebben .
Verkeerd verwachtingspatroon -> bang om eraan te beginnen. Dood zonde, ik wil het verwachtingspatroon weg hebben, dat is nergens voor nodig...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's nooit goed. Open deur: bij het begin beginnen....
Goed weer van je te horen man. Vroeg me al af waar je gebleven was. Op de meet was je inderdaad zeer relaxt en best scherp. Je kwam wat onwennig over, maar ja, geef jou eens ongelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Daalder82 het volgende:
Hoi mensen: ik ben er nog steeds. Laatste delen niet gelezen, ik voel me nu moe en kut ... Het gaat weer eens matigjes, waar zijn mijn ballen gebleven? Hoe moeilijk is het nu om vreemde mensen/vrouwen aan te spreken... Het lijkt net alsof de gedachten "achteraf was dat niet zo handig geweest.." bij mij ook komen voordat ik überhaupt iets uitvoer.
Ik begrijp niet waarom het bij de meet zo goed ging en dan ga ik weer twijfelen aan mezelf, misschien zit het hierboven toch net iets anders in elkaar dan bij anderen (of die durven meer schijt te hebben), ik zou toch niet voor jan lul de diagnose van lichte autisme (pdd-nos) gekregen hebben toen. Of het kwam misschien doordat mensen van de groep elkaar nog niet goed kenden... En dan ga ik weer twijfelen
.
Anyway, ik heb in ieder geval me net ingeschreven op kamernet, misschien dat ik later op Fok! een topic open zodat ik nog eens hier van deze kamer af kom, dan kan ik in ieder geval rustig achter de computer zitten ....![]()
nadenken... Of gewoon doen en de gedachten afvechten, analyseren doe ik maar achteraf (dit is voor mij gemakkelijk gedacht)...
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, ik heb het een beetje gehad met mezelf nu (geen rare gedachten maar extreme frustratie)... Maar zit nog niet op het breekpunt.
Fuck, hoe moet ik ooit aan een relatie komen met deze gedachten![]()
![]()
Edit: deze gedachte "achteraf was dat niet zo handig geweest.." kwam kort bij me op voordat ik op invoeren drukte, dit lijkt me niet gezond...
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Verkeerd verwachtingspatroon -> bang om eraan te beginnen. Dood zonde, ik wil het verwachtingspatroon weg hebben, dat is nergens voor nodig...
Zoiets als http://i.imgur.com/S24qZ.png maar misschien dan wel erger...
Dat gedachtepatroon kan je doorbreken door eraan te beginnen. Hoe cliche maar hoe meer je aan het verwachtingspatroon blijft aanpassen hoe meer het een eigen leven gaat leiden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Verkeerd verwachtingspatroon -> bang om eraan te beginnen. Dood zonde, ik wil het verwachtingspatroon weg hebben, dat is nergens voor nodig...
Zolang je er niet aan begint, blijf je hangen in dat gedachtenpatroon. Je moet je daar echt overheen zetten en gewoon eens beginnen. Dan kan het ook misgaan natuurlijk, maar het komt zeker niet goed als je niet begint er werk van te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Zoiets als http://i.imgur.com/S24qZ.png maar misschien dan wel erger...
Geen idee of dat bij daalder ook zo is. Maar als je door hebt dat je in zo'n patroon zit is het eigenlijk al te laat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat gedachtepatroon kan je doorbreken door eraan te beginnen. Hoe cliche maar hoe meer je aan het verwachtingspatroon blijft aanpassen hoe meer het een eigen leven gaat leiden.
PS Ik ben Jersey Shore aan het kijken en Ron is een serieuse debiel zo dat moest ik even kwijt
Nog steeds diezelfde gozer?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zal ik nou nog een bericht sturen? Ik ben zo verliefd en zo iemand is zo zeldzaam.
Gewoon blijven sturen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zal ik nou nog een bericht sturen? Ik ben zo verliefd en zo iemand is zo zeldzaam.
Nee , ga een filmpje kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Money en happy zijn geslaagdquote:
Het is bijna een week geleden, ik schrok zo van de datum vandaag. Er komen telkens dagen bij en straks is het echt een week geleden van mijn geliefde.quote:
Stuur een berichtje hup gewoon doen niet nadenkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het is bijna een week geleden, ik schrok zo van de datum vandaag. Er komen telkens dagen bij en straks is het echt een week geleden van mijn geliefde.
Precies. Reageert hij niet, dan stuur je er nog eentje...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stuur een berichtje hup gewoon doen niet nadenken
En wil hij dan nog niet luisteren, zet er dan een spambot op, elke 2 minuten een bericht, kan hij niet omheenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Reageert hij niet, dan stuur je er nog eentje...
Dat dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat bombardeer zijn mail dan vergeet die je zeker niet
Jouw toon is te sarcastisch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Reageert hij niet, dan stuur je er nog eentje...
Zo doe je dat inderdaad! Hoe extremer het wordt, hoe groter de kans dat hij gaat reageren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wil hij dan nog niet luisteren, zet er dan een spambot op, elke 2 minuten een bericht, kan hij niet omheen
Ja, vooral doen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
2 binnen 'n week? Als je echt interesse hebt dan stuur je er minimaal twee per half uur!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jouw toon is te sarcastisch.
maar 2 binnen 1 week? is dat 2much? ( die 2de dan met mijn nr erin)
Als hij niet reageert, probeer het dan op een andere manierquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
Leuk. Nu weet ik niet meer wie serieus is. Alleen dat Halcon niet serieus is.
De openbare executie van haar woning ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kreeg trouwens een brief van m'n ex in de bus met een uitnodiging van iets openbaars. Had ik niet meer op gerekend
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
Vraag hem of hij weer handelingen met je wil doen , want je mist zijn handelingen
Als je het toch niet serieus neemt, kap dan ook met het stellen van je domme vragen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
en mail heb ik niet kunnen vinden.
Ze wil serieus genomen worden dat is het probleemquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je het toch niet serieus neemt, kap dan ook met het stellen van je domme vragen.
Wil je er naartoe of heb je zoiets van liever nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kreeg trouwens een brief van m'n ex in de bus met een uitnodiging van iets openbaars. Had ik niet meer op gerekend
Dan reageert Hij helemaal niet meer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Nog beter laat hem dit topic lezen
Die jongen heeft recht om te weten waar hij aan begint als hij nog interesse heeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan reageert Hij helemaal niet meer.
Zout of zoet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
oei dan haal ik alvast de popcorn
Haha, nee, ik ga niet in het openbaar zeggen ivm de privacy. Zij is namelijk de ex waar ik 5 jaar geleden wat mee heb gehad, maar altijd nog gewoon contact mee ben blijven houden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
De openbare executie van haar woning ?
Hey twee zielen een gedachte.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
oei dan haal ik alvast de popcorn
MLIG kroop uit zijn holletje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Maanvis het volgende:
oja er was toch zo'n meeting in utreg, hoe is die afgelopen?
Schijnt weg goed gegaan te zijn, ik was er alleen zelf niet bijquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Maanvis het volgende:
en wat nog meer? Verslag + foto's staan toch ergens?quote:
Ja en neequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en wat nog meer? Verslag + foto's staan toch ergens?
Er mochten helaas geen foto's genomen worden, als ik dat had geweten was ik gegaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ok maar ik weet niet wanneer die meet wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er waren wel een paar uitgebreide verslagen geschreven, weet alleen niet in welk deel ze staan.
Een goeie gok is 1 of 2 dagen na de meet
Als versieren niet zo makkelijk gaat #129: met checklistenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij staat in het fotoboek tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Er mochten helaas geen foto's genomen worden, als ik dat had geweten was ik gegaan.
THANKSquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als versieren niet zo makkelijk gaat #129: met checklisten
Mera's verslag is ongeveer even lang als de Bijbel, maar wel compleet.
Nou ik ga die binnenkort weer sluiten leek me voor de vaste mensen in dit topic wel leuk als ze eens zouden zien hoe ik er uit zag.quote:
Steel zijn vriendinquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
Sjonge jonge hij heeft het weer voor elkaar hoor.
Er was zo'n jongen op de middelbare school waar ik mee omging. En telkens weer had ie een vriendin en dat is zo gebleven ook. Alweer een nieuwe.
Ik wil Bosmans vriendin heulemaal niet. En andersom vast ook niet.quote:
je kan proberen emailadressen waarvan je vermoed dat het hem zou kunnen zijn(bijvoorbeeld :quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
en mail heb ik niet kunnen vinden.
ja nou, ik heb gewoon helemaal niets te melden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
En hij is er sindsdien ook weer ingekropen
ik ook niet, er zit prik en koolzuur enzo in . maar ik heb het idee dat hoe ouder je wordt, hoe minder het een afknapper is dat je niet van prik houdt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik lust geen cola en fanta Godshand
Bloedbad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Maanvis het volgende:
Thee kan ook nog. In bedrijven heb je koffie&thee, en veel meisjes willen nog wel eens groene thee of mintthee met zo'n grote kamerplant in een kokend glas waterquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
andersom geld het wel voor koffie. tegenwoordig moet je koffie kunnen drinken ofzoiets. iedereen heeft koffieverslaving. volgensmij is het status-quo
Wat aanbieden precies? Een baan? Want anders ga ik dat ook doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja maar MLiG
jij hebt zo'n vreemde levensstijl met dat 4 of 5 jaar in het volledige niets
jij zou hele facebookpagina's en blogs kunnen oprichten en dat dan voor aandacht gebruiken
misschien komen er dan wel mensen van de televisie of van de radio je dingen aanbieden
groene thee is vies, netzoals early grey en earl grey.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Thee kan ook nog. In bedrijven heb je koffie&thee, en veel meisjes willen nog wel eens groene thee of mintthee met zo'n grote kamerplant in een kokend glas water
Hij post hier wel minder, dat lijkt me een goed teken, toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
En hij is er sindsdien ook weer ingekropen
nee dat kan niet. en voor wat dan? een rampenprogramma? het valt allemaal wel mee hoor! zo erg is het ook niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja maar MLiG
jij hebt zo'n vreemde levensstijl met dat 4 of 5 jaar in het volledige niets
jij zou hele facebookpagina's en blogs kunnen oprichten en dat dan voor aandacht gebruiken
misschien komen er dan wel mensen van de televisie of van de radio je dingen aanbieden
Wat heeft De Vreemde Man met de Kat gedaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn kat is eindelijk bekomen van de shock van de vreemde man , ze is nu wat actiever, die was echt bang.
My mommy used to say thatquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij zou alles voor elkaar kunnen krijgen wat je wilt.
ik post niets omdat ik niets te melden heb.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hij post hier wel minder, dat lijkt me een goed teken, toch?
Doe eens een gok naar die wazige redenen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik post niets omdat ik niets te melden heb.
ik heb 2 plannen, die ik wegens wazige redenen nog niet kan uitvoeren
A. school oppakken, en dan komt misschien sociaal leven vanzelf wel.
B. zelf compleet veranderen. (met oefening en strak blijven kijken, en al me acties eerst gaan doordenken wat het beste is om te doen, ipv me eerste vastgeroeste impulsen/gewoontes te doen ).
omdat het allemaal een grote stap is. doe ik nu C. C = helemaal niets, en wachten.
Waarschijnlijk Heeft Lola de Vreemde Man Naast Bed Zien Liggen En Was Daarvan Geschrokken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat heeft De Vreemde Man met de Kat gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |