Quadro is toch goed idee? Of wacht, dat heette kwartet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Jey, nu zijn Etsu, jij en ik een trio
Briljant.quote:
Dus je laat me achter met Dastan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dastan en ik platonisch, dat zou nooit werken in een trio dit dat.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Geil dit, ik droom hier al eeuwen van.
Ik ga nu even een leven zoekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik al de hele dag. Vanaf half 11 geloof ik.
Door het FOK!ken kom ik niet toe aan douchen, überhaupt in de spiegel kijken.. heb ik al dagen niet gedaan.. het is bed - computer - bed - computerquote:
Hé, ook herkenbaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Door het FOK!ken kom ik niet toe aan douchen, überhaupt in de spiegel kijken.. heb ik al dagen niet gedaan.. het is bed - computer - bed - computer
Zelfs ik douche hequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Door het FOK!ken kom ik niet toe aan douchen, überhaupt in de spiegel kijken.. heb ik al dagen niet gedaan.. het is bed - computer - bed - computer
Plausibel.quote:
Hij klinkt niet echt als een Helmonder, maar briljant is het wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Leon van der Zander is een Helmonder hm.
Ik computer zelfs op bed. Laptop en alles. Enige waarvoor ik opsta, is om naar het kleine kamertje te gaan én om te douchen. En af en toe om wat te eten en drinken te pakken. Het eten en drinken zelf doe ik ook op bed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hahaha ja. WIMBURGquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij klinkt niet echt als een Helmonder, maar briljant is het wel.
Dat is best wel erg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik computer zelfs op bed. Laptop en alles. Enige waarvoor ik opsta, is om naar het kleine kamertje te gaan én om te douchen. En af en toe om wat te eten en drinken te pakken. Het eten en drinken zelf doe ik ook op bed.__
Eumgquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik computer zelfs op bed. Laptop en alles. Enige waarvoor ik opsta, is om naar het kleine kamertje te gaan én om te douchen. En af en toe om wat te eten en drinken te pakken. Het eten en drinken zelf doe ik ook op bed.__
Jeetje Etsu, ben je nog buiten geweest?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je haalt het wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat moet ik herkansen dan, als ik voor alles gezakt ben?
Ik heb toch net die foto van de lucht gemaakt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje Etsu, ben je nog buiten geweest?
Met uitzondering daarvan dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb toch net die foto van de lucht gemaakt?
Dat zegt niets.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb toch net die foto van de lucht gemaakt?
Prachtig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
Ik heb namelijk zo-even ook een plaatje van mijn uitzicht geschoten:
[ afbeelding ]
Wauw, waar woon jij?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
[ afbeelding ]
Of omdat je ouders je hebben vastgeketend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb ook dagen dat ik niet buiten kom omdat ik bezig ben voor school. Oke en FOK!ken.
Of dat ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of omdat je ouders je hebben vastgeketend.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dank je wel, we hebben lang voor dat landhuisje moeten sparen.
Oh nouja, boeien. Het blijft mooi.quote:
Gezellag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dank je wel, we hebben lang voor dat landhuisje moeten sparen.
mooooi!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
[ afbeelding ]
Waar moet ik mezelf mee omleggen als ik gezakt ben. Ik zie geen treinbaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het ziet er zoo fijn uit.. ik zoud aar nu wel in het gras willen rennen!
Engeland.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
Duitsland.
Ga toch weg man, er zijn veel mooiere landen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waar moet ik mezelf mee omleggen als ik gezakt ben. Ik zie geen treinbaan
Ja, zeker gezellig. Altijd genieten van de zonsondergang dit dat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh nouja, boeien. Het blijft mooi.
[..]
Gezellag.
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar kan je alleen op je resort blijven.
ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
Er gaat niets boven ons stulpje in Noord-Duitsland, waar de natuur nog puur is.
Zuid-Duitsland > Noord-Duitslandquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
Er gaat niets boven ons stulpje in Noord-Duitsland, waar de natuur nog puur is.
Hoe verander je ze van grootte?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit moet even: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja toch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jeej, met de gids buiten je resort.
De huizen liggen daar niet voor het oprapen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zuid-Duitsland > Noord-Duitsland
Zandvoort?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Ezell het volgende:
Kijk, het strand bij mij in de buurt.
[ afbeelding ]
Wat lelijk vergeleken met mijn landschap.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Ezell het volgende:
Kijk, het strand bij mij in de buurt.
[ afbeelding ]
De natuur wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
De huizen liggen daar niet voor het oprapen.
Egypte lijkt me niks.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch.
Ben ook naar Egypte geweest, zijn we een weekendje naar Caïro geweest.
Tering, wat een smerige bende daar .Nooit van m'n leven dat ik daar wil wonen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat lelijk vergeleken met mijn landschap.
Zuid Duitsland 2x zo duur als Noord Duitsland iddquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
De huizen liggen daar niet voor het oprapen.
Ik kan er ook niets aan doen dat ik in NL woon.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat lelijk vergeleken met mijn landschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |