Nog steeds diezelfde gozer?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zal ik nou nog een bericht sturen? Ik ben zo verliefd en zo iemand is zo zeldzaam.
Gewoon blijven sturen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zal ik nou nog een bericht sturen? Ik ben zo verliefd en zo iemand is zo zeldzaam.
Nee , ga een filmpje kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Money en happy zijn geslaagdquote:
Het is bijna een week geleden, ik schrok zo van de datum vandaag. Er komen telkens dagen bij en straks is het echt een week geleden van mijn geliefde.quote:
Stuur een berichtje hup gewoon doen niet nadenkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het is bijna een week geleden, ik schrok zo van de datum vandaag. Er komen telkens dagen bij en straks is het echt een week geleden van mijn geliefde.
Precies. Reageert hij niet, dan stuur je er nog eentje...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stuur een berichtje hup gewoon doen niet nadenken
En wil hij dan nog niet luisteren, zet er dan een spambot op, elke 2 minuten een bericht, kan hij niet omheenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Reageert hij niet, dan stuur je er nog eentje...
Dat dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat bombardeer zijn mail dan vergeet die je zeker niet
Jouw toon is te sarcastisch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Reageert hij niet, dan stuur je er nog eentje...
Zo doe je dat inderdaad! Hoe extremer het wordt, hoe groter de kans dat hij gaat reageren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wil hij dan nog niet luisteren, zet er dan een spambot op, elke 2 minuten een bericht, kan hij niet omheen
Ja, vooral doen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
2 binnen 'n week? Als je echt interesse hebt dan stuur je er minimaal twee per half uur!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jouw toon is te sarcastisch.
maar 2 binnen 1 week? is dat 2much? ( die 2de dan met mijn nr erin)
Als hij niet reageert, probeer het dan op een andere manierquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
Leuk. Nu weet ik niet meer wie serieus is. Alleen dat Halcon niet serieus is.
De openbare executie van haar woning ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kreeg trouwens een brief van m'n ex in de bus met een uitnodiging van iets openbaars. Had ik niet meer op gerekend
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
Vraag hem of hij weer handelingen met je wil doen , want je mist zijn handelingen
Als je het toch niet serieus neemt, kap dan ook met het stellen van je domme vragen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
Leuk. Nu weet ik niet meer wie serieus is. Alleen dat Halcon niet serieus is.
en mail heb ik niet kunnen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |