ach het zijn maar samzz en knettersquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat vind je niet leuk maar de muziek die jij draait mogen ze wel herrie noemen!
Ik hoorde je niet praten...quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef Viro het volgende:
hoorden jullie mij net praten? SAM gaf aan dat ie wel signaal van mijn mic doorkrijgt...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan deze muziek zeker wel waarderen
We kunnen niet alles leuk vinden hequote:
Ik ook maar ik weet niet of mn boven buren daar ook zo over denken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan deze muziek zeker wel waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook maar ik weet niet of mn boven buren daar ook zo over denken.Mijn laptop gaat niet zo hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neh, da's gewoon je verstandquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef Viro het volgende:
Love, it's in the thread.![]()
and between my legs![]()
Daarom heet het ook een mythequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:40 schreef Viro het volgende:
[..]
pak de kabouter, volgens de mythe hebben ze altijd een pot goud bij zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |