Nee, de nieuwe FearFM top 40 van juniquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
FreshFMOnline.com?
Daar is nu Hardhouse Generation. Net hardstyle, nu early.
Sowieso als EXA dicht gaatquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:13 schreef Water123 het volgende:
Als ik slaag, ga ik minder FOK!ken en mn leven uitbreiden
okquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef Water123 het volgende:
GVD nu ben ik boos en ga ik niet meer FOK!ken hoor
Dag Water.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef Water123 het volgende:
Reserveer bij mij je TT en ik ga het voor je proberen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef Water123 het volgende:
De volgende mag jij. Ik ben ervandoor.quote:
Goddank. Eindelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef Water123 het volgende:
Ach je hebt genoeg te doen als je slaagt. Kamer zoeken, spullen kopen, kamer verven/behangen, kamer inrichten, omgeving leren kennen, stufi wijzigen, werk zoeken?, introductiesquote:
Ik wil het zelf doen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Reserveer bij mij je TT en ik ga het voor je proberen!
Ongetwijfeld, want het is een naam die in een serie wordt gebruikt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Hopelijk een andere Tori dan degene die ik vind als ik op `Tori` google
HAHAHA, bah vieze Tori is dat zegquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Hopelijk een andere Tori dan degene die ik vind als ik op `Tori` google
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Spaties voor leestekens zettenFransman
Oh nee nog iemand, nu zal d e snelheid van dit slowchatten toenemenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:16 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Hoi![]()
Gisteren teruggekomen uit Barcelona
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
Als er een zweetdruppel vanuit je oksel langs je bovenarm naar beneden parelt, likken jullie die dan wel eens op?
nee manquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
Als er een zweetdruppel vanuit je oksel langs je bovenarm naar beneden parelt, likken jullie die dan wel eens op?
Nee, ik ben daar te stijf voor. Jij wel?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
Dwaas. Pas op anders open ik een topic in KLBquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
Ja doh, lekker zoutquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Wie heeft er Easy A gezien? Emma Stone is briljant.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hee, daar staat Dastan in het Arabisch.
Volgens mij twee lange a's.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja. Leuk he. Ik wou gisteren je naam ook schrijven in het Arabisch maar ik wist niet zo goed of ik de 'a' moest neerzetten of niet.
quote:
Mannenquote:
NEEquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Zullen we dit gewoon het post hete mannen topic maken
Dank je Oscar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Mannen
Die Dastan en Keauning zijn eckte mannen.Jwzz.
En KB is de enige dieis, maar voor de rest zijn vrouwen
.
Mijn boy is sexy, mooie sixpack en tetten en armenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Zullen we dit gewoon het post hete mannen topic maken
Ik ben ook een vrouwquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Mannen
.
Dat voorstel quoten, maar dan geen pics postenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mijn boy is sexy, mooie sixpack en tetten en armen
Dit komt in mijn fobo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Mannen
.
Nice.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
Etsu! Zo ziet de lucht eruit vanuit mijn kamer. De kleuren zijn in het echt wat feller.
[ afbeelding ]
Lelijk kut buurt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
Etsu! Zo ziet de lucht eruit vanuit mijn kamer. De kleuren zijn in het echt wat feller.
[ afbeelding ]
Ik zie geen maan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Schrijf eens Flitskikker in het Arabisch.
Waarom zou je het leren? Ik ben er ooit aan begonnen, maar niet afgemaakt.. lukte me maar niet met dat alfabetquote:
quote:
Niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Waarom zou je het leren? Ik ben er ooit aan begonnen, maar niet afgemaakt.. lukte me maar niet met dat alfabet
omdat je het interessant vindtquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Waarom zou je het leren? Ik ben er ooit aan begonnen, maar niet afgemaakt.. lukte me maar niet met dat alfabet
Turks is gewoon normale lettersquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Niet?![]()
Maar Turks is anders dan Arabisch of niet?
Doe maar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
Ezell, zal ik ook een foto maken van de lucht hier?
Niet dat het boeiend is.
Het alfabet al niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dastan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Door Dastan begint het wel een beetje te kriebelen bij mij.Maar ik ben lui helaas.
Jij werkt ook echt met 'hemza's' of hoe ze die shizzle ook noemen. Respect a mattie, alleen maar respect voor jou.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:28 schreef Dastan het volgende:
Beetje wazig, maar ach:
[ afbeelding ]
Flietskiekar.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:28 schreef Dastan het volgende:
Beetje wazig, maar ach:
[ afbeelding ]
Flietskiekar.
Ik ken wel heleboel Arabische versjes uit mn hoofdquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:28 schreef Dastan het volgende:
Beetje wazig, maar ach:
[ afbeelding ]
Flietskiekar.
Klassiek Arabisch, hè? Dan kun je niet zonder.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij werkt ook echt met 'hemza's' of hoe ze die shizzle ook noemen. Respect a mattie, alleen maar respect voor jou.
Hoe krijg je dat voor mekaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
Pleuriszooi, m'n bed valt half uit mekaar.
Dikzak!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
Minder bier drinken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
Geen dank. Ik kan het niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klassiek Arabisch, hè? Dan kun je niet zonder.En dank je.
mooie foto, of eigenlijk mooie luchtquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef Water123 het volgende:
De lucht hier is mooi blauw![]()
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef Water123 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, welnee. Dat is toch logisch? Dialect en modern standaard verschillen zoveel van elkaar...quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen dank. Ik kan het niet.![]()
Beetje beschamend wel..
Waterblauw?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef Water123 het volgende:
[ afbeelding ]
Zet 'm weer vast.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef yosander het volgende:
Wat een liefde hier toch.
Maar geen idee, een zo'n balk zit nu los dus de lattenbodem aan het hoofdeind zit nu los.
Toen ging alleen nog maar meer losquote:
Nouja, ik leerde schrijven in het Arabisch, dus niet in het *censuur*. Op kinderniveau.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, welnee. Dat is toch logisch? Dialect en modern standaard verschillen zoveel van elkaar...
Doe je goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Toen ging alleen nog maar meer los.
O, op die manier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nouja, ik leerde schrijven in het Arabisch, dus niet in het *censuur*. Op kinderniveau.
Als ik slaag morgen, moet ik 2 vlaggen aan elkaar naaien, anders krijg ik ruzie met buurtbewonersquote:
Jij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De '' in de OP die ik daar neergezet heb.
stomme kerel zo stom vlaggen met z'n stomme vlag echt belachelijk stom zo vlaggen he met die vlagquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De '' in de OP die ik daar neergezet heb.
Ik.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
stomme kerel zo stom vlaggen met z'n stomme vlag echt belachelijk stom zo vlaggen he met die vlag
Bushalte zowat voor je deur.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel aardig? Alleen bomen ervoor
Bij jou is het al best donker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, dat oranjedinges is het enige wat er mooi is en is tig km verderop.Voor de rest is het helemaal blauw
Lelijk dus.
[ afbeelding ]
Mooie wolken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bushokje bij jouw huis, fucking nice.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw dorp.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Laatste van het dorp, dus als hij vol zit rijdt hij gewoon door
Wauw vet, het lijkt wel alsof er een zee is daar..quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfde verwachting.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Water123 het volgende:
Ik denk dat het morgen zo gaat:
Water staat op. Water doet laptop aan. Water checkt normeringen. Water kijkt verbaast. Water ziet allemaal normeringen onder de 1
Yay.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef Water123 het volgende:
[..]
O ja, vergeten. Water date om 07:59:23 uur met Etsu
JAMAARquote:
Ik mag wel een seconde later he?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef Water123 het volgende:
[..]
O ja, vergeten. Water date om 07:59:23 uur met Etsu
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik mag wel een seconde later he?
Neequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik mag wel een seconde later he?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
NeeDan zijn de normeringen al bekend en moeten Etsu en ik elkaar troosten
KLINKER, EN DASTAN DAN?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Jey, nu zijn Etsu, jij en ik een trio
Een seconde. Geen minuut.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
NeeDan zijn de normeringen al bekend en moeten Etsu en ik elkaar troosten
quote:
Geil dit, ik droom hier al eeuwen van.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Geil dit, ik droom hier al eeuwen van.
Quadro is toch goed idee? Of wacht, dat heette kwartet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Briljant.quote:
Dus je laat me achter met Dastan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dastan en ik platonisch, dat zou nooit werken in een trio dit dat.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Geil dit, ik droom hier al eeuwen van.
Ik ga nu even een leven zoekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik al de hele dag. Vanaf half 11 geloof ik.
Door het FOK!ken kom ik niet toe aan douchen, überhaupt in de spiegel kijken.. heb ik al dagen niet gedaan.. het is bed - computer - bed - computerquote:
Hé, ook herkenbaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Door het FOK!ken kom ik niet toe aan douchen, überhaupt in de spiegel kijken.. heb ik al dagen niet gedaan.. het is bed - computer - bed - computer
Zelfs ik douche hequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Door het FOK!ken kom ik niet toe aan douchen, überhaupt in de spiegel kijken.. heb ik al dagen niet gedaan.. het is bed - computer - bed - computer
Plausibel.quote:
Hij klinkt niet echt als een Helmonder, maar briljant is het wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Leon van der Zander is een Helmonder hm.
Ik computer zelfs op bed. Laptop en alles. Enige waarvoor ik opsta, is om naar het kleine kamertje te gaan én om te douchen. En af en toe om wat te eten en drinken te pakken. Het eten en drinken zelf doe ik ook op bed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hahaha ja. WIMBURGquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij klinkt niet echt als een Helmonder, maar briljant is het wel.
Dat is best wel erg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik computer zelfs op bed. Laptop en alles. Enige waarvoor ik opsta, is om naar het kleine kamertje te gaan én om te douchen. En af en toe om wat te eten en drinken te pakken. Het eten en drinken zelf doe ik ook op bed.__
Eumgquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik computer zelfs op bed. Laptop en alles. Enige waarvoor ik opsta, is om naar het kleine kamertje te gaan én om te douchen. En af en toe om wat te eten en drinken te pakken. Het eten en drinken zelf doe ik ook op bed.__
Jeetje Etsu, ben je nog buiten geweest?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je haalt het wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat moet ik herkansen dan, als ik voor alles gezakt ben?
Ik heb toch net die foto van de lucht gemaakt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje Etsu, ben je nog buiten geweest?
Met uitzondering daarvan dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb toch net die foto van de lucht gemaakt?
Dat zegt niets.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb toch net die foto van de lucht gemaakt?
Prachtig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
Ik heb namelijk zo-even ook een plaatje van mijn uitzicht geschoten:
[ afbeelding ]
Wauw, waar woon jij?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
[ afbeelding ]
Of omdat je ouders je hebben vastgeketend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb ook dagen dat ik niet buiten kom omdat ik bezig ben voor school. Oke en FOK!ken.
Of dat ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of omdat je ouders je hebben vastgeketend.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dank je wel, we hebben lang voor dat landhuisje moeten sparen.
Oh nouja, boeien. Het blijft mooi.quote:
Gezellag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dank je wel, we hebben lang voor dat landhuisje moeten sparen.
mooooi!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
[ afbeelding ]
Waar moet ik mezelf mee omleggen als ik gezakt ben. Ik zie geen treinbaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het ziet er zoo fijn uit.. ik zoud aar nu wel in het gras willen rennen!
Engeland.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
Duitsland.
Ga toch weg man, er zijn veel mooiere landen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waar moet ik mezelf mee omleggen als ik gezakt ben. Ik zie geen treinbaan
Ja, zeker gezellig. Altijd genieten van de zonsondergang dit dat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh nouja, boeien. Het blijft mooi.
[..]
Gezellag.
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar kan je alleen op je resort blijven.
ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
Er gaat niets boven ons stulpje in Noord-Duitsland, waar de natuur nog puur is.
Zuid-Duitsland > Noord-Duitslandquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
Er gaat niets boven ons stulpje in Noord-Duitsland, waar de natuur nog puur is.
Hoe verander je ze van grootte?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit moet even: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja toch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jeej, met de gids buiten je resort.
De huizen liggen daar niet voor het oprapen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zuid-Duitsland > Noord-Duitsland
Zandvoort?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Ezell het volgende:
Kijk, het strand bij mij in de buurt.
[ afbeelding ]
Wat lelijk vergeleken met mijn landschap.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Ezell het volgende:
Kijk, het strand bij mij in de buurt.
[ afbeelding ]
De natuur wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
De huizen liggen daar niet voor het oprapen.
Egypte lijkt me niks.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch.
Ben ook naar Egypte geweest, zijn we een weekendje naar Caïro geweest.
Tering, wat een smerige bende daar .Nooit van m'n leven dat ik daar wil wonen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat lelijk vergeleken met mijn landschap.
Zuid Duitsland 2x zo duur als Noord Duitsland iddquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
De huizen liggen daar niet voor het oprapen.
Ik kan er ook niets aan doen dat ik in NL woon.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat lelijk vergeleken met mijn landschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |