Ach als we maar begrijpen wat ie bedoeld dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
die wil ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit is blu-ray. Veel betere kwaliteit mits goede apparatuurIk heb de Extended DVD's ook, 2x allemaal zelfs
Zijn 15 blu-rays trouwens! http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3954
niet zoveel drinkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
carooltje, je mist een groot gedeelte van mijn techno show gemist
Ehm ja eerst zonder beeldjes gekocht en daarna metquote:
ik ben bang dat mijn mic veel ruis meeneemtquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef Viro het volgende:
[..]
ben niet echt bezig, ben druk bezig met mijn mic werkend te krijgen in SAM
Mwah ik heb sinds kort pas Blu Ray, en ik moet zeggen dat ik het wel echt waanzinnig vind hoor!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind Blu ray overdreven.Ik heb genoeg aan mijn prachtige extended edition
Misschien ooit.
Het kan mij gewoon niet zoveel schelen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ik heb sinds kort pas Blu Ray, en ik moet zeggen dat ik het wel echt waanzinnig vind hoor!
100% eens. Ok deze LOTR is misschien t aanschaffen waard maar de meeste blue ray films zijn gewoon geremasterd en niets beter dan een dvd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind Blu ray overdreven.Ik heb genoeg aan mijn prachtige extended edition
Misschien ooit.
Ow ja dan scheelt het idd niet echt nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan mij gewoon niet zoveel schelen.Ik vind de dvd kwaliteit prima.
Daarbij heb ik toch maar een beeldbuis.
Één van de weinigen met nog een beeldbuis.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
God, ik moet meteen denken aan de eerste gebrande film die ik bekeek: een cam versie van The Mummy, op 640 x 400 of zo!quote:
Dan heeft het idd geen zinquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan mij gewoon niet zoveel schelen.Ik vind de dvd kwaliteit prima.
Hehe er zijn idd rechtstreekse port van DVD naar Blu-ray die zijn slecht. Maar er zijn inmiddels ook genoeg blu-rays die veel beter zijn dan de DVD. Gelukkig zijn er forums op internet die dat bijhoudenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
100% eens. Ok deze LOTR is misschien t aanschaffen waard maar de meeste blue ray films zijn gewoon geremasterd en niets beter dan een dvd.
Een Philips beeldbuis ook nogquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Één van de weinigen met nog een beeldbuis.![]()
Ik ook nog trouwens.
Vinden we helemaal niet erg!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Viro het volgende:
ik moet de laatste nummer afkappen, anders loop ik 5 minuten uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |