quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Altijd zo jammer he, vrouwen die hoofdpijn fakenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je hoe ik mn ex naar zn vrienden kreeg?
Dan was er ergens een hiphop party, wist ik dat zijn vrienden erheen gingen.
Dan ging ik er heel enthousiast over doen zodat hij daarheen wilde. Als we daar dan waren kreeg ik binnen een half uur verschrikkelijke koppijn en ging ik alleen naar huis.
Belachelijk toch
Ook echt met de stalknecht he, het lijkt wel een roman.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoor me toch net een Ang3l-verhaal hier op het werk.
Een kerel is er vandoor met de stalknecht en gaat met hem in Londen wonen. Het arme vrouwtje blijft achter met de kinderen
Klinkt als een boeketromannetje gone bad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Een kerel is er vandoor met de stalknecht en gaat met hem in Londen wonen. Het arme vrouwtje blijft achter met de kinderen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Het kan altijd ergerquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Ja he, maar het is dus allemaal echt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klinkt als een boeketromannetje gone bad.
Ja is het ookquote:
Neequote:
Nee, integendeelquote:
Ik vind dat jij op dit soort vragen gewoon geen antwoord mag gevenquote:
Not gonna happenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat jij op dit soort vragen gewoon geen antwoord mag geven
Je werkt bij de EOD?quote:
quote:
Waarom moet ik dat weten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het nummer, dat moet jij toch weten
Jij bent Techno´s lovebird?quote:
Tijd voor een wet T-shirt contest dusquote:
Ik heb geen regen dus dan kan ik niet meedoenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd voor een wet T-shirt contest dus![]()
Omdat jij uit mijn bouwjaar bent.quote:
Kijk, jij snapt 'm tenminste.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen regen dus dan kan ik niet meedoen
En nu vraag je je af wat je in godsnaam allemaal gedaan hebt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
er zat een hele donkere stugge haar in m'n bh net
Dat moge zo zijn, maar misschien is het niet mijn muzieksmaak?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat jij uit mijn bouwjaar bent.
Duh..met een SP sigquote:
Neequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd voor een wet T-shirt contest dus![]()
Ben jij ook al zo oudquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moge zo zijn, maar misschien is het niet mijn muzieksmaak?
Meh, saaiquote:
Familie van jou zeker?quote:
Echt? Is Barbusse ook zo'n lijk?quote:
Hoe oud dacht je dat ik was dan? Ik begrijp dat het soms door mijn posts lijkt dat ik overkom als een 17-jarige, maar tochquote:
17? Te veel eer. Te veel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe oud dacht je dat ik was dan? Ik begrijp dat het soms door mijn posts lijkt dat ik overkom als een 17-jarige, maar toch
quote:
Puber!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe oud dacht je dat ik was dan? Ik begrijp dat het soms door mijn posts lijkt dat ik overkom als een 17-jarige, maar toch
Soms?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik en MissB zo van zombiefilms houden?quote:
16? 12?quote:
Dat ook /emoquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als het leven!
Het blijft hier R&P hè?
Omdat jullie geen smaak hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik en MissB zo van zombiefilms houden?
Ik heb ze ook gezien en ook ik wil ze hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
Ik heb supermario-allstars ( nee, niet het spel) gezien en nu wil ik ze hebben.
That reminds me!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als het leven!
Het blijft hier R&P hè?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
Ik heb supermario-allstars ( nee, niet het spel) gezien en nu wil ik ze hebben.
En wat is smaak hebben dan? Leg eens uit?quote:
Een standpunt wat het met name in Japan en new orleans goed zal doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:35 schreef clevy het volgende:
yup.. hier hoost ende onwedert het nu ook.. tis maar water
And what is my excuse?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik en MissB zo van zombiefilms houden?
Nee die andere zijn leukerquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn wel heel tof
Ik vind ze ook leuk, en ik ben ook nog niet zo oud.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
And what is my excuse?
Of ben ik ook al fossiel?
Dat valt me van je tegenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moge zo zijn, maar misschien is het niet mijn muzieksmaak?
quote:
quote:
quote:
Ga jij maar weer e.o.a. flauwe comedy kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo waar, filmsmaak is om van te huilen
Ze kunnen zeiken wat ze willen, wij komen uit een goed jaarquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn wel heel tof
Jij weet mijn filmsmaak dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo waar, filmsmaak is om van te huilen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Ga jij maar weer e.o.a. flauwe comedy kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]Dat is uit jouw jeugd heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee steeds dezelfde soort is leukquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga jij maar weer e.o.a. flauwe comedy kijken
Ik weet van haar alleen dat ze ook van zombiefilms houdt. Verder niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als die net zo slecht is als die van miss
Ach, hier mag datquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso, de smaak van anderen afzeiken
Maltaquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, hier mag datJij met je eeuwige chocolade
![]()
Je bent wel een beetje een zeikstraal ineens he..quote:
Singles is toch bedoeld om anderen de grond in te stampen zodat je jezelf eindelijk geweldig kunt vinden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, hier mag datJij met je eeuwige chocolade
![]()
Ineensquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een zeikstraal ineens he..
Is dat zo ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Singles is toch bedoeld om anderen de grond in te stampen zodat je jezelf eindelijk geweldig kunt vinden?
Constant dezelfde jaloerse twatsquote:
Ga je je daar echt beter van voelen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Singles is toch bedoeld om anderen de grond in te stampen zodat je jezelf eindelijk geweldig kunt vinden?
Tegen mijquote:
Daarom zit ik hier al 5 jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. Om even te vergeten dat je eigenlijk een heel normaal mens bent zoals ieder ander.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We vinden het ook heel tof dat jij je voortdurend beschikbaar stelt om je af te laten branden ter meerdere glorie van de restquote:
Hier lijkt het ook door te brekenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb nog geen zonnetje gezien. Hoewel
Geweldig? dat dekt de lading nog niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zon op die manierquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier lijkt het ook door te brekenEindelijk!
HIj liegt over zijn leeftijd tegen jequote:
Maar jij voelt je toch altijd fantastisch enz?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Geweldig? dat dekt de lading nog niet.![]()
Ik wil er graag op reageren, maar dan gaan mensen weer jaloers doen tegen mij...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier lijkt het ook door te brekenEindelijk!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HIj liegt over zijn leeftijd tegen je
Nee hoor, je mag best zeggen dat het op malta mooi weer is en jij straks weer een terrasje gaat pakken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil er graag op reageren, maar dan gaan mensen weer jaloers doen tegen mij...![]()
Nee johquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil er graag op reageren, maar dan gaan mensen weer jaloers doen tegen mij...![]()
nee hoor ik ben niet zo bijzonder. Ik voel me wel goed, gezond en gelukkigquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij voelt je toch altijd fantastisch enz?
Krijg wat, jij bent non stop jaloersquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag best zeggen dat het op malta mooi weer is en jij straks weer een terrasje gaat pakken.
Wij zijn echt niet jaloers
Jij stuurt altijd foto's om mij jaloers te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijg wat jij bent non stop jaloers
Okequote:
Jij bent jaloers omdat haar tieten groter zijn dan de jouwe?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij stuurt altijd foto's om mij jaloers te maken.
op het strand liggen met het besef dat je daarna moet werken, ik zou in bed blijven denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga zo, voordat ik ga werken, eerst even naar het strandEn na werk op een terrasje zitten
Troost je voorlopig ga ik niet meer maccenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij stuurt altijd foto's om mij jaloers te maken.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent jaloers omdat haar tieten groter zijn dan de jouwe?
Leukquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga zo, voordat ik ga werken, eerst even naar het strandEn na werk op een terrasje zitten
Nee, tietenpics stuurt ze dan weer nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent jaloers omdat haar tieten groter zijn dan de jouwe?
Hee! Dat is niet liefquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke![]()
want voor de apothecaris wil je er netjes uit zien hequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukIk ga mezelf straks lekker insmeren, aankleden en op naar de apotheek en de drogist
De zon breekt door
Naar jou niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, tietenpics stuurt ze dan weer niet
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, tietenpics stuurt ze dan weer niet naar mij
Goed van mij hequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Stil nou julliequote:
Dat vind ik dan weer zo jammer van zo´n mooie dag.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
op het strand liggen met het besef dat je daarna moet werken, ik zou in bed blijven denk ik
Het is meer dat m'n huid wat droog is...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef clevy het volgende:
[..]
want voor de apothecaris wil je er netjes uit zien he
Pauze.quote:
Oh, wat jammer voor jequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel plezierquote:
Hier doet toch niemand aan solo-krassen?quote:
Weer zo´n emo....quote:
Verstandig. Van Mac-voedsel ga je stinken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Troost je voorlopig ga ik niet meer maccen
Ik weet het niet. Ik ben nog vrij nat achter de oren wat deze reeks betreft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier doet toch niemand aan solo-krassen?
Is ze nog/weer single?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:09 schreef HeatWave het volgende:
. Heb net mijn allereerste vriendinnetje gevonden
.
En heb je al wat met haar afgesproken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:09 schreef HeatWave het volgende:
. Heb net mijn allereerste vriendinnetje gevonden
.
Vrij uniek ja... regen in Nederland...quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik word echt zo enorm duf van het getik van regen tegen de ruitenzit zowat te knikkebollen.
Ik heb nog geen idee, zou wel een stunt zijnquote:
Zei ik dat danquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vrij uniek ja... regen in Nederland...
Neequote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Zeg HeatWave, had jij niet ooit een FoBo vol lekkere roodharige wijven?
Daarom jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, zou wel een stunt zijn.
zo had ik laatst een hele leuke date, omdat ze mij vond op hyvesquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, zou wel een stunt zijn.
en heeft ze je daar ook weer teruggebracht?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
zo had ik laatst een hele leuke date, omdat ze mij vond op hyves
Nee heb haar in de kroeg gelatenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:51 schreef clevy het volgende:
[..]
en heeft ze je daar ook weer teruggebracht?
het was niet lvt dusquote:
Je had over haar heen gekotst?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben weleens ietwat onhandig
Ja, je had haar in de kroeg achtergelaten.... Dus kan toch dat je uit schaamte van het kotsen was weggerend?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zei ik net wat ik heb gedaan.
alles kan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, je had haar in de kroeg achtergelaten.... Dus kan toch dat je uit schaamte van het kotsen was weggerend?
Kan je toch op rekening doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
Crap, ik dacht ik ga vanuit oma even langs de apotheek om m'n recept op te halen. Wordt niet meer vergoed en ik had geen geld mee. Kan ik zo weer terug
Die kerels ook altijd.quote:
Nou nee hoor.quote:
Dat laatste.. Iemand al een keer zoiets meegemaakt? Lijkt me wel vet lullig..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom laat je een date achter?
Te dronken? Stond ze te zoenen met een ander?
Ik wilde het net vragenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:28 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat laatste.. Iemand al een keer zoiets meegemaakt? Lijkt me wel vet lullig..
welke dag was dat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, dag ervoor bij vrijrijden.
Toen was er nog zon
Volgens mij doen gewoon steeds minder bedrijven dat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben ze dat daar nog niet uitgevonden dan in die achterhoek?
Jawel. Maar de apotheek doet dat niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben ze dat daar nog niet uitgevonden dan in die achterhoek?
Logisch met al die wanbetalers tegenwoordigquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij doen gewoon steeds minder bedrijven dat.
De details!quote:
Juist, de sappige!quote:
Ja precies.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Logisch met al die wanbetalers tegenwoordig
Apotheek toch wel, kan je acceptgiro laten opsturen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij doen gewoon steeds minder bedrijven dat.
Zondag de 12. Geen idee, misschien wel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
welke dag was dat?
mijn auto zien staan?
Dat verhaal heb ik toch weleens verteldquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom laat je een date achter?
Te dronken? Stond ze te zoenen met een ander?
Weet ik niet, ik kom eigenlijk nooit bij de apotheekquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Apotheek toch wel, kan je acceptgiro laten opsturen.
Oei! Fail!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik toch weleens verteld
mijn vrienden waren daar ook.. haar vrienden ook... dus beide hingen we ook wat met onze eigen vrienden rond....kwam ze weer ff langs voor een dansje oid.. of stond ik weer ff bij haar... .
op een gegeven moment liep ik met een aantal vrienden richting huis...... eigenlijk pas ergens op de helft kwam ik erachter dat er iets ontbrak
mijn wagen stond er vanaf donderdag dus als je bij de profile tent bent geweest moet je hem gezien hebben (rode E30, met profile bestikkering)quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
Zondag de 12. Geen idee, misschien wel?
Ouch!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef rival het volgende:
mijn vrienden waren daar ook.. haar vrienden ook... dus beide hingen we ook wat met onze eigen vrienden rond....kwam ze weer ff langs voor een dansje oid.. of stond ik weer ff bij haar... .
op een gegeven moment liep ik met een aantal vrienden richting huis...... eigenlijk pas ergens op de helft kwam ik erachter dat er iets ontbrak
En daarna? Nog contact? Was ze boos?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef Ripley het volgende:
Nooit meegemaakt gelukkigWel eens met een jongen staan te zoenen in de IT en toen voelde ik een hele rare hairy patch op zijn schouder en toen heb ik gezegd dat ik even naar het toilet ging maar ben hem in plaast daarvan gesmeerd
lolwut?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef Ripley het volgende:
Nooit meegemaakt gelukkigWel eens met een jongen staan te zoenen in de IT en toen voelde ik een hele rare hairy patch op zijn schouder en toen heb ik gezegd dat ik even naar het toilet ging maar ben hem in plaast daarvan gesmeerd
Dat is wel heel erg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ah ok, kan wel kloppen dan ja. Netjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
mijn wagen stond er vanaf donderdag dus als je bij de profile tent bent geweest moet je hem gezien hebben (rode E30, met profile bestikkering)
Misschien had hij gewoon een pleister met een vachtje er op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef Ripley het volgende:
Verder was het een knappe jongen, maar het was echt een raar stukje. Eromheen was het gewoon glad zo te voelen
Misschien was het wel een weerwolf?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef Ripley het volgende:
Verder was het een knappe jongen, maar het was echt een raar stukje. Eromheen was het gewoon glad zo te voelen
quote:
Doet me denken aan een vakantie op Kreta jaaaaren geleden, een maatje had toen 1 of ander mokkel opgepikt in een club, maar hij was haar na 1 avond ook wel gelijk zat, toen kwam ze steeds achter ons aan de volgende dagen als ze ons had gespot, met wat vriendinnen erbij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef Ripley het volgende:
wel contact gehad, ze kon er wel om lachen zei ze.... maar was wel meteen de laatste datequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daarna? Nog contact? Was ze boos?
ik had wel het eten betaaldquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]Ik heb alle stekkers uit 't stopcontact gehaald en heb de lampen uit
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef rival het volgende:
kloptquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok, kan wel kloppen dan ja. Netjesbeetje vooraan toch.
Misschien. Dan ben ik in de war met een andere usert.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
Maar dit meisje is wel felrood, daar komt het van denk ik.
Dat is nooit verkeerd inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
klopt
heb hem al op meerdere bmw fora zien staan, goede reclame
Dat is geen excuusquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
wel contact gehad, ze kon er wel om lachen zei ze.... maar was wel meteen de laatste date
[..]
ik had wel het eten betaald
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
"fuck, loop ik weer alleen naar huis...."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik loop alleen naar huis
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
wel contact gehad, ze kon er wel om lachen zei ze.... maar was wel meteen de laatste date
[..]
ik had wel het eten betaald
Nee niks, inwrijven tot het pijn doet en je het nooit meer zult doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Het verhaal vertellen doet me alweer balen dus hou maar op wil je
Maar hoe was haar reactie achteraf?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef rival het volgende:
Het verhaal vertellen doet me alweer balen dus hou maar op wil je
Heeft ie net gepostquote:
Die belofte heb ik mezelf al gemaaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, inwrijven tot het pijn doet en je het nooit meer zult doen.
Je snapte hem niet he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:52 schreef Spezza19 het volgende:
Heeft ie net gepost![]()
Ze kon er om lachen, maar was wel meteen laatste date
Nee, dat was niet je Oma. Maar 10 sletjes er voor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:56 schreef rival het volgende:
ik heb wel een mooi verhaal om aan mijn kleinkinderen te vertellen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
onder het motto, je moet alles een keer gedaan hebben?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:56 schreef rival het volgende:
How I Met Your Motherquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee, dat was niet je Oma. Maar 10 sletjes er voor.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ben ik nu aan het volgen. Seizoen 1, afl 9 pasquote:
Dan loop je flink achterquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ben ik nu aan het volgen. Seizoen 1, afl 9 pas
Schattig, je onderschat mijn stomheidquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
Ach rival, als het een echt leuke date was geweest, was je haar natuurlijk nooit vergeten.
waarom moet het nou weer een slet zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kijk via Project Free TV.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan loop je flink achter
Wel jammer dat die site met seizoen 6 niet meer werkt
Nee, ik probeer je nog enig gevoel van eigenwaarde te laten behoudenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Schattig, je onderschat mijn stomheid
bespaar je de moeite, zelfkennis zit in de wegquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik probeer je nog enig gevoel van eigenwaarde te laten behouden
Geen kleinkinderen zonder eerst fatsoenlijk te datenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:56 schreef rival het volgende:
Scherp!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:12 schreef Godtje het volgende:
Geen kleinkinderen zonder eerst fatsoenlijk te daten
Alle vrouwen zijn sletjes!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
waarom moet het nou weer een slet zijn?
Sletjes/Hoeren.. Vind ik t zelfde..quote:
Enige vent waar ze aan zit is Papa. Dat klinkt heel verkeerd dat weet ik!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zit die dochter van je nu al aan de vent ?
En sletjes krijgen het niet in geldvorm maar in cadeautjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, die laatsten krijgen er tenminste nog voor betaald.
Die eersten ook, alleen dan vaak in prepaid-kaarten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, die laatsten krijgen er tenminste nog voor betaald.
Oh ja, en Happy Meals.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Die eersten ook, alleen dan vaak in prepaid-kaarten.
nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:17 schreef Tally het volgende:
IK ben zo blij met mijn verjaardagscadeautje
Doe je de 5 of 10 km?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben nu al bang voor zondagAfgelopen zondag viel best tegen...
[ afbeelding ]
Afgelopen zaterdag. Dank je!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:21 schreef Nouk84 het volgende:
Wanneer was je jarig Tally? Gefeliciteerd iig!
Dank je!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist blijkbaar, maar alsnog feli.
we hebben het nu maar over 1 date hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen kleinkinderen zonder eerst fatsoenlijk te daten
10...quote:
1 uur en 9 min.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
in? 50 min? Had je dat vorige keer al verteld?
Zo voelde dat afgelopen zondag nietquote:
8km pu is dat ongeveer. vrij rustig (nog steeds knap hoor).quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
1 uur en 9 min.
[..]
Zo voelde dat afgelopen zondag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |