Die Colombiaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:16 schreef Axel1988 het volgende:
Mh, wederom zeer triest wielrennieuws... wat is dat toch dit jaar... net nu ik zelf binnenkort ga kijken naar de Tour....
*oeps, zeer offtopic besef ik nu
Ja die idd; ingereden op een groep supporters; dus ik ben gewaarschuwd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:18 schreef Halcon het volgende:
Is toch die kerel die toen verrassend de bolletjestrui pakte in de Tour? Paar jaar terug. Nog weleens zien fietsen in de 8 van Chaam (tenminste, als hij het is).
Bedankt, deelnemer, je hebt toch gelijk gehad, dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Verliefd worden, verliefd zijn, eerst uitstellen en dan tot diep in de nacht studeren en toch slagen. Wel knap.
Haha, jullie zitten elkaar voorturend te plagen. Het lijkt wel een amerikaanse comedie.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef Axel1988 het volgende:
Oew yeah; ik ga nu de stad in; vanaaf ff helemaal kapot gaan met een gezellige groep. Tot snel!
Dat zou geweldig zijn. Niet zo bang en onzeker joh, dat kun je best leren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh makkelijk?
ben zowat non-stop bezig geweest vandaag met zoeken, maar één ding gevonden en niet eens in iets "hips"..
maar je hebt dan sowieso aanspraak van leeftijdsgenoten en .. ja het is echt helemaal ideaal voor een versierbasis.
Volgens mij verwart ze bepaalde gevoelens met elkaar. Aandacht, liefde, seks, intimiteitquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef formerjellybean het volgende:
huh ze houdt niet van geile mensen , maar loopt hier vaak te vragen om de handelingen
Dat zal best . Het stormt hier en denk aan tentjes in Duinrellquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij verwart ze bepaalde gevoelens met elkaar. Aandacht, liefde, seks, intimiteit
Vol medelijden zie ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zal best . Het stormt hier en denk aan tentjes in Duinrell
Tegenstrijdigheid kent geen tijd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef formerjellybean het volgende:
huh ze houdt niet van geile mensen , maar loopt hier vaak te vragen om de handelingen
mmm zo raar is dat niet zulke gedachten. Die heb ik ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Daalder82 het volgende:
Hoi mensen: ik ben er nog steeds. Laatste delen niet gelezen, ik voel me nu moe en kut ... Het gaat weer eens matigjes, waar zijn mijn ballen gebleven? Hoe moeilijk is het nu om vreemde mensen/vrouwen aan te spreken... Het lijkt net alsof de gedachten "achteraf was dat niet zo handig geweest.." bij mij ook komen voordat ik überhaupt iets uitvoer.
Ik begrijp niet waarom het bij de meet zo goed ging en dan ga ik weer twijfelen aan mezelf, misschien zit het hierboven toch net iets anders in elkaar dan bij anderen (of die durven meer schijt te hebben), ik zou toch niet voor jan lul de diagnose van lichte autisme (pdd-nos) gekregen hebben toen. Of het kwam misschien doordat mensen van de groep elkaar nog niet goed kenden... En dan ga ik weer twijfelen
.
Anyway, ik heb in ieder geval me net ingeschreven op kamernet, misschien dat ik later op Fok! een topic open zodat ik nog eens hier van deze kamer af kom, dan kan ik in ieder geval rustig achter de computer zitten ....![]()
nadenken... Of gewoon doen en de gedachten afvechten, analyseren doe ik maar achteraf (dit is voor mij gemakkelijk gedacht)...
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, ik heb het een beetje gehad met mezelf nu (geen rare gedachten maar extreme frustratie)... Maar zit nog niet op het breekpunt.
Fuck, hoe moet ik ooit aan een relatie komen met deze gedachten![]()
![]()
Edit: deze gedachte "achteraf was dat niet zo handig geweest.." kwam kort bij me op voordat ik op invoeren drukte, dit lijkt me niet gezond...
Daarom kleine stapjes niet te veel willen in een keerquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Zal die gedachten eens uit je meppen![]()
![]()
Het is toch het meeste gewoon ondernemen maar als je het niet gewend bent zul je er even meer moeite mee hebben .
Ik denk dat een paar slechte ervaringen toen ik jong en nog naïever wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Zal die gedachten eens uit je meppen![]()
![]()
Het is toch het meeste gewoon ondernemen maar als je het niet gewend bent zul je er even meer moeite mee hebben .
Verkeerd verwachtingspatroon -> bang om eraan te beginnen. Dood zonde, ik wil het verwachtingspatroon weg hebben, dat is nergens voor nodig...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's nooit goed. Open deur: bij het begin beginnen....
Goed weer van je te horen man. Vroeg me al af waar je gebleven was. Op de meet was je inderdaad zeer relaxt en best scherp. Je kwam wat onwennig over, maar ja, geef jou eens ongelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Daalder82 het volgende:
Hoi mensen: ik ben er nog steeds. Laatste delen niet gelezen, ik voel me nu moe en kut ... Het gaat weer eens matigjes, waar zijn mijn ballen gebleven? Hoe moeilijk is het nu om vreemde mensen/vrouwen aan te spreken... Het lijkt net alsof de gedachten "achteraf was dat niet zo handig geweest.." bij mij ook komen voordat ik überhaupt iets uitvoer.
Ik begrijp niet waarom het bij de meet zo goed ging en dan ga ik weer twijfelen aan mezelf, misschien zit het hierboven toch net iets anders in elkaar dan bij anderen (of die durven meer schijt te hebben), ik zou toch niet voor jan lul de diagnose van lichte autisme (pdd-nos) gekregen hebben toen. Of het kwam misschien doordat mensen van de groep elkaar nog niet goed kenden... En dan ga ik weer twijfelen
.
Anyway, ik heb in ieder geval me net ingeschreven op kamernet, misschien dat ik later op Fok! een topic open zodat ik nog eens hier van deze kamer af kom, dan kan ik in ieder geval rustig achter de computer zitten ....![]()
nadenken... Of gewoon doen en de gedachten afvechten, analyseren doe ik maar achteraf (dit is voor mij gemakkelijk gedacht)...
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, ik heb het een beetje gehad met mezelf nu (geen rare gedachten maar extreme frustratie)... Maar zit nog niet op het breekpunt.
Fuck, hoe moet ik ooit aan een relatie komen met deze gedachten![]()
![]()
Edit: deze gedachte "achteraf was dat niet zo handig geweest.." kwam kort bij me op voordat ik op invoeren drukte, dit lijkt me niet gezond...
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Verkeerd verwachtingspatroon -> bang om eraan te beginnen. Dood zonde, ik wil het verwachtingspatroon weg hebben, dat is nergens voor nodig...
Zoiets als http://i.imgur.com/S24qZ.png maar misschien dan wel erger...
Dat gedachtepatroon kan je doorbreken door eraan te beginnen. Hoe cliche maar hoe meer je aan het verwachtingspatroon blijft aanpassen hoe meer het een eigen leven gaat leiden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Verkeerd verwachtingspatroon -> bang om eraan te beginnen. Dood zonde, ik wil het verwachtingspatroon weg hebben, dat is nergens voor nodig...
Zolang je er niet aan begint, blijf je hangen in dat gedachtenpatroon. Je moet je daar echt overheen zetten en gewoon eens beginnen. Dan kan het ook misgaan natuurlijk, maar het komt zeker niet goed als je niet begint er werk van te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Zoiets als http://i.imgur.com/S24qZ.png maar misschien dan wel erger...
Geen idee of dat bij daalder ook zo is. Maar als je door hebt dat je in zo'n patroon zit is het eigenlijk al te laat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat gedachtepatroon kan je doorbreken door eraan te beginnen. Hoe cliche maar hoe meer je aan het verwachtingspatroon blijft aanpassen hoe meer het een eigen leven gaat leiden.
PS Ik ben Jersey Shore aan het kijken en Ron is een serieuse debiel zo dat moest ik even kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |