Lukt het nietquote:Op zondag 19 juni 2011 12:54 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
BIJNA!
Nog een week en dan vakantie.![]()
Wat lukt niet?quote:
Check dit:quote:
quote:
Nee dus.quote:
Jealousy is a bitch.quote:
quote:
Ik ben niet jaloers op jouw verslaving waar je maar niet vanaf weet te komen zo te zien.quote:
Vertel eens over die verslaving.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op jouw verslaving waar je maar niet vanaf weet te komen zo te zien.
Ontkenning is niet goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vertel eens over die verslaving.
Dat is het mooie aan cabaretiers, ze zijn zo'n beetje onschendbaar, omdat ze altijd terug kunnen vallen op: "Het is maar een grap."quote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Jon Stewart is een held
http://www.huffingtonpost(...)4.html?ref=fb&src=sp
Da's reclamequote:Op maandag 20 juni 2011 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.nu.nl/reizen/2(...)igheid-in-bosch.html
Cabaretiers mochten toch onthoofd worden van de islam?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:55 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan cabaretiers, ze zijn zo'n beetje onschendbaar, omdat ze altijd terug kunnen vallen op: "Het is maar een grap."
Maar ondertussen zijn ze zo'n beetje de enigen die zonder gevolgen allerlei bullshit aan de kaak kunnen stellen.
Dat mochten alle ongelovige honden toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 06:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Cabaretiers mochten toch onthoofd worden van de islam?
Ja, maar cabaretiers in het bijzonder.quote:Op maandag 20 juni 2011 07:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat mochten alle ongelovige honden toch?
Dat komt omdat ze het niet leuk vinden met iemand geconfronteerd noemt die ze openlijk gewoon smerige haatbaarden noemt.quote:Op maandag 20 juni 2011 07:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar cabaretiers in het bijzonder.
Klopt. Daarom vind ik het ook geen leuk volkje.quote:Op maandag 20 juni 2011 07:50 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze het niet leuk vinden met iemand geconfronteerd noemt die ze openlijk gewoon smerige haatbaarden noemt.
Jij bent homo.quote:
Verklaart een hoop.quote:
Dat wel ja.quote:
OH snap!quote:
Hey daar is de andere helft.quote:
Stel, dat zou zo zijn, hè. Dan kunnen wij nog zeggen dat we iemand hebbenquote:
Ik vind het zo leuk dat jij altijd fucking hard gedisst wordt en dan toch door probeert te gaan.quote:
Met je verslavingquote:Op maandag 20 juni 2011 08:35 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat jij altijd fucking hard gedisst wordt en dan toch door probeert te gaan.
Ik heb inderdaad een ernstige verslaving.quote:
Wat lul jij nou weer.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:35 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat jij altijd fucking hard gedisst wordt en dan toch door probeert te gaan.
Nee, als jij wordt gedisst dan ga je door omdat je het waarschijnlijk niet inziet dat je gedisst bent. Dat is niet om trots op te zijn, dat is een handicap.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word nooit gedisst, ik zit altijd op anderen te pissen.
Als het niet als zodanig gekwalificeerd kan worden is het niet goed genoeg he, beter je best doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, als jij wordt gedisst dan ga je door omdat je het waarschijnlijk niet inziet dat je gedisst bent. Dat is niet om trots op te zijn, dat is een handicap.
Je wordt nu net zo wanhopig om je gelijk te halen als Dries Roelvink en Henny Huisman om aandacht te krijgen, dat wil je toch niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als het niet als zodanig gekwalificeerd kan worden is het niet goed genoeg he, beter je best doen.
Ik heb altijd gelijk, dat hoef ik niet te halen.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je wordt nu net zo wanhopig om je gelijk te halen als Dries Roelvink en Henny Huisman om aandacht te krijgen, dat wil je toch niet?
Dan werk je zwaar onder je niveau als je altijd gelijk hebt. In de rechtzaal zou je miljoenen kunnen verdienen.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk, dat hoef ik niet te halen.
En dan wordt er nog beweerd dat vrouwen altijd geld willen, rare wereld.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan werk je zwaar onder je niveau als je altijd gelijk hebt. In de rechtzaal zou je miljoenen kunnen verdienen.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan wordt er nog beweerd dat vrouwen altijd geld willen, rare wereld.
Smerige fetishes van jequote:Op maandag 20 juni 2011 08:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
ik zit altijd op anderen te pissen.
Weet jij haar username?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
BDH, wist jij dit:
Arma vindt FOK! leuk.
· Vind deze pagina leuk
ik dacht coban, maar dat is ze nietquote:
quote:
Ja, alsof we zelf niet wisten dat het een autistenschool wasquote:Op maandag 20 juni 2011 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Serieus op wat voor autistenschool zaten jullie. Allemaal fokkers daar.
Toffe naam trouwens.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:24 schreef bijdehand het volgende:
maakt ze zelf een typo... confused_boobs
Waarom?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Ligt wel aan het niveau hoor. Allemaal vwo/gymnasium enzo daar.![]()
Nu heb ik medelijden met jullie.
Ik word slapend rijk. BEAT THAT!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Waarom?Omdat wij later veel geld gaan verdienen?
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:44 schreef BarrieButsers het volgende:
KK je doet net alsof je al binnen bent. Je moet nog weet ik het hoeveel jaar, in die paar jaar kan er nog veel gebeuren.En net alsof vwo direct verbonden is aan een dik salaris.
Ownee na al dat bieren wordt je natuurlijk sowieso al manager.
Ik dacht al wat ben je lelijk van dichtbij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:22 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij laat je zo makkelijk trollen he.
Ben ik ook. Maar ik heb tenminste geen kut waar je 5 broodjes beenham van kunt snijden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht al wat ben je lelijk van dichtbij.
Pak er even een bron bij waar ik dat beweer, desnoods een Youtubefilmpje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:32 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar ik heb tenminste geen kut waar je 5 broodjes beenham van kunt snijden.
En nu zeggen dat je die opmerking niet serieus neemt. In deze topic reeks heb je dat argument van dik verdienen etc. al zeker tien keer genoemd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:22 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij laat je zo makkelijk trollen he.
Problem?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:32 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar ik heb tenminste geen kut waar je 5 broodjes beenham van kunt snijden.
Dan kan ik er alsnog mee trollen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En nu zeggen dat je die opmerking niet serieus neemt. In deze topic reeks heb je dat argument van dik verdienen etc. al zeker tien keer genoemd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Pak er even een bron bij waar ik dat beweer, desnoods een Youtubefilmpje.
Check de pi.quote:
Zullen we gezellig samen met onze kutjes flubberen?quote:
Ja en er net zo goed serieus over zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dan kan ik er alsnog mee trollen.
[..]
[..]
Check de pi.
Altijd gezelligquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zullen we gezellig samen met onze kutjes flubberen?
Tofquote:
Trollen en kloons.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wie kijkt er nou in godsnaam ooit naar een pi?
Bij mij lijkt het soms net alsof het tochtquote:
Ik dacht wat waait het toch, maar dat ben jij!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij mij lijkt het soms net alsof het tocht
Ga de volgende keer eens staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht wat waait het toch, maar dat ben jij!Ik moet steeds terugwapperen om de wind tegen te houden.
Ik deed het en m'n hele inboedel waaide weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga de volgende keer eens staan.Dan kunnen we naar elkaar wapperen
Oh shit, nu hoop ik voor jou dat het dan in ieder geval naar de goede kant aan het einde van je straat waaide.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik deed het en m'n hele inboedel waaide weg.
Ik heb wel tegen mijn verzekering gezegd dat het nou op 2 adressen is, maar de straat had ik geen rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh shit, nu hoop ik voor jou dat het dan in ieder geval naar de goede kant van je straat was.
Kut dat is niet zo mooi.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb wel tegen mijn verzekering gezegd dat het nou op 2 adressen is, maar de straat had ik geen rekening mee gehouden.
Nouja komt wel weer goed.quote:
Ik had vanmiddag lunch op m'n werk, ik dacht wat heb ik toch tussen m'n broodje zitten, waren het m'n eigen lippen die was ik vergeten op te rollen.quote:
Oke bedankt Tux, ik kan vanaf nu niet meer normaal een broodje rosbief eten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag lunch op m'n werk, ik dacht wat heb ik toch tussen m'n broodje zitten, waren het m'n eigen lippen die was ik vergeten op te rollen.
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke bedankt Tux, ik kan vanaf nu niet meer normaal een broodje rosbief eten.
WTF did I read...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij mij lijkt het soms net alsof het tocht
Ik ga nooit meer broodjes rosbief met je eten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag lunch op m'n werk, ik dacht wat heb ik toch tussen m'n broodje zitten, waren het m'n eigen lippen die was ik vergeten op te rollen.
Waarom diequote:
Ik heb er wel respect voor hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |