abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98267476
Mh, wederom zeer triest wielrennieuws... wat is dat toch dit jaar... net nu ik zelf binnenkort ga kijken naar de Tour....

*oeps, zeer offtopic besef ik nu :P
pi_98267603
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:16 schreef Axel1988 het volgende:
Mh, wederom zeer triest wielrennieuws... wat is dat toch dit jaar... net nu ik zelf binnenkort ga kijken naar de Tour....

*oeps, zeer offtopic besef ik nu :P
Die Colombiaan? :{ Triest inderdaad. Hij is buiten bewustzijn. Dat schijnt (het klinkt raar) gunstiger te zijn in dit soort situaties dan bij bewustzijn zijn. Hopen dat het goed komt. Het blijft natuurlijk wel een gevaarlijke sport.

Is toch die kerel die toen verrassend de bolletjestrui pakte in de Tour? Paar jaar terug. Nog weleens zien fietsen in de 8 van Chaam (tenminste, als hij het is).
pi_98267840
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:18 schreef Halcon het volgende:
Is toch die kerel die toen verrassend de bolletjestrui pakte in de Tour? Paar jaar terug. Nog weleens zien fietsen in de 8 van Chaam (tenminste, als hij het is).
Ja die idd; ingereden op een groep supporters; dus ik ben gewaarschuwd.
pi_98268744
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:52 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.

Verliefd worden, verliefd zijn, eerst uitstellen en dan tot diep in de nacht studeren en toch slagen. Wel knap.

Haha, jullie zitten elkaar voorturend te plagen. Het lijkt wel een amerikaanse comedie.
Bedankt, deelnemer, je hebt toch gelijk gehad, dus :)
Ik ben wel blij ja want als ik was gezakt had ik hoogstwaarschijnlijk dingen te horen gekregen als "Tja, school en verliefdheid gaan moeilijk samen" van mijn moeder :D
Ik moet toegeven dat m'n hoofd ook echt niet naar school stond in die examenperiode - en zelfs tíjdens sommige CE's dwaalden m'n gedachten naar hem af :@ Mja dat kwam ook wel door slaapgebrek denk ik, dan dwaal je steeds af :')
pi_98268838
Oew yeah; ik ga nu de stad in; vanaaf ff helemaal kapot gaan met een gezellige groep ;). Tot snel!
pi_98268919
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef Axel1988 het volgende:
Oew yeah; ik ga nu de stad in; vanaaf ff helemaal kapot gaan met een gezellige groep ;). Tot snel!
^O^
Als er nog wat gebeurt meld je het wel netjes hier, hè? ;)
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:49:16 #207
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98269348
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oh makkelijk?
ben zowat non-stop bezig geweest vandaag met zoeken, maar één ding gevonden en niet eens in iets "hips"..

maar je hebt dan sowieso aanspraak van leeftijdsgenoten en .. ja het is echt helemaal ideaal voor een versierbasis.
Dat zou geweldig zijn. Niet zo bang en onzeker joh, dat kun je best leren.
The view from nowhere.
pi_98269431
huh ze houdt niet van geile mensen , maar loopt hier vaak te vragen om de handelingen :?
pi_98269563
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef formerjellybean het volgende:
huh ze houdt niet van geile mensen , maar loopt hier vaak te vragen om de handelingen :?
Volgens mij verwart ze bepaalde gevoelens met elkaar. Aandacht, liefde, seks, intimiteit
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_98269660
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mij verwart ze bepaalde gevoelens met elkaar. Aandacht, liefde, seks, intimiteit
Dat zal best . Het stormt hier en denk aan tentjes in Duinrell })
pi_98269723
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat zal best . Het stormt hier en denk aan tentjes in Duinrell })
Vol medelijden zie ik >:)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:55:53 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98269745
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef formerjellybean het volgende:
Tegenstrijdigheid kent geen tijd.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:56:11 #213
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_98269766
Hoi mensen: ik ben er nog steeds. Laatste delen niet gelezen, ik voel me nu moe en kut ... Het gaat weer eens matigjes, waar zijn mijn ballen gebleven? Hoe moeilijk is het nu om vreemde mensen/vrouwen aan te spreken... Het lijkt net alsof de gedachten "achteraf was dat niet zo handig geweest.." bij mij ook komen voordat ik überhaupt iets uitvoer.

Ik begrijp niet waarom het bij de meet zo goed ging en dan ga ik weer twijfelen aan mezelf }:| , misschien zit het hierboven toch net iets anders in elkaar dan bij anderen (of die durven meer schijt te hebben), ik zou toch niet voor jan lul de diagnose van lichte autisme (pdd-nos) gekregen hebben toen. Of het kwam misschien doordat mensen van de groep elkaar nog niet goed kenden... En dan ga ik weer twijfelen :').

Anyway, ik heb in ieder geval me net ingeschreven op kamernet, misschien dat ik later op Fok! een topic open zodat ik nog eens hier van deze kamer af kom, dan kan ik in ieder geval rustig achter de computer zitten .... :( }:| nadenken... Of gewoon doen en de gedachten afvechten, analyseren doe ik maar achteraf (dit is voor mij gemakkelijk gedacht)...

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, ik heb het een beetje gehad met mezelf nu (geen rare gedachten maar extreme frustratie)... Maar zit nog niet op het breekpunt.

Fuck, hoe moet ik ooit aan een relatie komen met deze gedachten :') :6 ;)

Edit: deze gedachte "achteraf was dat niet zo handig geweest.." kwam kort bij me op voordat ik op invoeren drukte, dit lijkt me niet gezond...
pi_98269864
quote:
18s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Daalder82 het volgende:
Hoi mensen: ik ben er nog steeds. Laatste delen niet gelezen, ik voel me nu moe en kut ... Het gaat weer eens matigjes, waar zijn mijn ballen gebleven? Hoe moeilijk is het nu om vreemde mensen/vrouwen aan te spreken... Het lijkt net alsof de gedachten "achteraf was dat niet zo handig geweest.." bij mij ook komen voordat ik überhaupt iets uitvoer.

Ik begrijp niet waarom het bij de meet zo goed ging en dan ga ik weer twijfelen aan mezelf }:| , misschien zit het hierboven toch net iets anders in elkaar dan bij anderen (of die durven meer schijt te hebben), ik zou toch niet voor jan lul de diagnose van lichte autisme (pdd-nos) gekregen hebben toen. Of het kwam misschien doordat mensen van de groep elkaar nog niet goed kenden... En dan ga ik weer twijfelen :').

Anyway, ik heb in ieder geval me net ingeschreven op kamernet, misschien dat ik later op Fok! een topic open zodat ik nog eens hier van deze kamer af kom, dan kan ik in ieder geval rustig achter de computer zitten .... :( }:| nadenken... Of gewoon doen en de gedachten afvechten, analyseren doe ik maar achteraf (dit is voor mij gemakkelijk gedacht)...

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, ik heb het een beetje gehad met mezelf nu (geen rare gedachten maar extreme frustratie)... Maar zit nog niet op het breekpunt.

Edit: deze gedachte "achteraf was dat niet zo handig geweest.." kwam kort bij me op voordat ik op invoeren drukte, dit lijkt me niet gezond...
mmm zo raar is dat niet zulke gedachten. Die heb ik ook.
14 SHADES OF GREY
pi_98270017
Zal die gedachten eens uit je meppen ~O> ~O>
Het is toch het meeste gewoon ondernemen maar als je het niet gewend bent zul je er even meer moeite mee hebben .
pi_98270110
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Het is toch het meeste gewoon ondernemen maar als je het niet gewend bent zul je er even meer moeite mee hebben .
Daarom kleine stapjes niet te veel willen in een keer
14 SHADES OF GREY
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:02:35 #217
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_98270163
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat een paar slechte ervaringen toen ik jong en nog naïever was ;) dan nu mijn gedachtenpatroon hebben verstoord.

En het teveel in één keer willen...
pi_98270187
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:02 schreef Daalder82 het volgende:

En het teveel in één keer willen...
Da's nooit goed. Open deur: bij het begin beginnen....
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:04:35 #219
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_98270266
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Da's nooit goed. Open deur: bij het begin beginnen....
Verkeerd verwachtingspatroon -> bang om eraan te beginnen. Dood zonde, ik wil het verwachtingspatroon weg hebben, dat is nergens voor nodig...

Zoiets als http://i.imgur.com/S24qZ.png maar misschien dan wel erger.. ;).
pi_98270427
quote:
18s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Daalder82 het volgende:

Goed weer van je te horen man. Vroeg me al af waar je gebleven was. Op de meet was je inderdaad zeer relaxt en best scherp. Je kwam wat onwennig over, maar ja, geef jou eens ongelijk.

Denk aan wat we besproken hebben op de terugreis. Neem kleine stapjes. Probeer iets op te pakken waardoor je onder de mensen komt. In Utrecht is dat zeker mogelijk. En het klinkt heel Amerikaans, maar vier kleine successen. Ben je een drempel overgestapt en heb je iemand aangesproken? Vier het. Wees trots op jezelf.

Om echt aan een relatie te komen moet je heel veel barrières doorbreken, maar juist daarom moet je klein beginnen. Dan zie je veel progressie en heb je regelmatig wat te vieren. Leg de focus niet teveel op de lange termijn, maar kijk op de korte termijn. Wat heb jij nú nodig om je even lekker te voelen? een relatie telt niet ;) als je klein begint dan kan je veel voldoening uit kleine winst halen Ga die dingen ook direct doen. Geef jezelf die schop onder je hol en doe wat in je opkomt. Van nadenken word je niet beter. Van uitstel komt afstel, en dat kan jij nu niet gebruiken.
pi_98270517
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Daalder82 het volgende:

[..]

Verkeerd verwachtingspatroon -> bang om eraan te beginnen. Dood zonde, ik wil het verwachtingspatroon weg hebben, dat is nergens voor nodig...

Herkenbaar :{
14 SHADES OF GREY
pi_98270536
quote:

[..]

Dat gedachtepatroon kan je doorbreken door eraan te beginnen. Hoe cliche maar hoe meer je aan het verwachtingspatroon blijft aanpassen hoe meer het een eigen leven gaat leiden.

PS Ik ben Jersey Shore aan het kijken en Ron is een serieuse debiel zo dat moest ik even kwijt
pi_98270646
quote:

[..]

Zolang je er niet aan begint, blijf je hangen in dat gedachtenpatroon. Je moet je daar echt overheen zetten en gewoon eens beginnen. Dan kan het ook misgaan natuurlijk, maar het komt zeker niet goed als je niet begint er werk van te maken.
pi_98270684
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:09 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat gedachtepatroon kan je doorbreken door eraan te beginnen. Hoe cliche maar hoe meer je aan het verwachtingspatroon blijft aanpassen hoe meer het een eigen leven gaat leiden.

PS Ik ben Jersey Shore aan het kijken en Ron is een serieuse debiel zo dat moest ik even kwijt
Geen idee of dat bij daalder ook zo is. Maar als je door hebt dat je in zo'n patroon zit is het eigenlijk al te laat.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:12:16 #225
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98270687
Zal ik nou nog een bericht sturen? Ik ben zo verliefd en zo iemand is zo zeldzaam.
pi_98270743
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zal ik nou nog een bericht sturen? Ik ben zo verliefd en zo iemand is zo zeldzaam.
Nog steeds diezelfde gozer?
14 SHADES OF GREY
pi_98270762
quote:
Gewoon blijven sturen!
pi_98270779
quote:
Nee , ga een filmpje kijken :( Je zit jezelf gek te maken en ons ook . :(
pi_98270835
Hoi, heb ik wat gemist?
pi_98270898
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi, heb ik wat gemist?
Money en happy zijn geslaagd :D
14 SHADES OF GREY
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:16:20 #231
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98270921
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nog steeds diezelfde gozer?
Het is bijna een week geleden, ik schrok zo van de datum vandaag. Er komen telkens dagen bij en straks is het echt een week geleden van mijn geliefde.
pi_98270947
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Money en happy zijn geslaagd :D
Okee dan!! *O*
pi_98271002
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Het is bijna een week geleden, ik schrok zo van de datum vandaag. Er komen telkens dagen bij en straks is het echt een week geleden van mijn geliefde.
Stuur een berichtje hup gewoon doen niet nadenken
14 SHADES OF GREY
pi_98271040
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Stuur een berichtje hup gewoon doen niet nadenken
Precies. Reageert hij niet, dan stuur je er nog eentje...
pi_98271123
Weet je wat bombardeer zijn mail dan vergeet die je zeker niet
pi_98271149
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

En wil hij dan nog niet luisteren, zet er dan een spambot op, elke 2 minuten een bericht, kan hij niet omheen :P
pi_98271156
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat bombardeer zijn mail dan vergeet die je zeker niet
Dat dus :D
14 SHADES OF GREY
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:21:18 #238
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98271188
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jouw toon is te sarcastisch.

maar 2 binnen 1 week? is dat 2much? ( die 2de dan met mijn nr erin)
pi_98271240
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En wil hij dan nog niet luisteren, zet er dan een spambot op, elke 2 minuten een bericht, kan hij niet omheen :P
Zo doe je dat inderdaad! Hoe extremer het wordt, hoe groter de kans dat hij gaat reageren.
pi_98271242
He Lanter, wat betekend apodictisch eigenlijk?
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:22:08 #241
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98271247
quote:
Ja, vooral doen! ^O^
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98271261
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Jouw toon is te sarcastisch.

maar 2 binnen 1 week? is dat 2much? ( die 2de dan met mijn nr erin)
2 binnen 'n week? Als je echt interesse hebt dan stuur je er minimaal twee per half uur!
pi_98271309
Ik kreeg trouwens een brief van m'n ex in de bus met een uitnodiging van iets openbaars. Had ik niet meer op gerekend
pi_98271346
Spam zijn mailbox vol met hoe bijzonder en speciaal hij is , dat zal hem zeker laten reageren
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:23:52 #245
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98271350
Leuk. Nu weet ik niet meer wie serieus is. Alleen dat Halcon niet serieus is.

en mail heb ik niet kunnen vinden.
pi_98271385
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
Als hij niet reageert, probeer het dan op een andere manier ;)
pi_98271395
Vraag hem of hij weer handelingen met je wil doen , want je mist zijn handelingen
pi_98271408
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kreeg trouwens een brief van m'n ex in de bus met een uitnodiging van iets openbaars. Had ik niet meer op gerekend
De openbare executie van haar woning ?
pi_98271418
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
Vraag hem of hij weer handelingen met je wil doen , want je mist zijn handelingen
_O-

Nog beter laat hem dit topic lezen
14 SHADES OF GREY
pi_98271435
quote:

Als je het toch niet serieus neemt, kap dan ook met het stellen van je domme vragen.
pi_98271520
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je het toch niet serieus neemt, kap dan ook met het stellen van je domme vragen.
Ze wil serieus genomen worden dat is het probleem :Y
14 SHADES OF GREY
pi_98271551
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wil je er naartoe of heb je zoiets van liever niet
pi_98271598
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

_O-

Nog beter laat hem dit topic lezen
Dan reageert Hij helemaal niet meer. :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:28:41 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98271612
Nou heb nog niks terug gehad op mijn berichtje, had er niet echt hoge verwachtingen van.
C'est la vie
pi_98271653
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan reageert Hij helemaal niet meer. :')
Die jongen heeft recht om te weten waar hij aan begint als hij nog interesse heeft
14 SHADES OF GREY
pi_98271786
oei dan haal ik alvast de popcorn
pi_98271816
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
Zout of zoet?
14 SHADES OF GREY
pi_98271818
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

De openbare executie van haar woning ?
Haha, nee, ik ga niet in het openbaar zeggen ivm de privacy. Zij is namelijk de ex waar ik 5 jaar geleden wat mee heb gehad, maar altijd nog gewoon contact mee ben blijven houden.
Ze had wat mij betreft ook kunnen aanbellen, want ik was gewoon thuis. Maar goed, krijg haar waarschijnlijk toch wel te zien morgen
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:32:39 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98271831
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
Hey twee zielen een gedachte.
C'est la vie
pi_98271846
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zout of zoet?
Zout :Y
pi_98271866
Jawel, ik ga er wel heen. Tis alleen wat kort dag, kreeg hem vandaag in de bus en morgen is 't

Ze heeft de brief denk ik zelf door de bus gegooid, alleen m'n naam stond er op

Ik hoorde de brievenbus wel gaan, maar was boven bezig met opruimen. Dacht dat het gewoon de postbode was
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:34:45 #262
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98271943
Nou de jongens van school hebben dat schoolfeest lekker geregeld zeg.

Hoe moet ik om 2 uur s'nachts nog thuis komen in Hoofddorp vanaf het Westergasterrein? :?
C'est la vie
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:34:56 #263
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98271951
oja er was toch zo'n meeting in utreg, hoe is die afgelopen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:35:24 #264
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98271974
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Maanvis het volgende:
MLIG kroop uit zijn holletje.
C'est la vie
pi_98272012
quote:
Schijnt weg goed gegaan te zijn, ik was er alleen zelf niet bij
pi_98272018
En hij is er sindsdien ook weer ingekropen
pi_98272070
Waarom komt er geen leuke film op TV of zo?
Bleh, anders moet ik maar weer gaan gamen of zo, maar heb ik eigenlijk niet echt zin in.

In opruimen heb ik ook geen zin, ben ik al de hele dag mee bezig geweest -_-
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:37:10 #268
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98272083
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef heloef het volgende:

[..]

MLIG kroop uit zijn holletje.
en wat nog meer? Verslag + foto's staan toch ergens?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98272099
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja en nee
pi_98272143
Er waren wel een paar uitgebreide verslagen geschreven, weet alleen niet in welk deel ze staan.

Een goeie gok is 1 of 2 dagen na de meet
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:38:26 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98272148
quote:

[..]

Er mochten helaas geen foto's genomen worden, als ik dat had geweten was ik gegaan.
C'est la vie
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:39:07 #272
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98272185
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er waren wel een paar uitgebreide verslagen geschreven, weet alleen niet in welk deel ze staan.

Een goeie gok is 1 of 2 dagen na de meet
ok maar ik weet niet wanneer die meet was ;)
Een gedicht over Maanvis
pi_98272204
quote:

[..]

Als versieren niet zo makkelijk gaat #129: met checklisten

Mera's verslag is ongeveer even lang als de Bijbel, maar wel compleet.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:39:32 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98272213
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Er mochten helaas geen foto's genomen worden, als ik dat had geweten was ik gegaan.
jij staat in het fotoboek toch ;).
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:40:15 #275
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98272247
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als versieren niet zo makkelijk gaat #129: met checklisten

Mera's verslag is ongeveer even lang als de Bijbel, maar wel compleet.
THANKS
Een gedicht over Maanvis
pi_98272250
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nou maanvis, jouw eigen fotoboek is wel nogal karig :P
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:40:43 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98272281
Sjonge jonge hij heeft het weer voor elkaar hoor.

Er was zo'n jongen op de middelbare school waar ik mee omging. En telkens weer had ie een vriendin en dat is zo gebleven ook. Alweer een nieuwe.
C'est la vie
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:41:31 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98272325
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nou ik ga die binnenkort weer sluiten leek me voor de vaste mensen in dit topic wel leuk als ze eens zouden zien hoe ik er uit zag.
C'est la vie
pi_98272349
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
Sjonge jonge hij heeft het weer voor elkaar hoor.

Er was zo'n jongen op de middelbare school waar ik mee omging. En telkens weer had ie een vriendin en dat is zo gebleven ook. Alweer een nieuwe.
Steel zijn vriendin })
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:42:30 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98272374
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Steel zijn vriendin })
Ik wil Bosmans vriendin heulemaal niet. En andersom vast ook niet.
C'est la vie
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:44:10 #281
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98272473
quote:

je kan proberen emailadressen waarvan je vermoed dat het hem zou kunnen zijn(bijvoorbeeld :
voornaamachternaam@hotmail.com
voornaam.achternaam@live.com
voornaam-achternaam@msn.com etc, etc,etc,etc en alle mogelijke combinaties)

en dan tik je die in in het zoekvenster van facebook. en als zijn profiel als zoekresultaat komt, heeft hij dus die email aan facebook ook bekend gemaakt.

en dan kan je hem emails gaan sturen

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
ja nou, ik heb gewoon helemaal niets te melden.

en ik heb nu wel alles gelezen sinds de meet, ik heb nog een hele pagina erbij gezien met 'dingen' over mij.
wat dingen daarover:
@ ook gek: het was geen taktiek om chickies te hosselen hier, aan dat soort dingen denk ik hier niet, ik heb geen taktiek
ik doe gewoon wat ik wil. en ik heb niets te melden

en nog veel meer, maar ik kan er nu even niet opkomen.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik lust geen cola en fanta Godshand
ik ook niet, er zit prik en koolzuur enzo in . maar ik heb het idee dat hoe ouder je wordt, hoe minder het een afknapper is dat je niet van prik houdt.

andersom geld het wel voor koffie. tegenwoordig moet je koffie kunnen drinken ofzoiets. iedereen heeft koffieverslaving. volgensmij is het status-quo

en ik dacht dat voor Echt Barwerk (legaal enzo bij echte bedrijven) iets nodig was van een mbo sociaal hygiene certificaat ofzoiets.
pi_98272520
quote:
Bloedbad.
pi_98272567
ik zit hier toch lekker aan de safari cola :)
pi_98272590
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

andersom geld het wel voor koffie. tegenwoordig moet je koffie kunnen drinken ofzoiets. iedereen heeft koffieverslaving. volgensmij is het status-quo
Thee kan ook nog. In bedrijven heb je koffie&thee, en veel meisjes willen nog wel eens groene thee of mintthee met zo'n grote kamerplant in een kokend glas water :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:47:20 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98272653
Nou ja de man had altijd geld zal er ook wel wat mee te maken hebben.
C'est la vie
pi_98272668
He, hij is er weer :P

Wat ook kan is de naam zoeken in google afbeeldingen. Is het het goeie plaatje, kom je weer een stap verder.

Alleen wat daarna weet ik eigenlijk niet :P
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:51:06 #287
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98272854
ja maar MLiG
jij hebt zo'n vreemde levensstijl met dat 4 of 5 jaar in het volledige niets

jij zou hele facebookpagina's en blogs kunnen oprichten en dat dan voor aandacht gebruiken

misschien komen er dan wel mensen van de televisie of van de radio je dingen aanbieden
pi_98272876
Mijn kat is eindelijk bekomen van de shock van de vreemde man , ze is nu wat actiever, die was echt bang.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:51:45 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98272885
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja maar MLiG

jij zou hele facebookpagina's en blogs kunnen oprichten en dat dan voor aandacht gebruiken

misschien komen er dan wel mensen van de televisie of van de radio je dingen aanbieden
Wat aanbieden precies? Een baan? Want anders ga ik dat ook doen.
C'est la vie
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:51:47 #290
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98272888
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Thee kan ook nog. In bedrijven heb je koffie&thee, en veel meisjes willen nog wel eens groene thee of mintthee met zo'n grote kamerplant in een kokend glas water :')
groene thee is vies, netzoals early grey en earl grey.

iedereen drinkt koffie tegenwoordig, en dan praten ze zo over hun koffiebehoeften s'ochtends vroeg. en dan val je heel snel buiten de boot als je geen koffie drinkt.

voor de interacties en status is het belangrijker om koffie te drinken dan thee, fanta en cola.
pi_98272954
ik drink gewoon thee, koffie is niet om te zuipen }:|
pi_98272982
Koffie gaat nog wel, cappucino. Maar kan niet teveel sterke krijgen, heb ik snel last van maag (darm) klachten...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_98273028
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Hij post hier wel minder, dat lijkt me een goed teken, toch?
Finally, someone let me out of my cage
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:55:32 #294
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98273093
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja maar MLiG

nee dat kan niet. en voor wat dan? een rampenprogramma? het valt allemaal wel mee hoor! zo erg is het ook niet.

dan kan ik ook zeggen:
ja maar lanterfanteraar.
jij hebt zon goede taktiek om dingen uit het leven voor elkaar te krijgen. je bent best slim, en dan denk je over alles na.
jij zou alles voor elkaar kunnen krijgen wat je wilt.
pi_98273151
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bloedbad.
_O-
pi_98273563
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn kat is eindelijk bekomen van de shock van de vreemde man , ze is nu wat actiever, die was echt bang.
Wat heeft De Vreemde Man met de Kat gedaan?
pi_98273577
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:55 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

jij zou alles voor elkaar kunnen krijgen wat je wilt.

My mommy used to say that :)
maar niet dus ;(
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:04:01 #298
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98273585
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:54 schreef minibeer het volgende:

[..]

Hij post hier wel minder, dat lijkt me een goed teken, toch?
ik post niets omdat ik niets te melden heb.
ik heb 2 plannen, die ik wegens wazige redenen nog niet kan uitvoeren

A. school oppakken, en dan komt misschien sociaal leven vanzelf wel.
B. zelf compleet veranderen. (met oefening en strak blijven kijken, en al me acties eerst gaan doordenken wat het beste is om te doen, ipv me eerste vastgeroeste impulsen/gewoontes te doen ).

omdat het allemaal een grote stap is. doe ik nu C. C = helemaal niets, en wachten.
pi_98273686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik post niets omdat ik niets te melden heb.
ik heb 2 plannen, die ik wegens wazige redenen nog niet kan uitvoeren

A. school oppakken, en dan komt misschien sociaal leven vanzelf wel.
B. zelf compleet veranderen. (met oefening en strak blijven kijken, en al me acties eerst gaan doordenken wat het beste is om te doen, ipv me eerste vastgeroeste impulsen/gewoontes te doen ).

omdat het allemaal een grote stap is. doe ik nu C. C = helemaal niets, en wachten.
Doe eens een gok naar die wazige redenen.
pi_98273852
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat heeft De Vreemde Man met de Kat gedaan?
Waarschijnlijk Heeft Lola de Vreemde Man Naast Bed Zien Liggen En Was Daarvan Geschrokken.
De Volgende Dag Meegenomen naar Slaapkamer, En toen keek ze steeds naar de plek waar hij lag en was wat angstiger . Mijn kat is niet zo'n held
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')