Ja en er net zo goed serieus over zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dan kan ik er alsnog mee trollen.
[..]
[..]
Check de pi.
Altijd gezelligquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zullen we gezellig samen met onze kutjes flubberen?
Tofquote:
Trollen en kloons.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wie kijkt er nou in godsnaam ooit naar een pi?
Bij mij lijkt het soms net alsof het tochtquote:
Ik dacht wat waait het toch, maar dat ben jij!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij mij lijkt het soms net alsof het tocht
Ga de volgende keer eens staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht wat waait het toch, maar dat ben jij!Ik moet steeds terugwapperen om de wind tegen te houden.
Ik deed het en m'n hele inboedel waaide weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga de volgende keer eens staan.Dan kunnen we naar elkaar wapperen
Oh shit, nu hoop ik voor jou dat het dan in ieder geval naar de goede kant aan het einde van je straat waaide.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik deed het en m'n hele inboedel waaide weg.
Ik heb wel tegen mijn verzekering gezegd dat het nou op 2 adressen is, maar de straat had ik geen rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh shit, nu hoop ik voor jou dat het dan in ieder geval naar de goede kant van je straat was.
Kut dat is niet zo mooi.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb wel tegen mijn verzekering gezegd dat het nou op 2 adressen is, maar de straat had ik geen rekening mee gehouden.
Nouja komt wel weer goed.quote:
Ik had vanmiddag lunch op m'n werk, ik dacht wat heb ik toch tussen m'n broodje zitten, waren het m'n eigen lippen die was ik vergeten op te rollen.quote:
Oke bedankt Tux, ik kan vanaf nu niet meer normaal een broodje rosbief eten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag lunch op m'n werk, ik dacht wat heb ik toch tussen m'n broodje zitten, waren het m'n eigen lippen die was ik vergeten op te rollen.
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke bedankt Tux, ik kan vanaf nu niet meer normaal een broodje rosbief eten.
WTF did I read...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij mij lijkt het soms net alsof het tocht
Ik ga nooit meer broodjes rosbief met je eten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag lunch op m'n werk, ik dacht wat heb ik toch tussen m'n broodje zitten, waren het m'n eigen lippen die was ik vergeten op te rollen.
Waarom diequote:
Ik heb er wel respect voor hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |