Toen ging alleen nog maar meer losquote:
Nouja, ik leerde schrijven in het Arabisch, dus niet in het *censuur*. Op kinderniveau.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, welnee. Dat is toch logisch? Dialect en modern standaard verschillen zoveel van elkaar...
Doe je goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Toen ging alleen nog maar meer los.
O, op die manier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nouja, ik leerde schrijven in het Arabisch, dus niet in het *censuur*. Op kinderniveau.
Als ik slaag morgen, moet ik 2 vlaggen aan elkaar naaien, anders krijg ik ruzie met buurtbewonersquote:
Jij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De '' in de OP die ik daar neergezet heb.
stomme kerel zo stom vlaggen met z'n stomme vlag echt belachelijk stom zo vlaggen he met die vlagquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De '' in de OP die ik daar neergezet heb.
Ik.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
stomme kerel zo stom vlaggen met z'n stomme vlag echt belachelijk stom zo vlaggen he met die vlag
Bushalte zowat voor je deur.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel aardig? Alleen bomen ervoor
Bij jou is het al best donker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, dat oranjedinges is het enige wat er mooi is en is tig km verderop.Voor de rest is het helemaal blauw
Lelijk dus.
[ afbeelding ]
Mooie wolken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bushokje bij jouw huis, fucking nice.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw dorp.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Laatste van het dorp, dus als hij vol zit rijdt hij gewoon door
Wauw vet, het lijkt wel alsof er een zee is daar..quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |