quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HIj liegt over zijn leeftijd tegen je
Nee hoor, je mag best zeggen dat het op malta mooi weer is en jij straks weer een terrasje gaat pakken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil er graag op reageren, maar dan gaan mensen weer jaloers doen tegen mij...![]()
Nee johquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil er graag op reageren, maar dan gaan mensen weer jaloers doen tegen mij...![]()
nee hoor ik ben niet zo bijzonder. Ik voel me wel goed, gezond en gelukkigquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij voelt je toch altijd fantastisch enz?
Krijg wat, jij bent non stop jaloersquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag best zeggen dat het op malta mooi weer is en jij straks weer een terrasje gaat pakken.
Wij zijn echt niet jaloers
Jij stuurt altijd foto's om mij jaloers te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijg wat jij bent non stop jaloers
Okequote:
Jij bent jaloers omdat haar tieten groter zijn dan de jouwe?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij stuurt altijd foto's om mij jaloers te maken.
op het strand liggen met het besef dat je daarna moet werken, ik zou in bed blijven denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga zo, voordat ik ga werken, eerst even naar het strandEn na werk op een terrasje zitten
Troost je voorlopig ga ik niet meer maccenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij stuurt altijd foto's om mij jaloers te maken.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent jaloers omdat haar tieten groter zijn dan de jouwe?
Leukquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga zo, voordat ik ga werken, eerst even naar het strandEn na werk op een terrasje zitten
Nee, tietenpics stuurt ze dan weer nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent jaloers omdat haar tieten groter zijn dan de jouwe?
Hee! Dat is niet liefquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke![]()
want voor de apothecaris wil je er netjes uit zien hequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukIk ga mezelf straks lekker insmeren, aankleden en op naar de apotheek en de drogist
De zon breekt door
Naar jou niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, tietenpics stuurt ze dan weer niet
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, tietenpics stuurt ze dan weer niet naar mij
Goed van mij hequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, tietenpics stuurt ze dan weer niet
quote:
Stil nou julliequote:
Dat vind ik dan weer zo jammer van zo´n mooie dag.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
op het strand liggen met het besef dat je daarna moet werken, ik zou in bed blijven denk ik
Het is meer dat m'n huid wat droog is...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef clevy het volgende:
[..]
want voor de apothecaris wil je er netjes uit zien he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |