zo had ik laatst een hele leuke date, omdat ze mij vond op hyvesquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, zou wel een stunt zijn.
en heeft ze je daar ook weer teruggebracht?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
zo had ik laatst een hele leuke date, omdat ze mij vond op hyves
Nee heb haar in de kroeg gelatenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:51 schreef clevy het volgende:
[..]
en heeft ze je daar ook weer teruggebracht?
het was niet lvt dusquote:
Je had over haar heen gekotst?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben weleens ietwat onhandig
Ja, je had haar in de kroeg achtergelaten.... Dus kan toch dat je uit schaamte van het kotsen was weggerend?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zei ik net wat ik heb gedaan.
alles kan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, je had haar in de kroeg achtergelaten.... Dus kan toch dat je uit schaamte van het kotsen was weggerend?
Kan je toch op rekening doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
Crap, ik dacht ik ga vanuit oma even langs de apotheek om m'n recept op te halen. Wordt niet meer vergoed en ik had geen geld mee. Kan ik zo weer terug
Die kerels ook altijd.quote:
Nou nee hoor.quote:
Dat laatste.. Iemand al een keer zoiets meegemaakt? Lijkt me wel vet lullig..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom laat je een date achter?
Te dronken? Stond ze te zoenen met een ander?
Ik wilde het net vragenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:28 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat laatste.. Iemand al een keer zoiets meegemaakt? Lijkt me wel vet lullig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |