Dat is wel heel erg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik toch weleens verteld
mijn vrienden waren daar ook.. haar vrienden ook... dus beide hingen we ook wat met onze eigen vrienden rond....kwam ze weer ff langs voor een dansje oid.. of stond ik weer ff bij haar... .
op een gegeven moment liep ik met een aantal vrienden richting huis...... eigenlijk pas ergens op de helft kwam ik erachter dat er iets ontbrak
Ah ok, kan wel kloppen dan ja. Netjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
mijn wagen stond er vanaf donderdag dus als je bij de profile tent bent geweest moet je hem gezien hebben (rode E30, met profile bestikkering)
Misschien had hij gewoon een pleister met een vachtje er op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef Ripley het volgende:
Verder was het een knappe jongen, maar het was echt een raar stukje. Eromheen was het gewoon glad zo te voelen
Misschien was het wel een weerwolf?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef Ripley het volgende:
Verder was het een knappe jongen, maar het was echt een raar stukje. Eromheen was het gewoon glad zo te voelen
quote:
Doet me denken aan een vakantie op Kreta jaaaaren geleden, een maatje had toen 1 of ander mokkel opgepikt in een club, maar hij was haar na 1 avond ook wel gelijk zat, toen kwam ze steeds achter ons aan de volgende dagen als ze ons had gespot, met wat vriendinnen erbij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef Ripley het volgende:
Nooit meegemaakt gelukkigWel eens met een jongen staan te zoenen in de IT en toen voelde ik een hele rare hairy patch op zijn schouder en toen heb ik gezegd dat ik even naar het toilet ging maar ben hem in plaast daarvan gesmeerd
wel contact gehad, ze kon er wel om lachen zei ze.... maar was wel meteen de laatste datequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daarna? Nog contact? Was ze boos?
ik had wel het eten betaaldquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]Ik heb alle stekkers uit 't stopcontact gehaald en heb de lampen uit
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef rival het volgende:
Dat verhaal heb ik toch weleens verteld
mijn vrienden waren daar ook.. haar vrienden ook... dus beide hingen we ook wat met onze eigen vrienden rond....kwam ze weer ff langs voor een dansje oid.. of stond ik weer ff bij haar... .
op een gegeven moment liep ik met een aantal vrienden richting huis...... eigenlijk pas ergens op de helft kwam ik erachter dat er iets ontbrak
kloptquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok, kan wel kloppen dan ja. Netjesbeetje vooraan toch.
Misschien. Dan ben ik in de war met een andere usert.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
Maar dit meisje is wel felrood, daar komt het van denk ik.
Dat is nooit verkeerd inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
klopt
heb hem al op meerdere bmw fora zien staan, goede reclame
Dat is geen excuusquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
wel contact gehad, ze kon er wel om lachen zei ze.... maar was wel meteen de laatste date
[..]
ik had wel het eten betaald
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
"fuck, loop ik weer alleen naar huis...."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik loop alleen naar huis
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
wel contact gehad, ze kon er wel om lachen zei ze.... maar was wel meteen de laatste date
[..]
ik had wel het eten betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |