Nice.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
Etsu! Zo ziet de lucht eruit vanuit mijn kamer. De kleuren zijn in het echt wat feller.
[ afbeelding ]
Lelijk kut buurt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
Etsu! Zo ziet de lucht eruit vanuit mijn kamer. De kleuren zijn in het echt wat feller.
[ afbeelding ]
Ik zie geen maan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Schrijf eens Flitskikker in het Arabisch.
Waarom zou je het leren? Ik ben er ooit aan begonnen, maar niet afgemaakt.. lukte me maar niet met dat alfabetquote:
quote:
Niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Waarom zou je het leren? Ik ben er ooit aan begonnen, maar niet afgemaakt.. lukte me maar niet met dat alfabet
omdat je het interessant vindtquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Waarom zou je het leren? Ik ben er ooit aan begonnen, maar niet afgemaakt.. lukte me maar niet met dat alfabet
Turks is gewoon normale lettersquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Niet?![]()
Maar Turks is anders dan Arabisch of niet?
Doe maar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
Ezell, zal ik ook een foto maken van de lucht hier?
Niet dat het boeiend is.
Het alfabet al niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |