Weet jij haar username?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
BDH, wist jij dit:
Arma vindt FOK! leuk.
· Vind deze pagina leuk
ik dacht coban, maar dat is ze nietquote:
quote:
Ja, alsof we zelf niet wisten dat het een autistenschool wasquote:Op maandag 20 juni 2011 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Serieus op wat voor autistenschool zaten jullie. Allemaal fokkers daar.
Toffe naam trouwens.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:24 schreef bijdehand het volgende:
maakt ze zelf een typo... confused_boobs
Waarom?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Ligt wel aan het niveau hoor. Allemaal vwo/gymnasium enzo daar.![]()
Nu heb ik medelijden met jullie.
Ik word slapend rijk. BEAT THAT!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Waarom?Omdat wij later veel geld gaan verdienen?
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:44 schreef BarrieButsers het volgende:
KK je doet net alsof je al binnen bent. Je moet nog weet ik het hoeveel jaar, in die paar jaar kan er nog veel gebeuren.En net alsof vwo direct verbonden is aan een dik salaris.
Ownee na al dat bieren wordt je natuurlijk sowieso al manager.
Ik dacht al wat ben je lelijk van dichtbij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:22 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij laat je zo makkelijk trollen he.
Ben ik ook. Maar ik heb tenminste geen kut waar je 5 broodjes beenham van kunt snijden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht al wat ben je lelijk van dichtbij.
Pak er even een bron bij waar ik dat beweer, desnoods een Youtubefilmpje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:32 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar ik heb tenminste geen kut waar je 5 broodjes beenham van kunt snijden.
En nu zeggen dat je die opmerking niet serieus neemt. In deze topic reeks heb je dat argument van dik verdienen etc. al zeker tien keer genoemd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:22 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij laat je zo makkelijk trollen he.
Problem?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:32 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar ik heb tenminste geen kut waar je 5 broodjes beenham van kunt snijden.
Dan kan ik er alsnog mee trollen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En nu zeggen dat je die opmerking niet serieus neemt. In deze topic reeks heb je dat argument van dik verdienen etc. al zeker tien keer genoemd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Pak er even een bron bij waar ik dat beweer, desnoods een Youtubefilmpje.
Check de pi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |