Battlefield 3, Modern Warfare 3 zijn spellen die ik wil hebben (Battlefield op aanraden van julliequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
O.a. Battlefield 3, Modern Warfare 3, FIFA 12, NBA 2K12. En ook nog een hoop in 2012 zoals Far Cry 3, Tomb Raider & Mass Effect 3. M'n geld, wat doe je
Alleen maar goed tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Viro het volgende:
Nog steeds 12 luisteraars, dacht dat het aantal lager zou liggen
Dat dacht ik gister ook met t duitse metal uurtje maar ook dat viel mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Viro het volgende:
Ik luister nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Viro het volgende:
Ik heb GoW2 op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld, vooral op Insane is die eindbaas fucking moeilijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Battlefield 3, Modern Warfare 3 zijn spellen die ik wil hebben (Battlefield op aanraden van jullie)
De rest boeit me nog niet zo
Ik zal toch de eerste maanden bezig zijn met Gears 3
Ik moet sowieso Gears 3 & BF3 hebben en de rest boeit mij niet. Wil je zien dat ik ze na een paar keer spelen niet meer aanraakquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Battlefield 3, Modern Warfare 3 zijn spellen die ik wil hebben (Battlefield op aanraden van jullie)
De rest boeit me nog niet zo
Ik zal toch de eerste maanden bezig zijn met Gears 3
ow waar?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben heul geen Rotterdammer.Oh en ik ben morgen in Amsterdam!
![]()
Ik ook stiekem. Speel de SP meestal wel uit maar MP speel ik nog amper. Heb Mortal Kombat 1x gespeeldquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moet sowieso Gears 3 & BF3 hebben en de rest boeit mij niet. Wil je zien dat ik ze na een paar keer spelen niet meer aanraakik ben die hard afgekicked met gamen
Ik heb net even geluisterd en ik vond het niks.quote:
ik had de eindbaas op insane binnen 30 sec dood. Had meer moeite met de tickers in de tunnelquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb GoW2 op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld, vooral op Insane is die eindbaas fucking moeilijk
Geen idee. Ik ga met mn werk op uitgaansdag en ik weet nog niks. Behalve dat we naar Amsterdam en Volendam gaan.quote:
Waar bedoel je precies? Die beesten die over het plafond lopen en naar beneden vallen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
ik had de eindbaas op insane binnen 30 sec dood. Had meer moeite met de tickers in de tunnel
Er zijn momenten waar het hard is maar nu is er een moment waar het mee valt en jij het wel kan waarderen, denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net even geluisterd en ik vond het niks.
Ik heb 3 ultra dunnen condooms gewonnen bij Knetter laatst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh, ik vond 2 makkelijker dan 1quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb GoW2 op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld, vooral op Insane is die eindbaas fucking moeilijk
Ik zal eens luisterenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Er zijn momenten waar het hard is maar nu is er een moment waar het mee valt en jij het wel kan waarderen, denk ik
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb 3 ultra dunnen condooms gewonnen bij Knetter laatst.Maar ze kwam ze niet langs brengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee het stuk daarna, in het dorpjequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar bedoel je precies? Die beesten die over het plafond lopen en naar beneden vallen?
Die waren echt ziekelijk irritant jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
ik had de eindbaas op insane binnen 30 sec dood. Had meer moeite met de tickers in de tunnel
ik ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh, ik vond 2 makkelijker dan 1
Ja, dat idd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
net uitgetuned dacht ach valt wel mee.. maar nee tis gewoon herrie
Oooooooow dat. Dat haalde ik dan weer in 1xquote:
Viro draait geen metal hoor!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
net uitgetuned dacht ach valt wel mee.. maar nee tis gewoon herrie
Ga dromen man!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Metal zit tenminste nog een melodie of iets in..
ach het zijn maar samzz en knettersquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat vind je niet leuk maar de muziek die jij draait mogen ze wel herrie noemen!
Ik hoorde je niet praten...quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef Viro het volgende:
hoorden jullie mij net praten? SAM gaf aan dat ie wel signaal van mijn mic doorkrijgt...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan deze muziek zeker wel waarderen
We kunnen niet alles leuk vinden hequote:
Ik ook maar ik weet niet of mn boven buren daar ook zo over denken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan deze muziek zeker wel waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook maar ik weet niet of mn boven buren daar ook zo over denken.Mijn laptop gaat niet zo hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neh, da's gewoon je verstandquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef Viro het volgende:
Love, it's in the thread.![]()
and between my legs![]()
Daarom heet het ook een mythequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:40 schreef Viro het volgende:
[..]
pak de kabouter, volgens de mythe hebben ze altijd een pot goud bij zich
Ik heb een dolbi surround set aan mn pc hangen met subwoofer.quote:
History became legend, legend became mythquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
History became legend, legend became myth
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een dolbi surround set aan mn pc hangen met subwoofer.
Heb in t verleden al eens mensen van de 4e aan mn deur gehad met de vraag of t zachter mocht.
(ik woon op de 1e.)
Mijn pc staat nog ingepakt op zolder (ivm verbouwing), maar zodra die aangesloten isquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb in t verleden al eens mensen van de 4e aan mn deur gehad met de vraag of t zachter mocht.
(ik woon op de 1e.)
ik heb de geluidskaart van mijn pc door verbonden aan mijn versterker. Hele straat is niet blij als ik een keer echt los ga met muziekquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
(ik woon op de 1e.)
Piemels bewijzen maar al te vaak geen goede raadgevers te zijn, dus of je daar blij mee moet zijn?quote:
Dat klinkt heul niet positief..quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
History became legend, legend became myth
En dat heeft helemaal te maken met de slechte kwaliteit van zo'n set. Ik heb hier een Logitech 5.1 surround setje staan en dat dreunt ook als een gek. Ik heb alleen geen buren onder of boven mequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
(ik woon op de 1e.)
hier is er niemand in de stad op woensdag avond.. die zitten allemaal voor de tv en gaan vroeg naar bedquote:
mijn piemel heeft genoeg klappen gevangen om geen eigen wil meer te hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Piemels bewijzen maar al te vaak geen goede raadgevers te zijn, dus of je daar blij mee moet zijn?
All stories have a happy ending, or else they would not have endedquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
All stories have a happy ending, or else they would not have ended
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb de geluidskaart van mijn pc door verbonden aan mijn versterker. Hele straat is niet blij als ik een keer echt los ga met muziek![]()
Agossiequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:44 schreef Viro het volgende:
[..]
mijn piemel heeft genoeg klappen gevangen om geen eigen wil meer te hebben
Die eerste is een quote uit de beste film trilogie aller tijden. De tweede ooit eens ergens opgepiktquote:
Mijn schuinboven buren (enz enz) hebben er ook last van hoor!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dat heeft helemaal te maken met de slechte kwaliteit van zo'n set. Ik heb hier een Logitech 5.1 surround setje staan en dat dreunt ook als een gek. Ik heb alleen geen buren onder of boven me
ja doe maar, kijken of er nog leven in zitquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
AgossieIk wilde zeggen 'kusje erop?'. Maar dat komt allicht wat vreemd over
Zijn je muren van karton?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn schuinboven buren (enz enz) hebben er ook last van hoor!Mn subwoofer staat precies in een hoek. De trillingen gaan dus heel de flat rond
Welke trilogie mag dat zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die eerste is een quote uit de beste film trilogie aller tijden. De tweede ooit eens ergens opgepikt
Praatjes vullen geen gaatjes maar mijn lul wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Piemels bewijzen maar al te vaak geen goede raadgevers te zijn, dus of je daar blij mee moet zijn?
Matrix?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die eerste is een quote uit de beste film trilogie aller tijden. De tweede ooit eens ergens opgepikt
Als ik 'm beroer met m'n lippen zit daar echt wel leven inquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
ja doe maar, kijken of er nog leven in zit
Lord of the Rings, duidelijk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aiquote:
The Lord of the Rings natuurlijkquote:
Ja, mijn vinger ook. Your point being?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes maar mijn lul wel.
oh i don't mindquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik 'm beroer met m'n lippen zit daar echt wel leven inMaar dat doe ik niet. Dat is onzedelijk gedrag.
Die ene die hier ook wel eens was?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef Viro het volgende:
Ik loop mijn piemel niet meer achterna, wil je bewijs?
Mijn ex is het bewijs
boven of onder de 40 euro?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
De extended versie van LOTR komt binnenkort eindelijk op Blu Ray uit!
Jaaaaaaaaa 28 juniquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mijn vinger ook. Your point being?
Die films duren al 3 uur elk.... en dan de extended version?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
Ik heb meer vingers dan eentjequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lang niet zulke grote gaten als jij achter laat met je praatjes.
Als je konijntje bedoelt ==>quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die ene die hier ook wel eens was?
Jah. 2 voor elke film en 6 met extra's.quote:
Caroolquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond
Wat een heerlijk nummertje zeg
Ik heb de extended version. En er komt behoorlijk wat tijd bij op ja. Gemiddeld ongeveer een half uur tot drie kwartier per film, als ik het goed heb. Maar dat zou ik moeten nakijken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Die films duren al 3 uur elk.... en dan de extended version?
100%. De extende films duren ook allemaal zo'n 3,5 uur en de laatste zelf 4,5 dacht ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Die films duren al 3 uur elk.... en dan de extended version?
Savonds Moppie!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond
Alles kan kapot.. Meer zeg ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef Viro het volgende:
[..]
jij gaat natuurlijk alles aan haar vertellen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jah. 2 voor elke film en 6 met extra's.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jah. 2 voor elke film en 6 met extra's.
[ afbeelding ]
carooltje, je mist een groot gedeelte van mijn techno show gemistquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles kan kapot.. Meer zeg ik niet
I knowquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
carooltje, je mist een groot gedeelte van mijn techno show gemist
Dit is blu-ray. Veel betere kwaliteit mits goede apparatuurquote:
snitchquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles kan kapot.. Meer zeg ik niet
U Nederlands niet goed spreek?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
2x de hele extended versie? WTF?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit is blu-ray. Veel betere kwaliteit mits goede apparatuurIk heb de Extended DVD's ook, 2x allemaal zelfs
Zijn 15 blu-rays trouwens! http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3954
Nah, ik vind Blu ray overdreven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit is blu-ray. Veel betere kwaliteit mits goede apparatuurIk heb de Extended DVD's ook, 2x allemaal zelfs
Ach als we maar begrijpen wat ie bedoeld dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
die wil ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
niet zoveel drinkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ehm ja eerst zonder beeldjes gekocht en daarna metquote:
ik ben bang dat mijn mic veel ruis meeneemtquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef Viro het volgende:
[..]
ben niet echt bezig, ben druk bezig met mijn mic werkend te krijgen in SAM
Mwah ik heb sinds kort pas Blu Ray, en ik moet zeggen dat ik het wel echt waanzinnig vind hoor!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind Blu ray overdreven.Ik heb genoeg aan mijn prachtige extended edition
Misschien ooit.
Het kan mij gewoon niet zoveel schelen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ik heb sinds kort pas Blu Ray, en ik moet zeggen dat ik het wel echt waanzinnig vind hoor!
100% eens. Ok deze LOTR is misschien t aanschaffen waard maar de meeste blue ray films zijn gewoon geremasterd en niets beter dan een dvd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind Blu ray overdreven.Ik heb genoeg aan mijn prachtige extended edition
Misschien ooit.
Ow ja dan scheelt het idd niet echt nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan mij gewoon niet zoveel schelen.Ik vind de dvd kwaliteit prima.
Daarbij heb ik toch maar een beeldbuis.
Één van de weinigen met nog een beeldbuis.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
God, ik moet meteen denken aan de eerste gebrande film die ik bekeek: een cam versie van The Mummy, op 640 x 400 of zo!quote:
Dan heeft het idd geen zinquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan mij gewoon niet zoveel schelen.Ik vind de dvd kwaliteit prima.
Hehe er zijn idd rechtstreekse port van DVD naar Blu-ray die zijn slecht. Maar er zijn inmiddels ook genoeg blu-rays die veel beter zijn dan de DVD. Gelukkig zijn er forums op internet die dat bijhoudenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
100% eens. Ok deze LOTR is misschien t aanschaffen waard maar de meeste blue ray films zijn gewoon geremasterd en niets beter dan een dvd.
Een Philips beeldbuis ook nogquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Één van de weinigen met nog een beeldbuis.![]()
Ik ook nog trouwens.
Vinden we helemaal niet erg!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Viro het volgende:
ik moet de laatste nummer afkappen, anders loop ik 5 minuten uit.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
Mensen.... ik ga weer slapen!![]()
Trusten voor wie dat ook doet, en fijne avond nog, voor wie wakker blijft!
Trusten, dude!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
Ook al had het wel zin. Ik heb geen zin het dubbele uit te geven aan een film waarbij het voor mij niks uit maakt of het nu dvd of blu ray is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan heeft het idd geen zin
[..]
Hehe er zijn idd rechtstreekse port van DVD naar Blu-ray die zijn slecht. Maar er zijn inmiddels ook genoeg blu-rays die veel beter zijn dan de DVD. Gelukkig zijn er forums op internet die dat bijhouden
stuur je DM als ik in kan tunen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Viro het volgende:
ik moet de laatste nummer afkappen, anders loop ik 5 minuten uit.
Trustenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
is goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stuur je DM als ik in kan tunen?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb een thomson breedbeeld (philips dus), maar die heeft al een paar maand niet meer aan gestaan
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat doe je als je je verveelt... maak een blog over wat te doen als je je verveelt
Slaap lekker!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
Valt mee hoor. Bij Amazon heb je ze voor 10 a 12 euroquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook al had het wel zin. Ik heb geen zin het dubbele uit te geven aan een film waarbij het voor mij niks uit maakt of het nu dvd of blu ray is.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
Vind ik het niet waard.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Bij Amazon heb je ze voor 10 a 12 euroAlleen om er echt wat aan te hebben moet je gewoon goede apparatuur hebben en dat kost je zeker een paar duizend euro..
Ieder z'n ding he! Ik wel en ik denk dat als je het hoort op echt topapparatuur dat je oordeel dan wel anders isquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik het niet waard.Ik geniet intens van mijn films, maar blu rays maken dat genieten niet intenser of zo.
Ik vind t wel lekkerquote:
Ik kijk wat ik echt wil zien wel op m'n PC, Dgigitenne kastje is denk ik echt al een half jaar kapot, het wachten op uitzending gemist is soms kut, maar verder, TV in .nl zuigt.quote:
Nee, ik heb gezien en gehoord op top apparatuur. Het maakt voor mij gewoon niks uit. Ja het is indrukwekkend, maar ik geniet het zo hard van diezelfde film op mijn beeldbuisjequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ieder z'n ding he! Ik wel en ik denk dat als je het hoort op echt topapparatuur dat je oordeel dan wel anders is
Overigens voor de mensen die LotR willen aanschaffen, hij is nu tijdelijk ¤ 53,- bij Wehkamp. http://www.wehkamp.nl/gam(...)3/?cm_cidp=WEHZOEPZR
jupquote:
ah, oke.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach de automaat sprong ff aan met Bryan Adams tussendoor.
Oke danquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezien en gehoord op top apparatuur. Het maakt voor mij gewoon niks uit. Ja het is indrukwekkend, maar ik geniet het zo hard van diezelfde film op mijn beeldbuisje
Mij nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke danMij gaat het over een tijdje nog veel geld kosten
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij nietWant het interesseert me geen kut.
Wel wil ik ooit een beamer om een mini bioscoopje te creëren thuis
Dat is ook tof maarja dat kost me nog meer danquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij nietWant het interesseert me geen kut.
Wel wil ik ooit een beamer om een mini bioscoopje te creëren thuis
Och, ik wil best geld uitgeven voor goede apparatuur. Maar het moet niet te gek worden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is ook tof maarja dat kost me nog meer dan
Sterktequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
Jongens, sorry, had graag nog naar ruler willen luisteren, maar krijg net een heel slecht telefoontje. Steekwoorden: goede kennis, kanker, behandeling stopgezet.
Moet even luchtje gaan scheppen. Tot gauw.
Sterkte Rob!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
Jongens, sorry, had graag nog naar ruler willen luisteren, maar krijg net een heel slecht telefoontje. Steekwoorden: goede kennis, kanker, behandeling stopgezet.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
sterktequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
oei, sterktequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
Niet doen dus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:06 schreef rulerofdeath het volgende:
dit is trouwens wel raar. terwijl ik de andere plaat in de cue luister, geeft de stream wel die ID3 tag door
Heel veel sterktequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
Wat is te gek?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ik wil best geld uitgeven voor goede apparatuur. Maar het moet niet te gek worden.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ieder z'n ding he! Ik wel en ik denk dat als je het hoort op echt topapparatuur dat je oordeel dan wel anders is
Overigens voor de mensen die LotR willen aanschaffen, hij is nu tijdelijk ¤ 53,- bij Wehkamp. http://www.wehkamp.nl/gam(...)3/?cm_cidp=WEHZOEPZR
neequote:
Sterktequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
Ow damn, dat is kut man! Sterkte!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
Dat vind ik achterlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat is te gek?¤ 1000,- voor 1 speaker vind ik normaal
Sorry?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
OMG serieusquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
rijk verwend nestquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
wow sterkte manquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
quote:
Wel een frontspeaker bedoel ik dan hequote:
Die heb je ook wel goedkoper.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Zoveel kost een goede speaker nu eenmaal
[..]
Wel een frontspeaker bedoel ik dan he
Dat lijkt me ook prima kwaliteitquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]Kom ik aan met ¤1500 voor TWEE frontspeakers!
Ik kan dat niet betalen hoor, althans nog niet. Ooit, hoop ikquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb je ook wel goedkoper.
Voor die prijs moet ie ook m'n bier koel houden.
Auchquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
DONE!quote:
Ik zei al dat het me totaal niet interesseert. Ik vind andere dingen belangrijker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]![]()
http://www.correct.nl/artikel.php?MODE=Zoek&ARTNR=283510 Deze heeft mn Pa, nu 500 maar eerste prijs was 1000 euro. Daar komt een geluid uit
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
DONE!Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je draait lekker
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
gewoon een beetje rock enzo vanavondquote:
quote:
Ken nog wel een paar mensen die dat deden, en iemand die oude radio's spaart.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef mr-green het volgende:
mannen, gewoon zelf speakers bouwen![]()
dan ben je een eckte baas
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon een beetje rock enzo vanavond
Niet exact het zelfde type, maar de mijne zijn van deze reeks: http://www.hifi-regler.de/testberichte/jbl/jbl_studio_l_1.phpquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]![]()
http://www.correct.nl/artikel.php?MODE=Zoek&ARTNR=283510 Deze heeft mn Pa, nu 500 maar eerste prijs was 1000 euro. Daar komt een geluid uit
Nicequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet exact het zelfde type, maar de mijne zijn van deze reeks: http://www.hifi-regler.de/testberichte/jbl/jbl_studio_l_1.php
Beetje wazig trouwens: 's avonds laten afleveren is 2 euro extra, maar dat kun je kiezen NADAT je betaald hebt!quote:
Je klonk een beetje Duitsquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe is de kwaliteit van de spraak en de muziek?
So far, so goodquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Deze lijken er meer op:quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Echte bazen bouwen inderdaad zelf hun speakers, in plaats van een ontwerp na te bouwen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef mr-green het volgende:
mannen, gewoon zelf speakers bouwen![]()
dan ben je een eckte baas
Tukker natuulkquote:
Jij komt mijn speakers inbouwen hequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echte bazen bouwen inderdaad zelf hun speakers, in plaats van een ontwerp na te bouwen.
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tukker natuulkheur je toch zo
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echte bazen bouwen inderdaad zelf hun speakers, in plaats van een ontwerp na te bouwen.
Haaksbergenquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
http://knetterkrankjorum.(...)at-doe-je-eraan.html
Ja, ik weet dat.quote:
Zelfbouwen is ook niet alles hoor (qua geluidskwaliteit). Tis wel fijn dat je zelf het design kan bepalenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij misschien maar ehm ik niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tukker natuulkheur je toch zo
Vertel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zelfbouwen is ook niet alles hoor (qua geluidskwaliteit). Tis wel fijn dat je zelf het design kan bepalen
sint isidorushoeve (gemeente haaksbergenquote:
Oh, nu gaan we 't krijgenquote:
Hoaksebarge en omgeving!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sint isidorushoeve (gemeente haaksbergen)
Mijn pa is bezig met zijn eigen versterker te bouwen alleen die wacht nu al een half jaar op onderdelen uit Japenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat.
Mooi is dat hè.
Maar weet je hoe trots je bent als je je speakers echt zelf hebt gemaakt, ontworpen en gefilterd?
1 pot natquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Sint wattus!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Collega van me had zelf speakers gebouwd wat volgens hem erg goede kwaliteit moest zijn. Nou het hoog klonk wel goed maar laag was echt slecht, zo schel. Nu heb je daar natuurlijk een subwoofer voor maar goede speakers hebben van zichzelf al een goed laag. Dit had hij overigens samen gedaan met een bedrijf wat gespecialiseerd is in zelfbouw speakers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |