quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]Dat is uit jouw jeugd heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee steeds dezelfde soort is leukquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga jij maar weer e.o.a. flauwe comedy kijken
Ik weet van haar alleen dat ze ook van zombiefilms houdt. Verder niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als die net zo slecht is als die van miss
Ach, hier mag datquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso, de smaak van anderen afzeiken
Maltaquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, hier mag datJij met je eeuwige chocolade
![]()
Je bent wel een beetje een zeikstraal ineens he..quote:
Singles is toch bedoeld om anderen de grond in te stampen zodat je jezelf eindelijk geweldig kunt vinden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, hier mag datJij met je eeuwige chocolade
![]()
Ineensquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een zeikstraal ineens he..
Is dat zo ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Singles is toch bedoeld om anderen de grond in te stampen zodat je jezelf eindelijk geweldig kunt vinden?
Constant dezelfde jaloerse twatsquote:
Ga je je daar echt beter van voelen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Singles is toch bedoeld om anderen de grond in te stampen zodat je jezelf eindelijk geweldig kunt vinden?
Tegen mijquote:
Daarom zit ik hier al 5 jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. Om even te vergeten dat je eigenlijk een heel normaal mens bent zoals ieder ander.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We vinden het ook heel tof dat jij je voortdurend beschikbaar stelt om je af te laten branden ter meerdere glorie van de restquote:
Hier lijkt het ook door te brekenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb nog geen zonnetje gezien. Hoewel
Geweldig? dat dekt de lading nog niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zon op die manierquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier lijkt het ook door te brekenEindelijk!
HIj liegt over zijn leeftijd tegen jequote:
Maar jij voelt je toch altijd fantastisch enz?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Geweldig? dat dekt de lading nog niet.![]()
Ik wil er graag op reageren, maar dan gaan mensen weer jaloers doen tegen mij...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier lijkt het ook door te brekenEindelijk!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HIj liegt over zijn leeftijd tegen je
Nee hoor, je mag best zeggen dat het op malta mooi weer is en jij straks weer een terrasje gaat pakken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil er graag op reageren, maar dan gaan mensen weer jaloers doen tegen mij...![]()
Nee johquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil er graag op reageren, maar dan gaan mensen weer jaloers doen tegen mij...![]()
nee hoor ik ben niet zo bijzonder. Ik voel me wel goed, gezond en gelukkigquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij voelt je toch altijd fantastisch enz?
Krijg wat, jij bent non stop jaloersquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag best zeggen dat het op malta mooi weer is en jij straks weer een terrasje gaat pakken.
Wij zijn echt niet jaloers
Jij stuurt altijd foto's om mij jaloers te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijg wat jij bent non stop jaloers
Okequote:
Jij bent jaloers omdat haar tieten groter zijn dan de jouwe?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij stuurt altijd foto's om mij jaloers te maken.
op het strand liggen met het besef dat je daarna moet werken, ik zou in bed blijven denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga zo, voordat ik ga werken, eerst even naar het strandEn na werk op een terrasje zitten
Troost je voorlopig ga ik niet meer maccenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij stuurt altijd foto's om mij jaloers te maken.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent jaloers omdat haar tieten groter zijn dan de jouwe?
Leukquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga zo, voordat ik ga werken, eerst even naar het strandEn na werk op een terrasje zitten
Nee, tietenpics stuurt ze dan weer nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent jaloers omdat haar tieten groter zijn dan de jouwe?
Hee! Dat is niet liefquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke![]()
want voor de apothecaris wil je er netjes uit zien hequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukIk ga mezelf straks lekker insmeren, aankleden en op naar de apotheek en de drogist
De zon breekt door
Naar jou niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, tietenpics stuurt ze dan weer niet
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, tietenpics stuurt ze dan weer niet naar mij
Goed van mij hequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Stil nou julliequote:
Dat vind ik dan weer zo jammer van zo´n mooie dag.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
op het strand liggen met het besef dat je daarna moet werken, ik zou in bed blijven denk ik
Het is meer dat m'n huid wat droog is...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef clevy het volgende:
[..]
want voor de apothecaris wil je er netjes uit zien he
Pauze.quote:
Oh, wat jammer voor jequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel plezierquote:
Hier doet toch niemand aan solo-krassen?quote:
Weer zo´n emo....quote:
Verstandig. Van Mac-voedsel ga je stinken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Troost je voorlopig ga ik niet meer maccen
Ik weet het niet. Ik ben nog vrij nat achter de oren wat deze reeks betreft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier doet toch niemand aan solo-krassen?
Is ze nog/weer single?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:09 schreef HeatWave het volgende:
. Heb net mijn allereerste vriendinnetje gevonden
.
En heb je al wat met haar afgesproken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:09 schreef HeatWave het volgende:
. Heb net mijn allereerste vriendinnetje gevonden
.
Vrij uniek ja... regen in Nederland...quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik word echt zo enorm duf van het getik van regen tegen de ruitenzit zowat te knikkebollen.
Ik heb nog geen idee, zou wel een stunt zijnquote:
Zei ik dat danquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vrij uniek ja... regen in Nederland...
Neequote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Zeg HeatWave, had jij niet ooit een FoBo vol lekkere roodharige wijven?
Daarom jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, zou wel een stunt zijn.
zo had ik laatst een hele leuke date, omdat ze mij vond op hyvesquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, zou wel een stunt zijn.
en heeft ze je daar ook weer teruggebracht?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
zo had ik laatst een hele leuke date, omdat ze mij vond op hyves
Nee heb haar in de kroeg gelatenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:51 schreef clevy het volgende:
[..]
en heeft ze je daar ook weer teruggebracht?
het was niet lvt dusquote:
Je had over haar heen gekotst?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben weleens ietwat onhandig
Ja, je had haar in de kroeg achtergelaten.... Dus kan toch dat je uit schaamte van het kotsen was weggerend?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zei ik net wat ik heb gedaan.
alles kan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, je had haar in de kroeg achtergelaten.... Dus kan toch dat je uit schaamte van het kotsen was weggerend?
Kan je toch op rekening doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
Crap, ik dacht ik ga vanuit oma even langs de apotheek om m'n recept op te halen. Wordt niet meer vergoed en ik had geen geld mee. Kan ik zo weer terug
Die kerels ook altijd.quote:
Nou nee hoor.quote:
Dat laatste.. Iemand al een keer zoiets meegemaakt? Lijkt me wel vet lullig..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom laat je een date achter?
Te dronken? Stond ze te zoenen met een ander?
Ik wilde het net vragenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:28 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat laatste.. Iemand al een keer zoiets meegemaakt? Lijkt me wel vet lullig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |