Ze wil serieus genomen worden dat is het probleemquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je het toch niet serieus neemt, kap dan ook met het stellen van je domme vragen.
Wil je er naartoe of heb je zoiets van liever nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kreeg trouwens een brief van m'n ex in de bus met een uitnodiging van iets openbaars. Had ik niet meer op gerekend
Dan reageert Hij helemaal niet meer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Nog beter laat hem dit topic lezen
Die jongen heeft recht om te weten waar hij aan begint als hij nog interesse heeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan reageert Hij helemaal niet meer.
Zout of zoet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
oei dan haal ik alvast de popcorn
Haha, nee, ik ga niet in het openbaar zeggen ivm de privacy. Zij is namelijk de ex waar ik 5 jaar geleden wat mee heb gehad, maar altijd nog gewoon contact mee ben blijven houden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
De openbare executie van haar woning ?
Hey twee zielen een gedachte.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
oei dan haal ik alvast de popcorn
MLIG kroop uit zijn holletje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Maanvis het volgende:
oja er was toch zo'n meeting in utreg, hoe is die afgelopen?
Schijnt weg goed gegaan te zijn, ik was er alleen zelf niet bijquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Maanvis het volgende:
oja er was toch zo'n meeting in utreg, hoe is die afgelopen?
en wat nog meer? Verslag + foto's staan toch ergens?quote:
Ja en neequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en wat nog meer? Verslag + foto's staan toch ergens?
Er mochten helaas geen foto's genomen worden, als ik dat had geweten was ik gegaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ok maar ik weet niet wanneer die meet wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er waren wel een paar uitgebreide verslagen geschreven, weet alleen niet in welk deel ze staan.
Een goeie gok is 1 of 2 dagen na de meet
Als versieren niet zo makkelijk gaat #129: met checklistenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij staat in het fotoboek tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Er mochten helaas geen foto's genomen worden, als ik dat had geweten was ik gegaan.
THANKSquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als versieren niet zo makkelijk gaat #129: met checklisten
Mera's verslag is ongeveer even lang als de Bijbel, maar wel compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |