welke dag was dat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, dag ervoor bij vrijrijden.
Toen was er nog zon
Volgens mij doen gewoon steeds minder bedrijven dat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben ze dat daar nog niet uitgevonden dan in die achterhoek?
Jawel. Maar de apotheek doet dat niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben ze dat daar nog niet uitgevonden dan in die achterhoek?
Logisch met al die wanbetalers tegenwoordigquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij doen gewoon steeds minder bedrijven dat.
De details!quote:
Juist, de sappige!quote:
Ja precies.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Logisch met al die wanbetalers tegenwoordig
Apotheek toch wel, kan je acceptgiro laten opsturen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij doen gewoon steeds minder bedrijven dat.
Zondag de 12. Geen idee, misschien wel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
welke dag was dat?
mijn auto zien staan?
Dat verhaal heb ik toch weleens verteldquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom laat je een date achter?
Te dronken? Stond ze te zoenen met een ander?
Weet ik niet, ik kom eigenlijk nooit bij de apotheekquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Apotheek toch wel, kan je acceptgiro laten opsturen.
Oei! Fail!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik toch weleens verteld
mijn vrienden waren daar ook.. haar vrienden ook... dus beide hingen we ook wat met onze eigen vrienden rond....kwam ze weer ff langs voor een dansje oid.. of stond ik weer ff bij haar... .
op een gegeven moment liep ik met een aantal vrienden richting huis...... eigenlijk pas ergens op de helft kwam ik erachter dat er iets ontbrak
mijn wagen stond er vanaf donderdag dus als je bij de profile tent bent geweest moet je hem gezien hebben (rode E30, met profile bestikkering)quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
Zondag de 12. Geen idee, misschien wel?
Ouch!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef rival het volgende:
mijn vrienden waren daar ook.. haar vrienden ook... dus beide hingen we ook wat met onze eigen vrienden rond....kwam ze weer ff langs voor een dansje oid.. of stond ik weer ff bij haar... .
op een gegeven moment liep ik met een aantal vrienden richting huis...... eigenlijk pas ergens op de helft kwam ik erachter dat er iets ontbrak
En daarna? Nog contact? Was ze boos?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef Ripley het volgende:
Nooit meegemaakt gelukkigWel eens met een jongen staan te zoenen in de IT en toen voelde ik een hele rare hairy patch op zijn schouder en toen heb ik gezegd dat ik even naar het toilet ging maar ben hem in plaast daarvan gesmeerd
lolwut?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef Ripley het volgende:
Nooit meegemaakt gelukkigWel eens met een jongen staan te zoenen in de IT en toen voelde ik een hele rare hairy patch op zijn schouder en toen heb ik gezegd dat ik even naar het toilet ging maar ben hem in plaast daarvan gesmeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |