Ik raad je aan de Daily Show te volgen, ze maken zowel Democraten als Republikeinen belachelijk.quote:
Zijn dat vrienden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:18 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik raad je aan de Daily Show te volgen, ze maken zowel Democraten als Republikeinen belachelijk.
Bizar genoeg is Stewart bevriend met Anthony Weiner, maar maakt hem alsnog belachelijk.
Ik was al bang dat Griekenland dat bedrag nu nodig zou hebben, gelukkig gaat het "maar" om een noodfonds.quote:
Joepiequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Ohja, morgen is het belastingvrijheidsdag. Dan gaan we eindelijk geld verdienen ipv. doorschuiven naar de overheid.
U laat u simpelweg te makkelijk knechten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Ohja, morgen is het belastingvrijheidsdag. Dan gaan we eindelijk geld verdienen ipv. doorschuiven naar de overheid.
Gij Brusselaar, u dient te werken tot medio Augustus!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef Reya het volgende:
[..]
U laat u simpelweg te makkelijk knechten.
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je je zaakjes regelt, maar het is juist, als loonslaaf heb je over het algemeen weinig keus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |