abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100318622
De mensen in de hierbovenstaande filmpjes willen dus allemaal helemaal geen revolutie.
En dat is alleen nog maar in Aleppo....
zoals jij nu bent was ik ook ooit, zoals ik nu ben zul jij nooit worden.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 17:49:23 #278
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_100320719
Ik kan hier een hele lange discussie gaan houden maar het heeft waarschijnlijk totaal geen zin.

Vraag je je maar n ding af, als alles wat Assad zegt waar is, waarom mag niemand anders dan zijn vriendjes bij de SANA het filmen? Zou hij niet enorm dom zijn om ze niet te laten filmen als het "gewapende bendes" waren? :')

Vraag je maar eens af wat er gebeurt als je niet meedoet aan de pro-demonstraties in Syrie.

Men kan geliefd worden door twee dingen, liefde, of angst, n keer raden wat daar aan de hand is. Geloof je het niet, ga maar voor z'n paleis roepen dat je hem niet zo leuk vindt, dan post je hier tenminste een maand niet.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
  donderdag 4 augustus 2011 @ 17:56:35 #279
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_100320933

I rest my case. n van de zoveel filmpjes..
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:00:33 #280
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_100321031
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:46 schreef anabolefreak het volgende:
De mensen in de hierbovenstaande filmpjes willen dus allemaal helemaal geen revolutie.
En dat is alleen nog maar in Aleppo....
Dan moeten ze gewoon thuis blijven, waarom gaan ze de straat op als er niets aan de hand is?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_100322428
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:58 schreef anabolefreak het volgende:Ik was er op woensdag.. Er vinden wel demonstraties plaats, maar die zijn dan of op vrijdag of zijn binnen 1 uur weer opgelost. Wat ik probeer aan te geven is dat het algemene straatbeeld gewoon rustig is.. En niet zoals in Egypte bv 24/7 demonstraties...
Je was er woendsdag? En daarnet zei je nog zondag. En ik hoorde over hama juist iets anders namelijk dat er gewoon iedere dag wordt gedemonstreerd. Deze videos zijn opgenomen op woensdag:

quote:
Die rook is wel degelijk van autobanden, die rook is pikzwart. Een tank schiet alleen iets kapot, daar komt verder geen rook vanaf?

Al deze 'pikzwarte' rook komt alleen van wat autobanden? :')

quote:
Waarom Assad zou moeten blijven zitten? Nou , omdat 100.000 , nee, zelfs 1 miljoen demonstranten niet gaat bepalen voor de andere 22 miljoen wie er president moet zijn.Vooralsnog spreekt er slechts een klein deel van het volk,
Ow dus Mubarak en co hadden ook moeten blijven zitten volgens jou? Want die 8 miljoen demonstranten mogen niet bepalen of iemand moet opstappen als de rest van de 80 miljoen thuis blijft. Als Assad zoveel aanhangers heeft en weinig tegenstanders waarom laat hij ze dan zo hard neerslaan? En waarom schrijft hij dan geen democratische verkiezingen uit?

quote:
en toevallig allemaal in streken waar de moslim broederschap sterk vertegenwoordigd is...
Nou en?
Incelfrikandel
pi_100322797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Je was er woendsdag? En daarnet zei je nog zondag.

Ik was op woensdag IN de stad, op zondag was ik NAAST de stad, en toen zei een controlepost dat al zou de hemel op aardde vallen dan moest ik nog niet Hama ingaan, dus no thnaks, afgelopen zondag was ik niet in Hama maar naast Hama...

quote:

Al deze 'pikzwarte' rook komt alleen van wat autobanden? :')

Wat jij wil, ik heb het gezien en weet wat he tis , jij gokt maar wat...

quote:
Ow dus Mubarak en co hadden ook moeten blijven zitten volgens jou? Want die 8 miljoen demonstranten mogen niet bepalen of iemand moet opstappen als de rest van de 80 miljoen thuis blijft. Als Assad zoveel aanhangers heeft en weinig tegenstanders waarom laat hij ze dan zo hard neerslaan? En waarom schrijft hij dan geen democratische verkiezingen uit?

Neerslaan? Nou omdat die zogenaamde vredelievende demonstrantjes de stad terroriseren? Grindbergen op de snelwegen storten? Overal wegafzettingen bouwen op ring en snelwegen? Overal autobanden en auto's in de fik steken? Daarom misschien??
pi_100326635
quote:
Ik was op woensdag IN de stad, op zondag was ik NAAST de stad, en toen zei een controlepost dat al zou de hemel op aardde vallen dan moest ik nog niet Hama ingaan, dus no thnaks, afgelopen zondag was ik niet in Hama maar naast Hama...
ok, duidelijk.

quote:
Wat jij wil, ik heb het gezien en weet wat he tis , jij gokt maar wat...
Nee, ik gok niks. Ik vorm een beeld van video's, foto's, getuigenverklaringen en mensenrechtenorganisaties. En dat beeld is niks veranderd. Dat er autobanden in de fik worden gestoken ontken ik niet want het staat er ook op. Maar dat al die rookwolken door wat autobandjes worden veroorzaakt geloof ik niet je ziet ook duidelijk dat er wel wat meer in de fik staat en kapot is.

Ik begin eigenlijk ook te twijfelen of je wel daadwerkelijk in Hama bent geweest...

quote:
Neerslaan? Nou omdat die zogenaamde vredelievende demonstrantjes de stad terroriseren? Grindbergen op de snelwegen storten? Overal wegafzettingen bouwen op ring en snelwegen? Overal autobanden en auto's in de fik steken? Daarom misschien??
Dat noem jij terroriseren? :') En daarom is het terecht dat Assad burgers neermaait? :') Die wegafzettingen waren om tanks en ander geschut tegen te houden dat randdom op mensen schiet en zoals we zien hebben ze die ook terecht aangelegd.
Incelfrikandel
pi_100327131
quote:
Ik begin eigenlijk ook te twijfelen of je wel daadwerkelijk in Hama bent geweest...
Lol, Whatever you want. Het is jouw feestje. Ben jij er uberhaupt ooit weleens geweest? Of klets je zomaar? Ik kom er namelijk meerdere keren per jaar....
pi_100327633
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:54 schreef anabolefreak het volgende:

[..]

Lol, Whatever you want. Het is jouw feestje. Ben jij er uberhaupt ooit weleens geweest? Of klets je zomaar? Ik kom er namelijk meerdere keren per jaar....
Mij best als je er niet inhoudelijk op in wilt gaan :D Zolang Assad de media niet fatsoenlijk haar werk laat doen geloof ik liever de video's, foto's, getuigenverklaringen, journalisten die toch stiekem opereren en mensenrechtenorganisaties en niet de regering. Er zijn in dit topic ook mensen die beweren in Syri te zijn geweest en jouw verhaal weer tegenspreken. Nee, ik ben er nog niet geweest maar dat wil ik nog wel eens doen lijkt me een mooi land :) Heb jij iets van bewijs dat je er bent geweest? Wat doe je daar eigenlijk? Familie?
Incelfrikandel
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:35:37 #286
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_100329284
Ja AnoboleFreak. Je naam boezemt niet bepaald vertrouwen in, maar dat zegt natuurlijk niets. Zoals ook mijn naam niet alles zegt. Toch willen we graag weten wat er in Syrie aan de hand is. Dus verklaar je nader. Wat ik bijvooorbeeld graag zou willen weten is of de oppositie pro-westers is of moslim-fundamentalistisch/anti-europa.

[ Bericht 0% gewijzigd door JerryWesterby op 04-08-2011 21:42:05 ]
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_100331281
Sorry, is er iemand die die anabole troll serieus neemt? Gewoon niet doen. Negeren.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:28:35 #288
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_100332090
Ja dat was ik. Hoe weet je of je iemand serieus moet nemen of niet?
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_100365931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef JerryWesterby het volgende:
Ja AnoboleFreak. Je naam boezemt niet bepaald vertrouwen in, maar dat zegt natuurlijk niets. Zoals ook mijn naam niet alles zegt. Toch willen we graag weten wat er in Syrie aan de hand is. Dus verklaar je nader. Wat ik bijvooorbeeld graag zou willen weten is of de oppositie pro-westers is of moslim-fundamentalistisch/anti-europa.
Dat is moeilijk te zeggen. Ik denk dat een groot deel zeker niet pro westers is, maar ook niet haatdragend. Het gewapende deel is wel haatdragend, naar alles wat westers en niet soenniet is...

Gelukkig is het gewapende deel in de minderheid, echter verpesten ze het wel voor de andere demonstranten..
pi_100365961
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef JerryWesterby het volgende:
Ja dat was ik. Hoe weet je of je iemand serieus moet nemen of niet?
Volgens Monidique moet je alleen iemand serieus nemen als hij het met je eens is :D
pi_100366116
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Mij best als je er niet inhoudelijk op in wilt gaan :D Zolang Assad de media niet fatsoenlijk haar werk laat doen geloof ik liever de video's, foto's, getuigenverklaringen, journalisten die toch stiekem opereren en mensenrechtenorganisaties en niet de regering. Er zijn in dit topic ook mensen die beweren in Syri te zijn geweest en jouw verhaal weer tegenspreken. Nee, ik ben er nog niet geweest maar dat wil ik nog wel eens doen lijkt me een mooi land :) Heb jij iets van bewijs dat je er bent geweest? Wat doe je daar eigenlijk? Familie?
Ik geef alleen aan wat ik gezien heb. Ik heb geen grote demo's gezien, maar ben dan ook niet op vrijdag in grote steden geweest.

Ik ben daar af en toe voor werk...

Bewijzen dat ik er geweest ben? tja waarom? je gelooft me of niet, foto's kunnen van vorig jaar zijn en mijn tickte ga ik je niet laten zien want dan weet je mijn naam :D

edit :

bij dezen toch, voor de ongelovigen onder ons, mijn ticket scan, naam is ge-edit uiteraard !

http://imageshack.us/photo/my-images/143/ticket0001.jpg (copy/paste deze link)

[ Bericht 3% gewijzigd door anabolefreak op 05-08-2011 20:08:55 ]
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:50:48 #292
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_100371365
quote:
Massale demonstraties Syri op eerste vrijdag ramadan

Op de eerste vrijdag van de ramadan zijn tienduizenden demonstranten in heel Syri de straat opgegaan om het aftreden van president Bashar Assad te eisen. Daarbij negeerden de betogers de bloedige aanval op de stad Hama die al enkele dagen gaande is. In die stad grepen de veiligheidstroepen hard in en schoten volgens persbureau AP ten minste tien mensen dood. Nieuwsorganisatie Al Arabiya heeft het op basis van activisten over tientallen doden. Ook raakten er tientallen demonstranten raakten gewond.

Van de hoofdstad Damascus tot aan de zuidelijke provincie Daraa en Deir el-Zour in het oosten waren demonstranten op de been. Ook in Qamishli in het noorden en Homs werd geprotesteerd, meldden de activisten.
Volgens de Lokale Cordinatiecomits, een groep die de opstand documenteert, zijn in Arbeen, een voorstad van Damascus, zeven mensen doodgeschoten. Minstens tien mensen zouden verwondingen hebben opgelopen. In Homs zou ook een persoon zijn omgekomen, drie raakten gewond. Volgens mensenrechtenactivist Mustafa Osso zijn er in twee andere voorsteden van Damascus, Madaya en Kanker, ook drie mensen gedood.

De Syrische staatstelevisie meldde dat twee politieagenten in het noordelijke stadje Maarat al-Numan in een hinderlaag zijn omgekomen. Tevens zouden acht agenten zijn verwond.

Hama wordt ondertussen nog steeds onder vuur genomen. De stad wordt al zes dagen belegerd door regeringstroepen die proberen de opstand tegen Assad de kop in te drukken. Sinds het uitbreken van de opstand zijn al 1700 burgers om het leven gekomen.

Berichten moeilijk te verifiren

De verwachting was dat de omvang van de protesten tijdens de ramadan zouden toenemen. Of de protesten daadwerkelijk heviger zijn is moeilijk te zeggen volgens onze Midden Oosten-deskundige Carolien Roelants:

“Er wordt gezegd dat er tienduizenden demonstranten op de been zijn. Vorige week was de verwachting dat er mogelijk honderduizend mensen op deze eerste vrijdag van de ramadan zouden demonstreren. Het lijkt er dus op dat het wat rustiger is, en dat de schrik er bij de demonstranten goed inzit, maar daar kan je eigenlijk heel weinig over zeggen. Mogelijk komen er later andere getallen naar buiten. Er zitten geen buitenlandse journalisten in Syri en het is onmogelijk om de berichten te verifiren.”
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_100372173
Ik zie geen briefje met anabolefreak erop maar goed ik geloof je wel :) Wat voor werk heb je? Mocht je daarom Hama in?
btw Ik blijf bij mijn standpunt dat er niet alleen grote protesten plaatsvinden op vrijdag.
Incelfrikandel
pi_100391305
Libanon heeft zich "gedistantieerd" van de verklaring van de VN-Veiligheidsraad.
Zoals ik het echter begrijp, wordt Libanon sinds het einde van de burgeroorlog bestuurd op basis van allerlei evenwichten (een soenniet is premier, een maroniet is president,....)

Er zullen toch ook wel partijen zijn in Libanon die Assad graag zien verdwijnen?
  zondag 7 augustus 2011 @ 01:59:03 #295
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_100412396
http://egyptianchronicles(...)n-massacre-goes.html

Zeer interessante post met heel veel videos van Hama en andere gedeeltes in Syrie van de afgelopen paar dagen in ramadan, dus ongeveer over de laatste 6 dagen.

All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
  zondag 7 augustus 2011 @ 02:19:08 #296
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_100412832
Hij werkt er ja, verbaast me niks.
  zondag 7 augustus 2011 @ 02:24:21 #297
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_100412929
Hier trouwens wat "banden" die branden. Zwartere rook krijg je niet
  zondag 7 augustus 2011 @ 03:41:52 #298
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_100413821
Ik vraag me af hoe het is om op vakantie te zijn in een Spookstad zoals Hama Anabolenfreak. Heb je ook mooie foto's voor ons genomen?

All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_100417751
Spookstad? Lol , toen ik er was waren alleen de buitenste wijken redelijk rustig. In het centrum zelf was het nog behoorlijk druk.. Bijna alle winkels open, cafetaria's open, bazaars, etc etc...

In de berichtgeving over Syri deugt veel niet.

http://www.counterpunch.org/piccinin08042011.html

Het zou alle Nederlandse nieuwsredacties sieren terughoudender te zijn en minder stellig te berichten als berichten niet geverifieerd zijn.
pi_100419624
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:10 schreef anabolefreak het volgende:
Spookstad? Lol , toen ik er was waren alleen de buitenste wijken redelijk rustig. In het centrum zelf was het nog behoorlijk druk.. Bijna alle winkels open, cafetaria's open, bazaars, etc etc...

In de berichtgeving over Syri deugt veel niet.

http://www.counterpunch.org/piccinin08042011.html

Het zou alle Nederlandse nieuwsredacties sieren terughoudender te zijn en minder stellig te berichten als berichten niet geverifieerd zijn.
Dat kan niemand wat schelen. We willen alleen berichten die negatief voor Assad zijn.
Het is einde verhaal voor deze knakker.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')