Quadro is toch goed idee? Of wacht, dat heette kwartet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Jey, nu zijn Etsu, jij en ik een trio
Briljant.quote:
Dus je laat me achter met Dastan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dastan en ik platonisch, dat zou nooit werken in een trio dit dat.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Geil dit, ik droom hier al eeuwen van.
Ik ga nu even een leven zoekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik al de hele dag. Vanaf half 11 geloof ik.
Door het FOK!ken kom ik niet toe aan douchen, überhaupt in de spiegel kijken.. heb ik al dagen niet gedaan.. het is bed - computer - bed - computerquote:
Hé, ook herkenbaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Door het FOK!ken kom ik niet toe aan douchen, überhaupt in de spiegel kijken.. heb ik al dagen niet gedaan.. het is bed - computer - bed - computer
Zelfs ik douche hequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Door het FOK!ken kom ik niet toe aan douchen, überhaupt in de spiegel kijken.. heb ik al dagen niet gedaan.. het is bed - computer - bed - computer
Plausibel.quote:
Hij klinkt niet echt als een Helmonder, maar briljant is het wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Leon van der Zander is een Helmonder hm.
Ik computer zelfs op bed. Laptop en alles. Enige waarvoor ik opsta, is om naar het kleine kamertje te gaan én om te douchen. En af en toe om wat te eten en drinken te pakken. Het eten en drinken zelf doe ik ook op bed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hahaha ja. WIMBURGquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij klinkt niet echt als een Helmonder, maar briljant is het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |